Právě je 19. 04. 2024, 20:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 22. 09. 2011, 18:43 
Offline

Registrován: 11. 10. 2010, 15:51
Příspěvky: 99
cawte chcem sa spitat mam dt 125 a ide mi maximalne 80 sice tam mam vedsiu rozetu z yz ale pri plnom pline na 6tke ide 80 a viac neche ist a otacky stoja na 6 000 tak ako by nechelo viac vytocit otacky je to tym obmedzovacom? ten obmedzovac je v skrinke ukazovatela rychlosti ze ? a ked odpojim lanko tahometra ?nevyradim tym aj ten obmedzovac ? ale vedu k tahometru len 2 kabli jeden cierny a druhy modri cierny som odpojil a nesvietilo podsvietenie budika a ten modri som neskusal odpajat dakujem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 24. 09. 2011, 19:10 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Pokud tam otáčkoměr máš, nejde obejít jinak, než způsoby uvedenými zde: http://www.dt125.cz/servis/omezovac.html Ostatním uděláš víc škody než užitku.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 27. 09. 2011, 12:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01. 07. 2010, 17:25
Příspěvky: 38
Bydliště: Žirovnice / Vysočina
koll píše:
prošel bych si to zapojení znova třeba bych to odstřihnul a udělal sám podle návodu na netu ten funguje. ignitech ubírá výkon jako prase je to další sračka navíc přes kterou musí elektrika protéct než dojde ke svíčce a další odběr proudu.


Dneska se do toho pustím a uvidím. Zatím tobě a Bobovi děkuji za odpovědi.

EDIT: Tak jsem to překontroloval a zjistil sem, že to je přesně jak má být. Černobílý drátek je u tachometru přecvaknutý a od obou přecvaknutých konců vedou drátky do chcípáku. Když startuju tak mám chcípák v poloze RUN takže je černobílý drátek spojený. Za jízdy při více než 60 km/h dám chcípak do polohy OFF takže černobílý drátek rozpojím. Sice jedu víc než 80 km/h, ale po chvilce mi motorka chcípne a naskočí jen tehdy pokud dám chcípák do polohy RUN tudíž černobílý drátek zase spojený. :(

Už na to kašlu a objednávám Ignitech. :twisted:

_________________
Husaberg FE 400 E rv. 2000

Moje bývalá:
Yamaha DT 125 R rv. 1998 - plně odškrcená, laděná koncovka DEP PIPES, blatník YZ, offroad převod 15/57

Yamaha DT 80 LC 2 rv. 1992
Úpravy: Laděný výfuk Giannelli, zvětšená hlavní tryska, převod 16z/51z


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 29. 09. 2011, 18:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25. 06. 2009, 20:50
Příspěvky: 198
Bydliště: domažlice
jen aby to pomohlo aby nebyl problém jinde

_________________
Co když mi ujíždí zadní kolo? Přidej plyn!! A když vjíždim do brodu? Přidej plyn!A tady? Drž plyn furt drž plyn.!!
blbej bejt můžeš, ale musíš si umět poradit
rv 99- plná palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 04. 06. 2012, 21:42 
Offline

Registrován: 24. 05. 2012, 20:48
Příspěvky: 46
Zdravím, mám teď stejný problém jako: Bugs. Mám omezovač - černobílý kabel mě jde do chcípáku, modro červený je natvrdo odstřihlí, a ty zbylé dva jdou na podsvícení tachometru. Jestli se nekdo pokoušel to dat do toho chcípáku, tak se mu to asi nepovedlo... Jde mi o to že z tachometru jen tak ,,čučí´´ dva dráty - černý a zelený, a mě de o to jak tam mám připájet ten černobílý a modro červený kabel, prostě potřebuji ten omezovač znovu zapojit tak jak má být z výroby, abych ho zase pak mohl ,,odstranit´´ podle návodu tady na stránkách. Ještě když odpojím ten černobílý kabel co de z omezovače do chcípáku, tak co pak zapojit na ten chcípák aby to zdecháválo? Mám tu elektriku celů nejaků pošmelenů takže mi schémata moc nepomůžou. Popřípadě jestli by mi nekdo mohl vyfotit detailněji káble na omezovači a na tachometru...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 21. 07. 2012, 12:35 
Offline

Registrován: 03. 10. 2011, 19:19
Příspěvky: 20
Kluci mám takovou otázečku ? Když schodim masku tak tam mám 4 drátky prostě všechno zapojený , omezovač tam je .. Ale při jízdě můžu jezdit jak chci .. jakou rychlostí chci .. ale omezovač jakoby tam nebyl .. Open box jsem tam taky nenašel ... tak nenapadá vás rozumnej důvod proč je to dobrý ?? Dík..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 21. 07. 2012, 12:41 
Offline

Registrován: 24. 05. 2012, 20:48
Příspěvky: 46
Pravděpodobně mám taky omezovač a možu jezdit jak chcu, momentálně jsem na DTčku našel jinší CDI jednotku, tak to dávám za vinu jí...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 21. 07. 2012, 14:03 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Spíš jsi jí vděčný, než že jí to dáváš za vinu, ne? :D ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 21. 07. 2012, 14:19 
Offline

Registrován: 24. 05. 2012, 20:48
Příspěvky: 46
No, vděčný bych byl kdyby byla eletrika jak má být, ale pravděpodobně asi díky novému CDI je eletrika ,, rozdělaná´´ a ikdyž vše funguje, tak jen těžko budu dohledávat kam patří přebývajíví dráty... :? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 21. 07. 2012, 16:40 
Offline

Registrován: 13. 07. 2012, 21:01
Příspěvky: 21
Nič nie je komplikované, keď tomu rozumieš a keď si toto zapamätáš, tak skončíš moc dobre. Keby si pripojil pár fotiek, hneď by som ti povedal, čo kam patrí. A to, že niečo funguje, ešte neznamená, že je to bezpečné a dobré.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz