Právě je 20. 04. 2024, 10:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nastavení přívěry a odpojení oilmasteru
PříspěvekNapsal: 08. 08. 2015, 11:36 
Offline

Registrován: 08. 08. 2015, 11:34
Příspěvky: 5
Ahoj, skládám Yamahu TDR 125. Zadřela se pravděpodobně skrz olejové čerpadlo. Potřeboval bych poradit jak čerpadlo odpojit aby to nemělo vliv na chod motoru. Olej by se poté lil přímo do benzínu. Nevím jestli stačí čerpadlo jen odpojit například vyndat hnací hřídelku čerpadla, nebo i zaslepit přítok do karburátoru? Zajímalo by mě taky jak nastavit přívěru když bylo kupovaný nový šoupátko. A ještě jedna hloupější otázka, kolik vody do chladiče? Řídit se hladinou na expanzní nádržce? Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nastavení přívěry a odpojení oilmasteru
PříspěvekNapsal: 08. 08. 2015, 23:52 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
1) Přítok do karburátoru zaslepit, u olejového čerpadla udělat hadičkou okruh (z čerpadla zpět do nádržky oleje).
2) Jaký má nové šoupátko vliv na přívěru? Nic bych neměnil...
3) Do chladiče tolik vody, kolik píšou v manuálu, ne? ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nastavení přívěry a odpojení oilmasteru
PříspěvekNapsal: 09. 08. 2015, 15:13 
Offline

Registrován: 08. 08. 2015, 11:34
Příspěvky: 5
Manuál nemám a na netu se takový info blbě shání :-D no mě jde hlavně o to, že motorka je na plno otevřená, ale co tak vím tak plně otevřenej motor toho moc nevydrží tak bych to chtěl nějak zredukovat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nastavení přívěry a odpojení oilmasteru
PříspěvekNapsal: 11. 08. 2015, 21:30 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Já teda nevím, ale co třeba kouknout na stránky Manuál na tomhle webu? Kouknul jsem tam a vidím že je to 1l.
http://www.dt125.cz/download/manual.html

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nastavení přívěry a odpojení oilmasteru
PříspěvekNapsal: 12. 08. 2015, 10:29 
Offline

Registrován: 08. 08. 2015, 11:34
Příspěvky: 5
No jo ale TDR v tom manuálu nevidím :D No nevadí, dva roky po incidentu my TDRko stojí v garáži a nerad bych si tím vším procházel znova.. Jak je to tedy s trvanlivostí nikasilu a motoru obecně když je ta dváca na max otevřená?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nastavení přívěry a odpojení oilmasteru
PříspěvekNapsal: 12. 08. 2015, 23:55 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Když je všechno dobře nastavené, tak podle mě nemá otevření na výdrž zásadní vliv.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz