Právě je 19. 04. 2024, 12:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 20. 06. 2013, 23:19 
Offline

Registrován: 17. 06. 2012, 10:24
Příspěvky: 3
Filtr je před rokem měněny, a nastříkaný sprejem na filtry od Castrolu, ale je to takový lepkavý humus tak nevím, jestli to průchodnost ještě nezhoršilo.
Zkusím teda proměřit cívku, právě se mi zdá, že problém je z poloviny špatná směs a z té druhé nepravidelná jiskra.

Tryska je origo, pokud ji někdo nepřevrtal. 270 (TDR).
Ale teď si zase trošku připouštím špatně nastavenou přívěru (prohozené lanka).

Jinak dík za názor :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 25. 06. 2013, 11:05 
Offline

Registrován: 10. 04. 2013, 08:17
Příspěvky: 57
Skuz ten filtr vyprat a projeď to ještě bez nástřiku tím zázračným sprejem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nechce štartovať
PříspěvekNapsal: 08. 10. 2013, 14:12 
Offline

Registrován: 08. 10. 2013, 14:03
Příspěvky: 2
zdravím, mám yamahu dt 125 r a mám s ňou menší problém.raz ked som sa bol vozit tak mi vyšiel benzín odvtedy nechce naštartovať, ani štartérom ani nakopávačkou ale ked podlejem sviečku benzínom tak chytí ale hned po chvili zdochne . môže to byť že sa dostali do karburátora smeti a nechce otvoriť plavák alebo čo? vopred dakujem za rady..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 31. 03. 2014, 12:51 
Offline

Registrován: 28. 05. 2013, 20:34
Příspěvky: 8
Zkus projít celou cestu paliva od kohoutku po karbec, karburátor určitě zkontroluj, mohlo se tam něco zanýst a brání to správný funkci :)

_________________
YAMAHA DT 125 LC r.v. 1987, Otevřené sání, výfuk Giannelli Komplet, Tryska 250, Zapalování Ignitech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Naladění směsi po odškrcení
PříspěvekNapsal: 27. 06. 2014, 10:49 
Offline

Registrován: 24. 05. 2014, 19:06
Příspěvky: 3
Zdravím ve spolek. Chtěl bych od Vás poradit jakou hlavní trysku po standardním otevření (přívěra a vykuchání přepážek z kolena výfuku)? Jedná se o DT125R rok 2000. Chápu, že je každý motor může být jiný, ale mám na mysli kolikátku trsku třebas máte Vy? při klasickém otevření oproti originálu 240? (jestli je nutné pořizovat celou sadu 10. trysek když nakonec použiji jen jednu. Na druhou stranu kupovat po jedné+poštovné... Moto jsem koupil neotevřenou s malým nájezdem km v originál stavu.

Díky Milan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 14. 08. 2014, 16:19 
Offline

Registrován: 02. 08. 2012, 14:44
Příspěvky: 8
Ja mám Dt otvorene a vôbec som nepotreboval meniť trisku a ide to pohode 120, podla si tím zvíšiš akurat spotrebu ktorá je už aj tak teraz dosť veľka.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 14. 08. 2014, 18:49 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Nejčastěji je 240 akorát.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz