Právě je 26. 04. 2024, 08:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 10. 03. 2013, 23:23 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
A máš to jinak otevřené? Proč je tam tedy tryska 240, když je to s ní moc bohaté?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 11. 03. 2013, 06:03 
Offline

Registrován: 03. 10. 2011, 19:19
Příspěvky: 20
Ano vše mám otevřené .. akorát mám originální výfuk.. z kterého mám odstraněnou clonu . S tou 240 jsem to koupil . takže nevím .. :/ nevíš k čemu slouží v karburátoru tahle platová blbost ? http://www.dt125.cz/servis/tryska.html
Jak je uplně dole ta oranžová ? Tak já jí tam nemám . Co tam má za funkci ? Moc dík za jakoukoliv radu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 11. 03. 2013, 12:59 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
No je to trochu podezřelé, filtr jsi předpokldám čistil? Pokud ne, tak to okamžitě udělej a máš po problému. ;) Jinak k tomu plastu – přiznám se, že nevím, k čemu tam je.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 11. 03. 2013, 17:07 
Offline

Registrován: 03. 10. 2011, 19:19
Příspěvky: 20
Jo filtr mám čistej .. kupoval jsem novej a nic ... :? Fakt už jsem zoufalej .. Už mě nic jinýho nenapadá než že by ta plastová blbůstka mi chyběla ..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 11. 03. 2013, 18:19 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Hm no zkus po tom zapátrat, třeba to měly jen některé verze, nevím... A taky můžeš kompletně rozebrat a vyčistit karbec. :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 11. 03. 2013, 18:22 
Offline

Registrován: 03. 10. 2011, 19:19
Příspěvky: 20
ten jsem měl už rozebranej nespočetněkrát .. :D fakt už nevim co víc udělat.. bez toho víka přece jezdit nemůžu .. nebo udělat zezhora větší díru .. Fakt už nevim .. Chtělo by to si pujčit jinej karbec a zkusit ... Jenže tady nikdo kolem Dt-čko nemá :/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 11. 03. 2013, 20:05 
Offline

Registrován: 24. 05. 2012, 20:48
Příspěvky: 46
máš seřízenů hladinu v karbeci?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 11. 03. 2013, 21:49 
Offline

Registrován: 03. 10. 2011, 19:19
Příspěvky: 20
Mám jí seřízenou podle návodu.. kdyby se přeplavoval tak by tekl benzín i z přepadu ne ? Leda fakt zkusit trochu přihnout plováky aby zavírali dřív .. Nebo je nějákej příznak jak se pozná že je špatná hladina ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Vysoká hladina
PříspěvekNapsal: 17. 06. 2013, 11:25 
Offline

Registrován: 17. 06. 2012, 10:24
Příspěvky: 3
Zdravím hošové,
Mám pořád nějaké problémy s TDRkem, nejede jak by mělo a spotřeba je strašně vysoká 6-7 litrů.
Mám vykuchané koleno ale směs je pořád bohatá. Tak jsem to ochudil vyndáním hubice z Airboxu. Jede to líp na vyšší kvalty a zvedla se mi i maximálka na 117 z kopce :-D . Předtím to cukalo při 110 km/h. Ale po rovince z toho víc než 100 nedostanu.
Problém je takový, že když jsem tam měl tu hubici, tak mi to necukalo, neškubalo, ale po 7 tisících otáček se tomu už nějak moc nechtělo.
Když jsem hubici vyndal, tak mi to škube na jedničku, dvojku v 7t. otaček.
Hladinu jsem zkoušel seřizovat, nastavil jsem plovák tak jak by měl být, při dosedu na jehlu, je rovnoběžný s hranou (16mm). Jehlový ventil se zdál být v pořádku. Ale když jsem to složil a hladinu změřil, tak mi to vůbec nesedí, stálá hladina je 1 cm pod hranou a provozní hladina zase 4mm pod hranou (měla by být 2mm nad).
Už fakt nevím co s tím.
Přívěra je seřízena
Vršek motoru dělaný před 8mi tisíci (alespoň podle slov minulého majitele)

Jsem z toho celý špatný :cry: , špatně jede a ještě k tomu strašně žere.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 20. 06. 2013, 13:58 
Offline

Registrován: 10. 04. 2013, 08:17
Příspěvky: 57
Jseš si jistý tou provozní hladinou? Je docela možné,že máš jiné plováky (lehčí než s kterými počítá návod) a holt je musíš seřídit dle provozní hladiny.

Nic méně zvednutím hladiny by si to teoreticky ještě zhoršil, směs by byla ještě bohatší.

Máš čistý vzduchový filtr? Předpokládám že ano.
Tudíž zkus koupit menší trysku, jakou tam máš teď ?(pozor neměří se průměr,ale řiď se dle vyraženého čísla)

Další věc:
Měl jsem podobný problém, Dt normálně jelo, jen ve vysokých nemělo sílu (přívěra OK) a svíčka černá jako prase. Zjistil jsem,že při vysokých točkách mi sem tam vynechala jiskra. Proměřil jsem indučku a bylo jasno. Po výměně indučky je vše ok. Tahne a točí jako prase! :-D .
Jen chci říct, že nemusíš mít nutně bohatou směs, může to být i elektrikou.

Ale prvně zkus tu trysku je to levnější. Nějaké trysky do mikuny mám,když tak ti je za pár šušňů prodám.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz