Právě je 26. 04. 2024, 09:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 91 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tryska 240 ?
PříspěvekNapsal: 04. 04. 2009, 23:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17. 03. 2009, 19:13
Příspěvky: 71
Bydliště: Klecany
Johnyppe píše:
Mr.babetta> Jestli jsi tam narval 260ku trysku tak ten tu prirubu od airboxu 100% oddelej, jinak budes mit bohatou smes jak blazen. No a proste musis zkouset menit polohu jehly a uvidis, kdy to bude nejlepsi. A kontroluj svicku. Nesmi byt bila, ale taky nesmi byt cerna. Pokud je bila, dej bohatsi smes, pokud je cerna, dej chudsi. Na sroubek volnobezne smesi zatim nesahej, to serid az budes mit serizenou hlavni smes.


Takže: Předtim tam byla zřejmně tryska 240,takže budto to už někdo ladil,nebo tam byla origoš....nevim přesně jestli to je 240,je dost ojebaná.....Jináč teda:Když sem sundal kryt od vzduchovýho filtru s tou novou tryskou,tak už to jelo krapet líp,ale ve středních otáčkách se to furt dusilo.A když sem přijel a dával sem pžedtim tomu řádný čoudy bez krytu,tak svíčka byla stejně bílá....nebo taková šedobílá...Takže zřejmně bude ještě potřeba zvýšit jehlu že? Jinak totiž když tam kryt na filtr mám a mám směs nastavenou tak aby to na přidání plynu reagovalo dobře,tak to pak při jízdě strašně cuká....nastavim to tim šroubem bohatosti zase jinak a je to zasejc jiný. Ale at to prostě nastavim jak chci,tak to furt cuká a nechce se to občas vytočit do maxima.....ale jeden poznatek....když motor nechám vychladout (tak že teploměr je na začátku) tak to potom jede líp a tolik se to nedusí....tudíš asi se to palivo míň odpařuje a tudíš to líp jede......takže co s tim? Zvýšim jehlu,o kolik ? o jede zářez? Nebo o kolik? kolik se vám to komu osvědčilo? Jo a ještě jeden dotaz,z jinýho soudku. Vopravdu má DT termostat? :shock:

_________________
Yamaha DT 125 R rv.99 ....mám tu holku rád i přesto že furt cuká a nejede jal bych si představoval.....a s xenonem :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tryska 240 ?
PříspěvekNapsal: 05. 04. 2009, 02:10 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
Pokud jde o seřízení karburátoru, tak to ti asi nikdo na dálku neporadí. Seřiď to podle návodu od Mika http://www.dt125.ic.cz/tuning/karb.htm a podle barvy svíčky. Je to "laborování", ale lepší rada asi neexistuje. Já mám DT bez "šnorchlu", tryska 240, otevřená, výfuk sériový (i koncovka). Mám něco odježděno na endurech (cca 25 let a 35kg zpátky :lol: ) a řekl bych, že DT jede docela slušně (kdyby taková motorka existovala tenkrát a měl jsem ji, tak jsem byl mistr republiky - ale musel bych ji mít jen já, ne ti co jezdili se mnou :D ).
A pokud jde o teremostat, tak ten DT má. Taky si myslím, že vzhledem k objemu chladicí kapaliny by tam být nemusel, ale je tam. Otázka je PROČ? je tam. Osobně jezdím tak, že první cca 2km nechávám motorku ohřát (což tak akorát vychází než dojedu do lesa a než se ohřeju na provozní teplotu i já :) ) a pak teprve začnu "přikládat". Když budu takhle jezdit bez termostatu, nemůžu (podle mého názoru) motoru ublížit.

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tryska 240 ?
PříspěvekNapsal: 05. 04. 2009, 09:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2009, 14:52
Příspěvky: 419
Bydliště: kadaň
hele jinak jestli maš 260 trysku tak tu jehlu nezvedej ale dej jí o zářez víš(snížit jehlu) s tou 260 tryskou maš totiž moc bohatou směs..a kdyz to budeš zkoušet tak musíš v otáčkách tak min. 6000ot/min a nedavej tam neutral proste prijed a hned to chcípni,vubec to nenechavej na volnobeh jinak budeš mít na svíčce volnoběžnou směs a nic nepoznáš....

_________________
Tempo je zběsilý,koně se zplašili.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tryska 240 ?
PříspěvekNapsal: 05. 04. 2009, 11:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17. 03. 2009, 19:13
Příspěvky: 71
Bydliště: Klecany
baty píše:
hele jinak jestli maš 260 trysku tak tu jehlu nezvedej ale dej jí o zářez víš(snížit jehlu) s tou 260 tryskou maš totiž moc bohatou směs..a kdyz to budeš zkoušet tak musíš v otáčkách tak min. 6000ot/min a nedavej tam neutral proste prijed a hned to chcípni,vubec to nenechavej na volnobeh jinak budeš mít na svíčce volnoběžnou směs a nic nepoznáš....


Hele bohatou směs fakt asi mít nebudu....když sem totiž sundal kryt filtru,tak se to stejnak ve středních otáčkách dusilo....takže si myslim že spíš bude furt chudá.......jinak s tim co řikáš,to sem dělal i včéra,přijel sem,předtim sem jel na plnej a když sem přijížděl před barák,tak sem to vytočil chcípnul a zastavil.....a svíčka šedobílá....

_________________
Yamaha DT 125 R rv.99 ....mám tu holku rád i přesto že furt cuká a nejede jal bych si představoval.....a s xenonem :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tryska 240 ?
PříspěvekNapsal: 05. 04. 2009, 11:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2009, 14:52
Příspěvky: 419
Bydliště: kadaň
jo tak ji maš chudou ,tak tu jehlu zvedej no ;)

_________________
Tempo je zběsilý,koně se zplašili.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tryska 240 ?
PříspěvekNapsal: 05. 04. 2009, 18:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17. 03. 2009, 19:13
Příspěvky: 71
Bydliště: Klecany
baty píše:
jo tak ji maš chudou ,tak tu jehlu zvedej no ;)


ale stejnak je mi divný jak můžu mít šedobílou směs když dal větší trysku.....jak kdyby to někde bralo faleš nebo já nevim....

_________________
Yamaha DT 125 R rv.99 ....mám tu holku rád i přesto že furt cuká a nejede jal bych si představoval.....a s xenonem :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tryska 240 ?
PříspěvekNapsal: 05. 04. 2009, 20:21 
Offline

Registrován: 04. 01. 2009, 00:35
Příspěvky: 177
Mr.babetta> Vyndej tu svicku, vyfot ji a hod ji na net.. Zajimalo by me, jak vypada. Protoze je to nejake divne. S tak velkou tryskou snad ani nejde mit chudou smes.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tryska 240 ?
PříspěvekNapsal: 05. 04. 2009, 21:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2009, 14:52
Příspěvky: 419
Bydliště: kadaň
no taky si myslim ale jako může ti to třeba brát falešnej vzduch nebo máš špatně nastavenou hladinu,jako ja nevim v karbiku se nak extra nevyznam

_________________
Tempo je zběsilý,koně se zplašili.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tryska 240 ?
PříspěvekNapsal: 05. 04. 2009, 21:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17. 03. 2009, 19:13
Příspěvky: 71
Bydliště: Klecany
baty píše:
no taky si myslim ale jako může ti to třeba brát falešnej vzduch nebo máš špatně nastavenou hladinu,jako ja nevim v karbiku se nak extra nevyznam


hmm nastavenou hladinu? To je možný no....ale v tom se těžko vyznám

ten druhej co psal :mrgreen: : nafotim ;)

_________________
Yamaha DT 125 R rv.99 ....mám tu holku rád i přesto že furt cuká a nejede jal bych si představoval.....a s xenonem :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tryska 240 ?
PříspěvekNapsal: 05. 04. 2009, 22:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2009, 14:52
Příspěvky: 419
Bydliště: kadaň
jako karburator to je věda :D

_________________
Tempo je zběsilý,koně se zplašili.......


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 91 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz