Právě je 17. 06. 2019, 08:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Výkon
PříspěvekNapsal: 29. 11. 2010, 23:07 
Offline

Registrován: 27. 10. 2010, 12:08
Příspěvky: 16
to tezko pane chytrej.....a rada do zivota "nedelej porad tak chytryho u veci o ktery vys pulku neli min" to ti ocenej akorat lidi ktery .........................................................................................................................................................


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výkon
PříspěvekNapsal: 29. 11. 2010, 23:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Přesně tohle vypovídá o tvém intelektu. Pozdravuj doma a val spát. Zítra máš určitě češtinu, ta se ti bude do budoucna hodit, ale na to možná časem přijdeš.

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výkon
PříspěvekNapsal: 30. 11. 2010, 16:35 
Offline

Registrován: 27. 10. 2010, 12:08
Příspěvky: 16
"K řetězu, řetězem samotným se převodový poměr v zásadě nemění, pokud třeba neproběhla změna z 428 na 520ku řetěz. K tomu se přiznávám, to byla moje chyba, já v té době s 520kou řetězem neměl zkušenost, žil sem v domění, že je mezi nimi rozdíl pouze v šířce řetězu a né délce článku."-----K tomu se přiznáváš??Splet si se??Jenom jestli se nepleteš i teď ,ale to se podle mě nedovíš leda že by ses hodně začal zajímat o motorky...-možná si tu jistý lidi okrat o radu která by se jim hodila.....ale možná sem uplně blbej já a moje dt očaroval bůh....ty se určitě ,ale nepleteš přívěru si měl přece jednou venku a výš jak funguje....zdar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výkon
PříspěvekNapsal: 30. 11. 2010, 19:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
^^

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výkon
PříspěvekNapsal: 17. 05. 2014, 19:26 
Offline

Registrován: 17. 05. 2014, 18:44
Příspěvky: 1
Zdár u yamahy dt se privera opravdu otevře do plna jen když zapneš klíček. Ta motorka je vyrobená aby vydržela hodně km, splnovala normy, emise a byla vyráběná pro mladý lidi takže jestly se prodávala v čr tak ji musely prodávat s 11kw aby na ní mohly jezdit od 16 let. Měl sem dtx - rozety 19-53 zubů. Jednou sem jí zkusil co pude z kopce a na 5 dala skoro 140 a 6 mi skurvila tachometr. Šla i snad do kopce na 5 130. Byl na ní jen ladak 260 tryska. A dlouho sem ladil priveru i ten moturek (chodil mi o hodně rychlejs). Najel sem takle na ní 8tis pak ze dne na den ztratila třetinu výkonu a další den sem pridrela. Už sem jí kvuly prachum takhle nevyladil. Nevím jak starší dt ale já když sem dál na neutral plnej tak privera se otevřela tak do dvou-třetin. Takhle je to u hodně motorek proto se prodavaj ty laditelne řídící jednotky nebo co to je.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz