Právě je 19. 04. 2024, 14:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Shell V-Power Racing
PříspěvekNapsal: 05. 05. 2009, 22:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2009, 14:52
Příspěvky: 419
Bydliště: kadaň
čau,jezdíte nekdo na benzín shell v-power racing?jestli jo tak jak to snim jede oproti normal n95

_________________
Tempo je zběsilý,koně se zplašili.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: shell v-power racing
PříspěvekNapsal: 06. 05. 2009, 06:50 
Offline
Zkušený rádce
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 15:38
Příspěvky: 235
vyhozene penize motor jako je v DT, nedokaze tu vetsi vyhrevnost vyuzit na to by jsi musel zvetsit kompresi a jeste dalsi veci aby to melo smysl, tento benzin bude met mozna nejakej prinos u novejch 4t ale nejakej extra narust bych urcite necekal.

_________________
Na motocyklu je nejdůležitější součást mezi sedlem a řidítky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: shell v-power racing
PříspěvekNapsal: 06. 05. 2009, 08:15 
Offline

Registrován: 24. 03. 2009, 17:07
Příspěvky: 100
Joraell píše:
vyhozene penize motor jako je v DT, nedokaze tu vetsi vyhrevnost vyuzit na to by jsi musel zvetsit kompresi a jeste dalsi veci aby to melo smysl, tento benzin bude met mozna nejakej prinos u novejch 4t ale nejakej extra narust bych urcite necekal.

95% souhlas s Tebou;je to jako házet perly sviním.Těch 5% jsem si nechal na tu výhřevnost.Podle mne mají benzíny zhruba stejnou výhřevnost,ale liší se oktanovým číslem, což je odolnost proti detonačnímu hoření.Na to ,aby se fakt využil je potřeba zvětšit kompresi,jinak načasovat,atd.atd. jak píšeš.Pokud jde o volbu benzínu resp.jeho oktanového čísla měl bych následující(vyzkoušenou) radu dle provozních podmínek:1) vlhko/mlhy,zima(cca 7°C,nehoním to(jaro,podzim) klidně n91; 2) sucho,horko (třeba 30°C),nakládačka někde na trati; potom Shell Power (asi 100 oktanů?).Jinak ještě příklad:V Power do nádrže(mladej byl u toho)-výsledek "to jede jak svině";potom jsem to tam nalil a on to neviděl - výsledek "jede to úplně normálně!!). Takže v podstatě lidská psychologie.Poznal kulový.Ať si to každý zkusí sám;těch pár litrů ho nezabije.
P.S. Nejdůležitější část motocyklu je mezi stupačkami a řídítky resp.ta koule, co je pod přilbou;seděj na tom jen dědkové


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: shell v-power racing
PříspěvekNapsal: 06. 05. 2009, 08:54 
Offline
Zkušený rádce
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 15:38
Příspěvky: 235
Je to samozrejme mysleno obrazne .-)

_________________
Na motocyklu je nejdůležitější součást mezi sedlem a řidítky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: shell v-power racing
PříspěvekNapsal: 06. 05. 2009, 12:34 
Offline

Registrován: 24. 03. 2009, 17:07
Příspěvky: 100
Joraell píše:
Je to samozrejme mysleno obrazne .-)

Vždyť já vím,že to bylo obrazně;buď v klidu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: shell v-power racing
PříspěvekNapsal: 07. 05. 2009, 18:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
J je to tak jak říkáte, je jasné, že benzín tomu zas až tak nepomůže, neříkám,že pořád jezdím "jen" na 95ku, taky občas dávám 98-100(benzina,omw) ale nejvíc jezdím na klasiku od shell- nat 95, ptz ten slavný V-power je obyč. 95, která má v sobě nějaké aditiva.(a kdo ví jestli), takže beru buď nat.95, nebo když už lepší shell, tak racing, ale jak sem řekl...je to spíše pro pocit. rozdíl v tom téměř není, možná to trochu líp reaguje na přidání plynu:-)

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: shell v-power racing
PříspěvekNapsal: 09. 08. 2009, 20:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27. 12. 2008, 21:53
Příspěvky: 141
Bydliště: Tábor
No do tý nádrže nikdo nevidí. Může tam bejt taky ta 95 :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: shell v-power racing
PříspěvekNapsal: 10. 08. 2009, 08:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09. 03. 2009, 16:02
Příspěvky: 354
Bydliště: Olomoucký kraj
Může, ale to by asi prodejci neriskovali. Sám mám odzkoušeno, že Shell V-power je akorát pro dobro mysli, že motorce koupíš jednou něco lepšího, ale změna na výkonu ani žádná jiná v tom není. Osvědčilo se mi ale tankovat na Agipu, dojedu s tím benzínem víc, než na nějakých neznačkových.

_________________
Jak se o koně postaráš - tak tě taky povozí!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: shell v-power racing
PříspěvekNapsal: 16. 08. 2009, 00:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2009, 14:52
Příspěvky: 419
Bydliště: kadaň
podle mě sou všechny benzinky značkový :D

_________________
Tempo je zběsilý,koně se zplašili.......


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz