Právě je 09. 05. 2025, 18:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 10. 01. 2009, 10:46 
Offline

Registrován: 07. 01. 2009, 11:38
Příspěvky: 6
viteka 32 píše:
Takhle se těžko bude radit. Vedou ti k rychloměru tedy jen 2 dráty? Pokud ano, tak tam omezovač nemáš a Ignitech by ti asi nepomohl. Problém bude zřejmě jinde. Proč máš odpojenu přívěru, nemáš baterku? A hlavně jak máš natočenu přívěru, na max. otevření? Dále by se chtělo podívat, zda není třeba silně zakarbonovaný výfuk a ten je odškrcený? Těch příčin je celá řada a chce to postupně vyřadfit jednu po druhé. Taky záleží, jak je motor ojetý.



Ano k rychloměru mi vedou jen 2 dráty.Ne baterku mám,ale přívěra byla odpojená už když jsem moto koupil.Výfuk je odškrcený,na jaro až bude trošku tepleji, tak bych chtěl provrtat yeis a možná ještě pár kosmetických úprav.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 10. 01. 2009, 15:32 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:21
Příspěvky: 142
Bydliště: Hošťálková 397
Provrtávání YEIS bych ani moc nedoporučoval. Sice jsme to taky udělali, ale výsledek je , že nula od nuly pošla. Nevidím v tom nějaký přínos. Ba právě naopak, pokud se ti nepodaří dokonale vyhladit provrtaný otvor, což je problém, protoře vrták udělá v plastu spíš rýhy, tak to bude ještě horší, než před úpravou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 12. 01. 2009, 19:15 
Offline

Registrován: 12. 01. 2009, 19:14
Příspěvky: 32
Bydliště: Plzeň
Ahoj, mám dotaz mám Dt 125x a chtěl jsem se vás zeptat zda tam mám taky omezovač a popřípadě jakou rychlostí můžu max. ject s omezovačem:):)dík za odpověĎ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 14. 01. 2009, 17:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
s omezovačem by to mělo zase jet těch zmíněných 80-85,bez omezovače ti i zavřené DT bude dobře po okreskách uhánět,otevření(otočenípřívěry a odstranění clony z výfuku) bych udělal pouze u stroje určeného do terénu,na silnici to je zbytečné,ptz to stejně moc víc než 120 nepojede,akorát se zvedne spotřeba,ale 100lidí má100 názorů.

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 15. 01. 2009, 20:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15. 01. 2009, 20:39
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha
Ahoj...
Zajímalo by mně jestli má někdo zkušenosti s tím přepínačem?To musím pokaždý přepínat když pojedu nad 60, nebo to stačí jen jednou a je to vyřazený do tý doby dokud jí nechcípnu?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 16. 01. 2009, 09:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
Ahoj, řešení s přepínačem se mi zdá docela nešťastné, radši kup ignitech,ten namontuješ a jede to uplně normálně, až ke 120nebo vícmíň,to záleží na více věcech, za 1000Kč se Ti ten ignitech odmění vynikající službou

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 16. 01. 2009, 14:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15. 01. 2009, 20:39
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha
Tisícovka se hodí... A kdyby se to přepínalo vždy pouze jednou,tak si ten přepínač klidně vyrobym... Jinak bych šel do toho ignitechu...
Má tady někdo ten přepínač?Nebo aspoň ví jak to funguje?Celkem by mě to zajímalo...
Dík za odpovědi ;)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 16. 01. 2009, 19:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
Na staré diskuzu někdo psal,že to má s přepínačem,a že to pokaždé musí přepnout, když si uvědomíš,že Dt se prodává za 35-60 tisíc,tak se v tom ta jedna tisícovka za ignitech ztratí:-) ale než ignitech si radši první kupuj helmu.kalhoty, boty atd...to je důležitější

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 16. 01. 2009, 20:39 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 21. 12. 2008, 19:27
Příspěvky: 290
Bydliště: Hradecký kraj
Cokej píše:
Ahoj...
Zajímalo by mně jestli má někdo zkušenosti s tím přepínačem?To musím pokaždý přepínat když pojedu nad 60, nebo to stačí jen jednou a je to vyřazený do tý doby dokud jí nechcípnu?



jo, jednou to nad 60 přepneš a pak to funguje do doby než chcípneš motor

_________________
YZ 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 17. 01. 2009, 13:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15. 01. 2009, 20:39
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha
Díky moc...
Zkusím ho vyrobit a pak napíšu jak funguje...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz