Právě je 21. 11. 2024, 12:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 166 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk
PříspěvekNapsal: 14. 07. 2010, 17:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 06. 2010, 09:57
Příspěvky: 33
Bydliště: Slovakia Smižany
Caute,mam dt 125 r rok vyroby podla majitela 2002,rok podla vin som este neskusal zistovat,no ked som dnes kontroloval piest cez vyfuk tak som aj pozrel do vyfuku a hned na zaciatku bola clona cize to bude koleno alebo cela motorka starsia ako 2002,sice to nemalo taky tvar ako ma ta vybrata clona na fotke v clanku Odstranění výfukové clony ale bol to len akysi šulok z priemerom 3,1 cm a dlzkou typujem na 4,5 cm... bolo jednoznacne vidno ze je to tam akoby nasunute viz fotky
http://img249.imageshack.us/gal.php?g=snc00664.jpg

a este poprosim ohodnotit stav piestu,od byvaleho majitela som sa pri kupe akosi zabudol pitat kedy bol meneny piest
moto ma nabehane 33000 km a piest podla mojho laickeho nazoru vyzera slusne...
http://img696.imageshack.us/gal.php?g=snc00651c.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk
PříspěvekNapsal: 14. 07. 2010, 22:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Výfuk...Mám to samé, ale jestli to je nějaká restrikce nevím
Píst... Vypadá pěkně, podle mě byl nedávno měněný

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk
PříspěvekNapsal: 18. 07. 2010, 14:34 
Offline

Registrován: 18. 07. 2010, 14:32
Příspěvky: 1
zdravim...mam DT r.v 2000....chtel jsem se zeptat...kolik je pulmesicu v kolene?? pisete ze 2...a ja nasel jen jeden kdyz sjem koleno rozrezal....je jeste nekde hloubeji??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk
PříspěvekNapsal: 24. 07. 2010, 16:35 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
červ píše:
zdravim...mam DT r.v 2000....chtel jsem se zeptat...kolik je pulmesicu v kolene?? pisete ze 2...a ja nasel jen jeden kdyz sjem koleno rozrezal....je jeste nekde hloubeji??

Pár lidí tu psalo, že dva, tak tomu věřím. Ale kde jsou, to bohužel sám nevím, teď se totiž taky chystám výfuk rozříznout - nevím totiž, jestli tam náhodou není ještě jeden ten půlkroužek. Tím se dostávám k tomu, proč jsi možná našel jen jeden půlkroužek - u mého DT to prý bylo tak, že se jeden půlkroužek uklepal a tak ho prostě předchozí majitel jen vysypal z kolena, třeba máš taky jeden už dávno pryč... :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk
PříspěvekNapsal: 25. 07. 2010, 10:28 
Offline

Registrován: 25. 07. 2010, 10:13
Příspěvky: 47
Pujde komplet vyfuk urceny pro DT i na TDR? Protoze na TDR se ladaky blbe shani ..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk
PříspěvekNapsal: 25. 07. 2010, 10:55 
Offline

Registrován: 28. 09. 2009, 19:43
Příspěvky: 57
Bydliště: Nové Strašecí, okres-Rakovník
milky píše:
Pujde komplet vyfuk urceny pro DT i na TDR? Protoze na TDR se ladaky blbe shani ..

Já mam DT r.v. 2004 a laděný koleno mam od DOMA RACING a zkouseli jsme to na TDR a nejde to.

_________________
YAMAHA DT125re
(Laděné koleno-DOMAA RACING,YEIS,otevřená přívěra)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk
PříspěvekNapsal: 25. 07. 2010, 23:35 
Offline

Registrován: 25. 07. 2010, 10:13
Příspěvky: 47
nekdo dalsi? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk
PříspěvekNapsal: 27. 07. 2010, 15:58 
Offline

Registrován: 27. 07. 2010, 15:26
Příspěvky: 9
Ahojte nasiel som toto skvelé forum nazaj je super ale po prestudovani celeho problemu oskrtenia ma aj tak napada otazka s mojou masinou, ci je to normalne alebo nie?????

ide o to ze mam DT 2002 alebo 2003 presne teraz neviem ale kazdopadne je to po 99tom, bolo kupovane na Slovensku starsim panom od neho to kupil tatko takze podla mna do toho este nikto nebabral a mam najazdenych 9000 km proste exkluzivny stroj, lenze ma to trocha serie ze netaha ako dt co mal brat take cierne co islo ako raketa. Moje toci max 8000 az 8500 otaciek a rychlost je proti vetru max 70 - 80 a po dialnici z kopca mierneho 100 - 110 a celkovo sa mi zda ze oproti tomu bratovmu co mal ta to taha o dost menej co si pamatam,

myslite ze odskrtenie podla navodu privera + vyfuk by odstranili problem s tocenim len do 8000 otaciek lebo pri tejto hodnote +- , mi to do 8000 taha super, ale potom to totalne pridusi a pomaliiinky to lezie k 8500 a dalej ani za nic + na 6tke to voec netaha ak je slaby vetrik tak proste treba ist na 5tke cca 70 -80 ale to uz je 7000 otaciek a 6tka je mrtva????

este podotykam ze mne to do cervenych cisel este nikdy nedoslo mozno na neutrale sa k tomu priblizim ale to je onicom to co mal brat to tahalao 11000 len taky fukot ked som na tom i siel a s dvomi sme 100vkov ficali dvaja aj proti vetru ?

takze mam vrasky na cele lebo ma to strasne serie

Aky je na to Vas nazor? DAkujem vopred za vase reakcie

DJ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk
PříspěvekNapsal: 27. 07. 2010, 17:41 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
djdukeBa píše:
Ahojte nasiel som toto skvelé forum nazaj je super ale po prestudovani celeho problemu oskrtenia ma aj tak napada otazka s mojou masinou, ci je to normalne alebo nie?????

ide o to ze mam DT 2002 alebo 2003 presne teraz neviem ale kazdopadne je to po 99tom, bolo kupovane na Slovensku starsim panom od neho to kupil tatko takze podla mna do toho este nikto nebabral a mam najazdenych 9000 km proste exkluzivny stroj, lenze ma to trocha serie ze netaha ako dt co mal brat take cierne co islo ako raketa. Moje toci max 8000 az 8500 otaciek a rychlost je proti vetru max 70 - 80 a po dialnici z kopca mierneho 100 - 110 a celkovo sa mi zda ze oproti tomu bratovmu co mal ta to taha o dost menej co si pamatam,

myslite ze odskrtenie podla navodu privera + vyfuk by odstranili problem s tocenim len do 8000 otaciek lebo pri tejto hodnote +- , mi to do 8000 taha super, ale potom to totalne pridusi a pomaliiinky to lezie k 8500 a dalej ani za nic + na 6tke to voec netaha ak je slaby vetrik tak proste treba ist na 5tke cca 70 -80 ale to uz je 7000 otaciek a 6tka je mrtva????

este podotykam ze mne to do cervenych cisel este nikdy nedoslo mozno na neutrale sa k tomu priblizim ale to je onicom to co mal brat to tahalao 11000 len taky fukot ked som na tom i siel a s dvomi sme 100vkov ficali dvaja aj proti vetru ?

takze mam vrasky na cele lebo ma to strasne serie

Aky je na to Vas nazor? DAkujem vopred za vase reakcie

DJ


Psát mi SZ a zároveň na fórum je docela hloupost, škoda, že jsem si toho všiml až po odpovězení na tu SZ.Tak mou odpověď alespoň ještě hodím sem:
Rozhodně udělej odškrcení přívěry a výfuku, tyto dvě úpravy jsou na DT nejzásadnější a mají výrazný vliv na výkon a vzhledem k tomu, že se týkají průchodnosti výfukových plynů, tak pravděpodobně také na otáčky. Otevření přívěry je záležitost na 15 minut, to řezání výfuku už je horší (já se na to taky chystám, budu to řezat asi zítra, jelikož tam pravděpodobně mám ještě jeden ten půlkroužek).
Nezapomeň však vyprat vzduchový filtr a po úpravách překontrolovat směs, protože tyto úpravy na ni samozřejmě mají vliv, bývá potřeba dát větší trysku.
Jinak ještě doplním - moje DT má otočenou přívěru a z výfuku pravděpodobně (zjistím, až ho rozříznu) vyndaný pouze jeden půlkroužek a DT podle mě táhne jak ďábel, při agresivní jízdě se pohybuji pořád v otáčkách 9 - 11000ot/min. Je sice jasné, že nejen odškrcení má na celkový průběh chování motorky vliv, ale odškrcení výfuku a přívěry je zásadní. :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk
PříspěvekNapsal: 27. 07. 2010, 18:35 
Offline

Registrován: 27. 07. 2010, 15:26
Příspěvky: 9
Dakujem Vam asi cez vykend sa do toho pustim s jednym mechanikom tak Vas budem informovat ked to bude ze ako to ide :)

este pre uplnost doplnim spravu od boba ohladom tej trysky :

"Jinak tu trysku podle svíčky, ale většinou je potřeba tam dát 240.
Čau Bobo."


TAK SOM PLNY OCAKAVANI TAK DRZTE PALCE :P :P :P

Dj


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 166 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz