djdukeBa píše:
Ahojte nasiel som toto skvelé forum nazaj je super ale po prestudovani celeho problemu oskrtenia ma aj tak napada otazka s mojou masinou, ci je to normalne alebo nie?????
ide o to ze mam DT 2002 alebo 2003 presne teraz neviem ale kazdopadne je to po 99tom, bolo kupovane na Slovensku starsim panom od neho to kupil tatko takze podla mna do toho este nikto nebabral a mam najazdenych 9000 km proste exkluzivny stroj, lenze ma to trocha serie ze netaha ako dt co mal brat take cierne co islo ako raketa. Moje toci max 8000 az 8500 otaciek a rychlost je proti vetru max 70 - 80 a po dialnici z kopca mierneho 100 - 110 a celkovo sa mi zda ze oproti tomu bratovmu co mal ta to taha o dost menej co si pamatam,
myslite ze odskrtenie podla navodu privera + vyfuk by odstranili problem s tocenim len do 8000 otaciek lebo pri tejto hodnote +- , mi to do 8000 taha super, ale potom to totalne pridusi a pomaliiinky to lezie k 8500 a dalej ani za nic + na 6tke to voec netaha ak je slaby vetrik tak proste treba ist na 5tke cca 70 -80 ale to uz je 7000 otaciek a 6tka je mrtva????
este podotykam ze mne to do cervenych cisel este nikdy nedoslo mozno na neutrale sa k tomu priblizim ale to je onicom to co mal brat to tahalao 11000 len taky fukot ked som na tom i siel a s dvomi sme 100vkov ficali dvaja aj proti vetru ?
takze mam vrasky na cele lebo ma to strasne serie
Aky je na to Vas nazor? DAkujem vopred za vase reakcie
DJ
Psát mi SZ a zároveň na fórum je docela hloupost, škoda, že jsem si toho všiml až po odpovězení na tu SZ.Tak mou odpověď alespoň ještě hodím sem:
Rozhodně udělej odškrcení přívěry a výfuku, tyto dvě úpravy jsou na DT nejzásadnější a mají výrazný vliv na výkon a vzhledem k tomu, že se týkají průchodnosti výfukových plynů, tak pravděpodobně také na otáčky. Otevření přívěry je záležitost na 15 minut, to řezání výfuku už je horší (já se na to taky chystám, budu to řezat asi zítra, jelikož tam pravděpodobně mám ještě jeden ten půlkroužek).
Nezapomeň však vyprat vzduchový filtr a po úpravách překontrolovat směs, protože tyto úpravy na ni samozřejmě mají vliv, bývá potřeba dát větší trysku.
Jinak ještě doplním - moje DT má otočenou přívěru a z výfuku pravděpodobně (zjistím, až ho rozříznu) vyndaný pouze jeden půlkroužek a DT podle mě táhne jak ďábel, při agresivní jízdě se pohybuji pořád v otáčkách 9 - 11000ot/min. Je sice jasné, že nejen odškrcení má na celkový průběh chování motorky vliv, ale odškrcení výfuku a přívěry je zásadní.