Právě je 13. 05. 2025, 22:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 02. 03. 2010, 00:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Franta DT 125r píše:
Si děláš srandu ;) Povolíš lanka (aby byli míň naplý), povolíš dva imbusy, jeden šroubek, otočíš o 180° (horem dolu, dolem nahoru) a zase složíš, lanka s citem dotahneš, neni moc co zničit.. :) Jen se neboj..


Měl jsi někdy tu přívěru v ruce? Ono ten návod s tím otáčením o 180° je celkem blbost... bych řekl

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 02. 03. 2010, 18:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
No dělal jsem GO celého vršku, takže jsem měl přívěru kompletně rozebranou. Podle návodu tady na foru to chápu tak, že se otočí o 180°, sám jsem jí měl otočenou, takže když jsem jí otočil, tak jsem si přivřel výkon.. :) snad to chápu dobře, jestli ne, je to možný ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 17. 04. 2010, 11:11 
Offline

Registrován: 28. 09. 2009, 16:47
Příspěvky: 3
Zdar, mám takový problém, koupil jsem si DT z Německa a mělo prasklé jedno lanko od přívěry, ale normálně jsem na tom jezdil - dole to sice nemělo žádnej výkon, ale nad 6000 otáček to zase jelo normálně. Jezdil jsem s tim okolo 120km/h. Jenže pak mi vyhořelo CDI - zjistil jsem, že soudruzi tam měli úplně nesmyslně pozapojovanou elektriku. Tak jsem koupil nové CDI od Ignitechu a k tomu nové lanko přívěry. Teď to má teda tah už od spodku, ale nejede mi to víc jak 100km/h na šestku při 10 000 ot., prostě dál už to nemůže. Převod mám jako je origo 16:57.
Myslíte, že je to tou řídící jednotkou, špatně nastavenou přívěrou nebo opotřebením motoru...?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 17. 04. 2010, 12:25 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
dave7 píše:
Zdar, mám takový problém, koupil jsem si DT z Německa a mělo prasklé jedno lanko od přívěry, ale normálně jsem na tom jezdil - dole to sice nemělo žádnej výkon, ale nad 6000 otáček to zase jelo normálně. Jezdil jsem s tim okolo 120km/h. Jenže pak mi vyhořelo CDI - zjistil jsem, že soudruzi tam měli úplně nesmyslně pozapojovanou elektriku. Tak jsem koupil nové CDI od Ignitechu a k tomu nové lanko přívěry. Teď to má teda tah už od spodku, ale nejede mi to víc jak 100km/h na šestku při 10 000 ot., prostě dál už to nemůže. Převod mám jako je origo 16:57.
Myslíte, že je to tou řídící jednotkou, špatně nastavenou přívěrou nebo opotřebením motoru...?

Myslím, že to může být všemi třemi možnostmi, co píšeš. Nejméně pravděpodobné je však asi to opotřebení, protože předpokládám, že změna byla okamžitá po výměně řídící jednotky a montáži lanka. Jestli je to špatně nastavenou přívěrou by sis měl zvládnout zjistit sám podle návodů zde na stránkách. Takže bohužel pro tebe se jako nejpravděpodobnější jeví to, že je to novou jednotkou. Prostě Ignitech nědělá kopii originálu, ale jednotku svou, proto se to zákonitě musí chovat jinak. Pokud je rozdíl velký a nestravitelný, tak bych se obrátil na Ignitech, samozřejmě poté, co vyloučíš ty zbylé dvě možnosti.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 17. 04. 2010, 12:43 
Offline

Registrován: 28. 09. 2009, 16:47
Příspěvky: 3
Tak už asi vim čím to je, myslel jsem, že přívěra funguje - po otočení klíčku bylo slyšet, že se pootočí, ale teď jsem se na to podíval a po nastartování vůbec přívěra nereaguje na plyn, nehýbe se. Tak by to mohlo být tim servomotorkem. A nemůže to dělat třeba slabá baterka?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 17. 04. 2010, 12:48 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
dave7 píše:
A nemůže to dělat třeba slabá baterka?

Tak teď jsi na to kápnul. První, co bys měl udělat, když máš pochybnosti o funkci přívěry, je nabít baterku... ;)

A protože se to tu objevuje často, připsal jsem to i na konec stránky sem: http://www.dt125.cz/servis/privera.html 8-)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 30. 04. 2010, 18:53 
Offline

Registrován: 30. 04. 2010, 18:49
Příspěvky: 4
co takhle dát ji na kladku a jak se přidá tak se bude pootáčet :idea:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 30. 04. 2010, 19:10 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
petruso píše:
co takhle dát ji na kladku a jak se přidá tak se bude pootáčet :idea:

Něco podobného tu už jednou řešil Mak. Problém je v tom, že otevírání přívěry není lineární, kdyby bylo, není tam motorek, který řídí jednotka, ale byla by tam ta kladka... :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 30. 04. 2010, 19:19 
Offline

Registrován: 30. 04. 2010, 18:49
Příspěvky: 4
já už to tak mam protože odešel motorek.Je pravda že dole nic moc a pak příde ten kopanec.Skusím to doladit k dokonalosti.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 30. 04. 2010, 19:31 
Offline

Registrován: 30. 04. 2010, 18:49
Příspěvky: 4
někde jsem četl že pomůže provrtat tu plastovou nádobu nad karburátorem na větší průměr.Prý to také zvedne kw


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz