Právě je 21. 11. 2024, 12:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 16. 03. 2011, 23:55 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Membrány se projevují spíše ve vysokých otáčkách. Jinak nám sem nezapoměň dát vědět, jak jsi dopadl s tvým problémem. ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 20. 03. 2011, 16:03 
Offline

Registrován: 19. 03. 2011, 13:44
Příspěvky: 2
Čaute mám na Vás prosbu. Mam doma YAMAHU DT 50 rv 2008 a nechce mi ísť viacej ako 78 km/h. Dal som novú trisku(z 80 na 120) novú rozetu(zo 60z na 48z) a stále nič akurát sa zmenili otáčky pri ktorých tá rýchlosť je...

Pred úpravou : 78 km/h pri 12000 ot/m
Po úprave : 78 km/h pri 8500 ot/m

A keď som išiel dole kopcom tak pri 9500 ot/m išla 85 km/h.
Ale keď idem po rovine nedostanem sa na viac ako 78 km/h , neviete mi poradiť?

Ďakujem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 21. 03. 2011, 21:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05. 08. 2010, 18:26
Příspěvky: 180
Bydliště: Děčín
dany7777 píše:
Čaute mám na Vás prosbu. Mam doma YAMAHU DT 50 rv 2008 a nechce mi ísť viacej ako 78 km/h. Dal som novú trisku(z 80 na 120) novú rozetu(zo 60z na 48z) a stále nič akurát sa zmenili otáčky pri ktorých tá rýchlosť je...

Pred úpravou : 78 km/h pri 12000 ot/m
Po úprave : 78 km/h pri 8500 ot/m

A keď som išiel dole kopcom tak pri 9500 ot/m išla 85 km/h.
Ale keď idem po rovine nedostanem sa na viac ako 78 km/h , neviete mi poradiť?

Ďakujem.

Je to jen 50ccm , kamarád měl Derbi Sendu taky 50ccm a jela 85km/h , což si myslim že je na 50ccm slušný. Jestli můžu poradit tak kup laďák a nebo 125ccm :D :)

_________________
Yamaha DT 125 RE, r.v.2005 , je vyvýšená, otevřená přívěra ,kovaný píst Wössner ,provrtaný YEIS , tryska 240 , kompletní laďák Giannelli


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 22. 03. 2011, 18:28 
Offline

Registrován: 19. 03. 2011, 13:44
Příspěvky: 2
Vykuchanie kolena je už za mnou musím počkať kedy mi to zvaria a uvidím čo to povie :) zatiaľ diky :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 26. 04. 2011, 19:01 
Offline

Registrován: 07. 04. 2011, 15:25
Příspěvky: 23
Ahoj lidi.Já jako nemotorkář mi motorka moc neříká,ale lepší než dát spousta peněz za odborný servis ale koupil jsem si jen na výlety Yamahu DT 125R 94rok .A motorka mi moc nejede jen 85km maximum.A když jedu maximum třeba 5 minut udělá to hnusný zvuk jak kdyby se zadřela plyvne a nejede tak jí nechám vystydnout trochu a pak mi pod plynem chytne ale nedrží volnoběh.Řešilo se to tu každej že omezovač ale já tam žádnej nemám.Do rychloměru mi jdou jen 2 dráty.Modrý a Černý.Kdo koukal IGNITEC píše ohledně open boxu na konci že pokad tam mu někdo hrabal v kabelech a nejsou tam konektory má se zapojit 3 dráty takto.


open box motocykl popis
hnědý hnědý +12V
modrý bílí-černý jde ze zapalovací jednotky
oranžový rudě modrý jde ze zapalovací jednotky

Ted mi jde o to co se ted myslí pod pojmem zapalovací jednotka? Myšleno Řídící jednotka nebo snad spínací skříňka? Nebo se tím přímo kabely co vedou k dynamu když se nakopává nebo-li startuje motorka?Také když se odstřihaj od toho konektory tak z té krabičky od ignitec jdou 2 hnědé.Mužu řící že já si nevím rady.Taky mi nejde do hlavy pro ze spínací skříňky mi jde 6 drátů a nevim co dál .Dle bívalého majitele už to má být odšrceno.Snad i už 1 výbrus udělanej a 6tá rychlost tam jde.Pokad by si někdo věděl rady budu rád :) foto kabelů co jdou ze spínačky do svazku do motorky.


Přílohy:
26042011279.jpg
26042011279.jpg [ 539.7 KiB | Zobrazeno 5320 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 06. 05. 2011, 12:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Tak z tvých dlouhých příspěvku moc moudrej nejsem. Usuzuji, že ti motorka nejede více jak 85 a ještě se ti pořád dusí? A zajímalo by mě jak víš, že problém je zrovna v elektrice? Jestli tato rychlost není způsobena nějakou závadou, zanešením, ucpáním kolem motoru, a pod. Často se u DT taky stává, že pokud je v nádrži okolo 3 litrů benzínu a máš zaplý kohoutek normálně, tak to trochu dělá co ty popisuješ. Zkus jet na rezervu...Chtělo by to popsat tvůj problém zřetelněji. - určitě napiš kolik točí motor, co si dělal a nedělal na motoru, atd.

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 23. 06. 2011, 13:37 
Offline

Registrován: 06. 05. 2010, 19:09
Příspěvky: 36
Bydliště: Bludov
mě to jede jen 75za hodinu :) na cestování ideální ale na cross špatný :( Teď jsem dodělal GO motoru a motor jsem kompletně sladil a všechna ložiska vyměnil(spojka, výbrus, kvaný píst, repase kliky...) a stejně to nepomohlo problém nejspíš bude v řídící jednotce nebo v samotném snímači impulzů protože já ikdyž vypnu tlačítko na vyrušení omezovač nic nefunguje a DT jede furt stejně. Takže Open box tento problém nemůže vyrešit. Můj názor je ten, že by mohlo stačit sehnat jinej snímač impulzů, protože ikdyž dáte novou CDI stálo Vám snímač bude posílat vadné impulzy čily to bude trochu jiné nebo i stejné. Problém bude nejspíš v CDI ve přepínacím tyristrou který bude pravděpodobně poškozen častým přepíním snímače.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 20. 09. 2011, 19:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01. 07. 2010, 17:25
Příspěvky: 38
Bydliště: Žirovnice / Vysočina
Zdravím, tak jsem si konečně pořídil DT 125 R. Mám ji odškrcenou, ale s omezovačem, takže musím při jízdě přepínat tlačítko - mám to zapojené místo chcípáku. Tlačítko funguje jak má - při cca 70 km/h přepnu tlačítko dolů - "omezovač vypnut" a motorka jede. Jenže když zase zpomalím třeba na 50 km/h a chci to zase odpíchnout, tak to při 7000 ot/min začne prskat jako když je zaplý omezovač a jedu více než 90 - prská to i při nízké rychosti, prostě otáčky nepustí nad 7000. Takže musím přepnout tlačítko zase do polohy nahoru - "omezovač zapnut", rozjet to na těch cca 70 km/h a tlačítko přepnout zase dolů - "omezovač vypnut" a zase to jede OK.

Tady na fóru píšete, že omezovač stačí vypnout jednou a pak bude vyřazen až do chcípnutí motoru. Dělám teda něco špatně? Jestli to jinak nepůjde tak si koupím Ingitech, protože takhle bych se z toho po****.

Doufám že moji situaci z tohohle mírně chaotického popisu pochopíte. :)

_________________
Husaberg FE 400 E rv. 2000

Moje bývalá:
Yamaha DT 125 R rv. 1998 - plně odškrcená, laděná koncovka DEP PIPES, blatník YZ, offroad převod 15/57

Yamaha DT 80 LC 2 rv. 1992
Úpravy: Laděný výfuk Giannelli, zvětšená hlavní tryska, převod 16z/51z


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 20. 09. 2011, 23:34 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Chápu, ale asi ti neporadím, ten vypínač by měl fungovat tak, jak je na webu, ale osobně to potvrzené nemám. Každopádně ten Ignitech není extrémně drahý, takže bych do něj šel i tak... ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezovač otáček a rychlosti
PříspěvekNapsal: 21. 09. 2011, 18:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25. 06. 2009, 20:50
Příspěvky: 198
Bydliště: domažlice
prošel bych si to zapojení znova třeba bych to odstřihnul a udělal sám podle návodu na netu ten funguje. ignitech ubírá výkon jako prase je to další sračka navíc přes kterou musí elektrika protéct než dojde ke svíčce a další odběr proudu.

_________________
Co když mi ujíždí zadní kolo? Přidej plyn!! A když vjíždim do brodu? Přidej plyn!A tady? Drž plyn furt drž plyn.!!
blbej bejt můžeš, ale musíš si umět poradit
rv 99- plná palba


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz