Yamaha DT125 fórum
http://forum.dt125.cz/

Omezovač otáček a rychlosti
http://forum.dt125.cz/viewtopic.php?f=10&t=5
Stránka 1 z 20

Autor:  Kubas [ 21. 12. 2008, 21:10 ]
Předmět příspěvku:  Omezovač otáček a rychlosti

http://dt125.ic.cz/El_omez.htm

Omezovač otáček se odstraní openboxem od firmy ignitech, www.ignitech.cz

Autor:  Lucky.tr [ 07. 01. 2009, 11:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Omezovač otáček a rychlosti

Ahoj...chci se zeptat jestli mi ten openbox bude fungovat,ikdyž jsem pod maskou nenašel omezovač,naposled jsem tu četl něco jako že to má vliv i na čítač impulzů,jestli jsem tomu dobře rozuměl?a tím moto pojede rychleji,je to pravda?(r.v.1997,Dt 125R)díky za odp.

Autor:  Bobo [ 07. 01. 2009, 12:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Omezovač otáček a rychlosti

Lucky.tr píše:
Ahoj...chci se zeptat jestli mi ten openbox bude fungovat,ikdyž jsem pod maskou nenašel omezovač,naposled jsem tu četl něco jako že to má vliv i na čítač impulzů,jestli jsem tomu dobře rozuměl?a tím moto pojede rychleji,je to pravda?(r.v.1997,Dt 125R)díky za odp.


A co tedy chceš tím openboxem openovat? :lol: To, o čem je zde řeč, je jen box, který vyřadí omezovač. To, o čem mluvíš ty, bude asi řídící jednotka... i ty Ignitech dělá, ale jak říkám, je to něco jiného. ;)

Autor:  viteka 32 [ 07. 01. 2009, 15:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Omezovač otáček a rychlosti

Lucky: Jestli máš na DT omezovač poznáš podle toho, zda ti k budíku rychloměru vedou 2 nebo 4 dráty. Pokud 2, tak omezovač nemáš. Pokud 4, tak by tam měl být. V masce není, čidlo je uvnitř v budíku rychloměru. Omezovač jinak slouží k omezení chodu motoru při překročení určité rychlosti, u DT v rozmezí 80-85 km/hod. Vyřazením omezovače Ignitechem pojede DT plynule i při překročení těch 80-85 km/hod.

Autor:  Lucky.tr [ 07. 01. 2009, 21:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Omezovač otáček a rychlosti

viteka32:právě na tohle jsem se ptal,jestli mi motorka pojede dál i při překročení 80-85km/h,pokud namontuju ignitech(Otvírací box). Do budíků mi vedou jen 2 dráty,a proto jsem zde psal že žádný omezovač tam nemám...

Autor:  Kubas [ 07. 01. 2009, 21:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Omezovač otáček a rychlosti

Lucky.tr píše:
viteka32:právě na tohle jsem se ptal,jestli mi motorka pojede dál i při překročení 80-85km/h,pokud namontuju ignitech(Otvírací box). Do budíků mi vedou jen 2 dráty,a proto jsem zde psal že žádný omezovač tam nemám...

počkej, jakej máš teda problém? točí ti to jen 7.000RPM nebo jede jen 80?

Autor:  Mak [ 08. 01. 2009, 14:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Omezovač otáček a rychlosti

:lol: Nemáš třeba jenoom zakarbonovanou přívěru? :twisted:

Autor:  Lucky.tr [ 09. 01. 2009, 17:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Omezovač otáček a rychlosti

počkej, jakej máš teda problém? točí ti to jen 7.000RPM nebo jede jen 80?

Mám oba tyto problémy(7.000RPM a jede jen 80)...přívěru připojenou nemám

Autor:  Vláďa [ 09. 01. 2009, 17:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Omezovač otáček a rychlosti

Lucky.tr píše:
Ahoj...chci se zeptat jestli mi ten openbox bude fungovat,ikdyž jsem pod maskou nenašel omezovač,naposled jsem tu četl něco jako že to má vliv i na čítač impulzů,jestli jsem tomu dobře rozuměl?a tím moto pojede rychleji,je to pravda?(r.v.1997,Dt 125R)díky za odp.


Kdysi jsem omezovač "studoval" s kamarádem, který se v elektronice poměrně vyzná. Došli jsme k názoru, že v tachometru je čítač impulsů (ten váleček ke kterému vedou dva dráty - kdo měl rozebráno ví). Při překročení určité rychlosti (obvykle udávaných 80-90km/h) dostává ŘJ impulsů moc a "rozhodí" zapalování. Nějaké impulsy ale ŘJ dostávat musí, takže jednoduché odstranění onoho "válečku" nepomůže. Podle mého názoru funguje Ignitech jako dělič impulsů, to znamená, že do ŘJ posílá např. místo dvou impulsů jeden, a tím vlastně ŘJ oklame.
Vláďa

Autor:  viteka 32 [ 09. 01. 2009, 22:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Omezovač otáček a rychlosti

Takhle se těžko bude radit. Vedou ti k rychloměru tedy jen 2 dráty? Pokud ano, tak tam omezovač nemáš a Ignitech by ti asi nepomohl. Problém bude zřejmě jinde. Proč máš odpojenu přívěru, nemáš baterku? A hlavně jak máš natočenu přívěru, na max. otevření? Dále by se chtělo podívat, zda není třeba silně zakarbonovaný výfuk a ten je odškrcený? Těch příčin je celá řada a chce to postupně vyřadfit jednu po druhé. Taky záleží, jak je motor ojetý.

Stránka 1 z 20 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/