Právě je 31. 10. 2025, 03:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: USD
PříspěvekNapsal: 01. 04. 2009, 15:25 
Offline

Registrován: 24. 12. 2008, 16:16
Příspěvky: 395
Bydliště: Černíkov (poblíž Klatov)
maras píše:
Hehe DT na podvozku WR :lol: Pěkné no, na balení bab ujde :lol:


hee jaký to má výhody ty USD vidlice....určitě kladný ae jaký ? :? dík

_________________
YAMAHA DT 80 LC/II,zatim s úpravami od předchozího majitele, ale čeká jí plno jiných věcí
Vůle vítězit je integrovaná v DNA každého motocyklu YAMAHA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaše Motorky :)
PříspěvekNapsal: 01. 04. 2009, 15:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Kubas píše:
maras píše:
Hehe DT na podvozku WR :lol: Pěkné no, na balení bab ujde :lol:

báby tomu stejně nerozumí....a dokud to není 4T bublák, tak to není ono :D


Taky se snad letos dočkám 4T bublání :lol: :lol:

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaše Motorky :)
PříspěvekNapsal: 02. 04. 2009, 07:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
martys píše:
maras píše:
Hehe DT na podvozku WR :lol: Pěkné no, na balení bab ujde :lol:


hee jaký to má výhody ty USD vidlice....určitě kladný ae jaký ? :? dík


No jaký, to je blbá otázka :lol: .
Logicky budou líp chodit v horších podmínkách, mají větší odolnost, míň se kroutěj ve velké zátěži, většinou mají dost velký chody, a jsou o dost mohutnější tedkon.....atd.
Nemelu blbosti? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaše Motorky :)
PříspěvekNapsal: 02. 04. 2009, 10:48 
Offline

Registrován: 24. 03. 2009, 17:07
Příspěvky: 100
Mak píše:
martys píše:
maras píše:
Hehe DT na podvozku WR :lol: Pěkné no, na balení bab ujde :lol:


hee jaký to má výhody ty USD vidlice....určitě kladný ae jaký ? :? dík


No jaký, to je blbá otázka :lol: .
Logicky budou líp chodit v horších podmínkách, mají větší odolnost, míň se kroutěj ve velké zátěži, většinou mají dost velký chody, a jsou o dost mohutnější tedkon.....atd.
Nemelu blbosti? :)

nejdříve martys;neexistuje záporná výhoda-pak je to nevýhoda.(A zapomněl jsi "l" ve slově ale).Teď mak:"to je blbá otázka" a na konci "nemelu blbosti?".(Fakt dobrý).Co to je "horší podmínky?","větší odolnost?","menší kroucení ve velké zátěži(jaké?)?-ty jsi to měřil to kroucení?"Chlapi požívejte trošku hlavu,než sem budete psát.Jinak USD je podle mne "Up Side Down" neboli česky "horní stranou dolů";(taky to může být US Dollar);přeberte si to jak chcete,ale nezapomeňte na poměr odpružených a neodpružených hmot,tuhost pružiny,faktor poměrného útlumu(stlačení(bound) a roztažení(rebound)) atd.atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaše Motorky :)
PříspěvekNapsal: 02. 04. 2009, 11:33 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
pepa: Něco takového to chtělo, všichni mluví o tom, jak jsou USD vidlice super, ale proč vlastně, to už moc lidí neví, protože to prostě přijmou jako hotovou věc. Já na tom jako největší výhodu vidím právě menší hmotnost neodpružených částí, dále (to už hádám) jsou tam asi nějaké konstrukční výhody.
Mimochodem, můj známý má Jawu 350 a ta má vidlice upide down (a že je to fakt historická motorka), chlubil se, že Jawa byla mezi prvními (nebo byla úplně první?), kdo to použil.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaše Motorky :)
PříspěvekNapsal: 02. 04. 2009, 11:58 
Offline

Registrován: 24. 12. 2008, 16:16
Příspěvky: 395
Bydliště: Černíkov (poblíž Klatov)
to Pepa : heh ty si ňákej chytrej..
takže to "l" jak jsi říkal že jsem zapomněl tak toho jsem si vědom... a jinak děkuji za vysvětlení

_________________
YAMAHA DT 80 LC/II,zatim s úpravami od předchozího majitele, ale čeká jí plno jiných věcí
Vůle vítězit je integrovaná v DNA každého motocyklu YAMAHA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaše Motorky :)
PříspěvekNapsal: 02. 04. 2009, 12:00 
Offline

Registrován: 24. 12. 2008, 16:16
Příspěvky: 395
Bydliště: Černíkov (poblíž Klatov)
Bobo píše:
pepa: Něco takového to chtělo, všichni mluví o tom, jak jsou USD vidlice super, ale proč vlastně, to už moc lidí neví, protože to prostě přijmou jako hotovou věc. Já na tom jako největší výhodu vidím právě menší hmotnost neodpružených částí, dále (to už hádám) jsou tam asi nějaké konstrukční výhody.
Mimochodem, můj známý má Jawu 350 a ta má vidlice upide down (a že je to fakt historická motorka), chlubil se, že Jawa byla mezi prvními (nebo byla úplně první?), kdo to použil.


když se to tak veme tak má i dachl USD vidlice :D

_________________
YAMAHA DT 80 LC/II,zatim s úpravami od předchozího majitele, ale čeká jí plno jiných věcí
Vůle vítězit je integrovaná v DNA každého motocyklu YAMAHA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaše Motorky :)
PříspěvekNapsal: 02. 04. 2009, 15:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2009, 14:52
Příspěvky: 419
Bydliště: kadaň
jo fichtl ma usd viddlice ale dt je nema:Dostuda:D

_________________
Tempo je zběsilý,koně se zplašili.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaše Motorky :)
PříspěvekNapsal: 02. 04. 2009, 17:02 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
Srovnávat vidlici z fichtla s USD vidlicí - to myslíte vážně? Dvě trubky zasunuté do sebe vedené v silonových pouzdrech, tlumení žádné,... Spíš beru tvrzení, že "pařez" měl jako první centrální odpružení zadního kola (také jen odpružení - bez tlumiče). Yamaha a její "Cantilever" přišel mnohem později a bylo to skoro to samé. Přepákování se objevilo ještě déle.
A ještě k USD vidlici - hlavní výhoda je odolnost proti ohybu a kroucení. Pokud vím, tak první ji měl Buell (1991). Jawu s USD neznám (zdaleka neznám všechno), nemohl bys ji, Bobo, vyfotit?

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vaše Motorky :)
PříspěvekNapsal: 02. 04. 2009, 17:17 
Offline

Registrován: 24. 12. 2008, 16:16
Příspěvky: 395
Bydliště: Černíkov (poblíž Klatov)
Vláďa píše:
Srovnávat vidlici z fichtla s USD vidlicí - to myslíte vážně? Dvě trubky zasunuté do sebe vedené v silonových pouzdrech, tlumení žádné,... Spíš beru tvrzení, že "pařez" měl jako první centrální odpružení zadního kola (také jen odpružení - bez tlumiče). Yamaha a její "Cantilever" přišel mnohem později a bylo to skoro to samé. Přepákování se objevilo ještě déle.
A ještě k USD vidlici - hlavní výhoda je odolnost proti ohybu a kroucení. Pokud vím, tak první ji měl Buell (1991). Jawu s USD neznám (zdaleka neznám všechno), nemohl bys ji, Bobo, vyfotit?


Vláďo, nic proti tobě...nevim kolik ti je..ale odhaduju že asi víc než 28 :D a asi moc neznáš význam smajlů atd...kdybys je znal a měl tky víc smyslu tak poznáš že to srovnáváme jen tak ze "srandy" ;)

_________________
YAMAHA DT 80 LC/II,zatim s úpravami od předchozího majitele, ale čeká jí plno jiných věcí
Vůle vítězit je integrovaná v DNA každého motocyklu YAMAHA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz