Právě je 31. 10. 2025, 03:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nikasil
PříspěvekNapsal: 12. 03. 2009, 18:50 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 21. 12. 2008, 19:27
Příspěvky: 290
Bydliště: Hradecký kraj
chlapi, až si poprvé pořídítě čtyřtakta, přestenete GO na dtčku řešit, protože za deset tisíc na 4t uděláš maximálně výbrus s olejem a filtry, seřízení ventilů, ale pořád zbývá mnoho věcí neopravených, jinými slovy GO na dvoutaktu je "hračka"

_________________
YZ 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nikasil
PříspěvekNapsal: 12. 03. 2009, 19:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:44
Příspěvky: 246
Bydliště: Praha 10 Strašnice (chata u Berouna)
Kubas píše:
chlapi, až si poprvé pořídítě čtyřtakta, přestenete GO na dtčku řešit, protože za deset tisíc na 4t uděláš maximálně výbrus s olejem a filtry, seřízení ventilů, ale pořád zbývá mnoho věcí neopravených, jinými slovy GO na dvoutaktu je "hračka"

Toho se bojim na 4taktu nejvíc :( :(

_________________
Prodáno ! Jezdim sockou..... Kupuju auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nikasil
PříspěvekNapsal: 15. 03. 2009, 22:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2009, 14:52
Příspěvky: 419
Bydliště: kadaň
Mak píše:
Danger: Spravit nicasil?
Jak jako spravit? :lol: teďka sme vyřešili že DT 125 nicasil nemá....a ty začneš s tim že by sis ho dal spravit :cry: .
Asi jsem tě nepochopil tak se dyštak omlouvám... :x


je to slovák spraviť nemyslel jako opravit ale jako vyrobit

_________________
Tempo je zběsilý,koně se zplašili.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nikasil
PříspěvekNapsal: 15. 03. 2009, 22:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:44
Příspěvky: 246
Bydliště: Praha 10 Strašnice (chata u Berouna)
Kámoš má na DTčku nicasilovej válec z TDRka ale eřek bych že je to v něčem lepší...

_________________
Prodáno ! Jezdim sockou..... Kupuju auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nikasil
PříspěvekNapsal: 16. 03. 2009, 15:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2009, 14:52
Příspěvky: 419
Bydliště: kadaň
tdr ma nikasil?:Dmyslel sem ze to je stejnej motor

_________________
Tempo je zběsilý,koně se zplašili.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nikasil
PříspěvekNapsal: 16. 03. 2009, 15:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:44
Příspěvky: 246
Bydliště: Praha 10 Strašnice (chata u Berouna)
Tdr má nicasil no podle toho že on ho tam má...ten kluk co to prodával řikal že tam dával nicasilovej válec z tdrka...
No tdr má stejnej motor ale jinej bude asi válec (povrch válce) kdyžtak mě někdo opravte

_________________
Prodáno ! Jezdim sockou..... Kupuju auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nikasil
PříspěvekNapsal: 16. 03. 2009, 16:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 10:29
Příspěvky: 129
Bydliště: okres Náchod
Nazdárek,

takovej malej dotázek na vás zkušenější.

Dá se nikasilovej válec předělat na vložku? Mám doma takovou jednu starou mařenu (cagiva tamanaco 125 - 1989) a má nicasil, už byla 2x zadřená (oprava ji teprve čeká) a nicasil je drahej jak pes. Vložka by byla mnohem levnější. Dá se takovejhle válec předělat na vložku?
Kdybych měl jistotu, že to bude po nikasilu vše v cajku, tak to klidně i zaplatim, ale když už je po druhý zadřená, tak mám takovej pocit, že je ten motor prokletej. Už do něj spadlo dost peněz a teď potřebuje znova go...

Děkuji

_________________
Cagiva Tamanaco 125ccm
2T v TP 18kW. komplet GO motoru... je to můj SLON

prodáno:
Derbi Senda R
Kovaný píst BARIKIT, větší kompresní poměr a podobné capiny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nikasil
PříspěvekNapsal: 16. 03. 2009, 20:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
Hoornet : Jo podle mě se to dá určitě předělat, když se dá vložka předělat na nikasil, tak se to i obráceně.
Jinak nevim kolik by stálo ta předělávka, jestli by se nevyplatilo zkusit udělat ten nicasil, a zase ti to vydrží!
Čest.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nikasil
PříspěvekNapsal: 16. 03. 2009, 21:10 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
Mak: Jak jsi přišel na to, že se dá vložka předělat na nicasil?
hOOrNeT: Nicasil je vrstva nanesená přímo na válci (určitě víš, když už jsi ho nechával dělat). Pokud bys chtěl do válce dát vložku, musel bys ho nechat vyvrtat - pak by ti ale nehrály rozměry přepouštěcích kanálků, protože vývrt by s největší pravděpodobností zasáhl do jejich profilu. Také nevím kde by ti vyrobili vložku s otvory pro sání, výfuk a přepouštění, tak aby hrály (tedy ono by to určitě šlo, ale asi by přišlo levněji koupit nový motor ;) ). Teoreticky by to snad bylo možné u 4T, kde nemá vložka otvory, ale vzhledem k nutnému provedení vývrtu válce by možná zase byl problém s chlazením (zásah do profilu chladicích kanálků).
No nic, zkrátka jsem chtěl říct, že bych o podobných úpravách vůbec nepřemýšlel, protože jsou podle mého názoru "k nezaplacení".

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nikasil
PříspěvekNapsal: 16. 03. 2009, 22:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 10:29
Příspěvky: 129
Bydliště: okres Náchod
Vláďo, děkuji moc za odpověď, máš pravdu, zasáhlo by to do kanálků... :?
Jak to má DTčko? To má vložku?

Nikasil sice vydrží, ale jelikož byl už motor 2x zadřenej
1) mechanici dali obráceně píst a po 1700km byl konec
2) zřejmě z prvního zadření se načali ložiska na klice který se pak rozsypaly a poničilo to i kovaný píst s výbrusem (ten píst a ložiska by mě nevadili, to by taková suma nebyla, ale odnesl to OPĚT nikasil... to je pěkně drahá záležitost)..

Jak by jste to řešili vy?

Je jasný, že motor čeká komplet generálka, jen mě zajímalo, jestli by nešla udělat nějaká levnější varianta než je nikasil.

Děkuji

_________________
Cagiva Tamanaco 125ccm
2T v TP 18kW. komplet GO motoru... je to můj SLON

prodáno:
Derbi Senda R
Kovaný píst BARIKIT, větší kompresní poměr a podobné capiny


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz