Právě je 26. 04. 2025, 17:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jakou motroku po DT ?
PříspěvekNapsal: 23. 07. 2012, 16:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Mira racing ve Varech má všechno a téměř každou volovinu má už v regálu. Posílá na dobírku za 100 s ochotou.

Ceny co si pamatuji, když jsem kupoval a měl tak přehled z DT, SX, CRF, KLR...

1) Víčko na chladič (mě jsem volnej termostat) předpokládaná 1200, originál 250 kč s dph
2) Proražené magnésiové víko spojky na motoru předpokládaná 2 - 3 tisíce, originál 660 kč s dph
3) sada gufer na celý motor (na dt stojí jen pod pumpu 550,-) 1100,-
...

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jakou motroku po DT ?
PříspěvekNapsal: 23. 07. 2012, 21:39 
Offline

Registrován: 13. 07. 2012, 21:01
Příspěvky: 21
Nechcem byť múdry, ale DT125 po komplet odškrtení, vrátane úprav clony atď. dosiahla 27,5kW (čo je 36.8 koňských sil HP). Jednalo sa ale o radikálne úpravy vrátane úprav zmesi paliva, výfukovej klapky a clon, bez katalizátora, s čistým výfukom, novými filtrami atď. Papierovo je 11kW. Objem valca 125ccm. Tá mašina má šmrnc. Som zvedavý, čo bude robiť tá moja, keď vymením piest. Moja prvá DTčka.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jakou motroku po DT ?
PříspěvekNapsal: 24. 07. 2012, 19:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12. 03. 2011, 18:54
Příspěvky: 96
Bydliště: Brno
Luboss píše:
Nechcem byť múdry, ale DT125 po komplet odškrtení, vrátane úprav clony atď. dosiahla 27,5kW (čo je 36.8 koňských sil HP). Jednalo sa ale o radikálne úpravy vrátane úprav zmesi paliva, výfukovej klapky a clon, bez katalizátora, s čistým výfukom, novými filtrami atď. Papierovo je 11kW. Objem valca 125ccm. Tá mašina má šmrnc. Som zvedavý, čo bude robiť tá moja, keď vymením piest. Moja prvá DTčka.


27kW? to není možný. Kdo ti to říkal? a kde na tom ten dotyčnej byl? Nebo tys viděl graf z brzdy?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jakou motroku po DT ?
PříspěvekNapsal: 24. 07. 2012, 20:19 
Offline

Registrován: 13. 07. 2012, 21:01
Příspěvky: 21
Počkaj, už tu vzniká guláš..
Ja DTčka doma opravujem. Mám komplet servisné vybavenie a dielňu v NZ. Takže všetko si pomerám sám, brzdné grafy nepoužívam na určenie výkonu, na tom mám dobrú mašinu, ktorá sa pripája priamo k reťazi. 27kW bol špičkový výkon, toto DT ho dodalo po dobu max. 2sek. Čo sa týka trvalého výkonu, tam to bolo okolo 24kW. Ale aj to je predsa dosť...! Mne osobne sa DT páči, teraz kupujem jedno z KE, DT125RE, ktoré budem ešte upravovať. Mám peniaze aj na iné, ale DT je, ako sa hovorí - veľa muziky za málo peňazí. Aj dizajnovo sa mi páči a výkonovo ma ohuruje. To je tak, keď je poriadny motor, tak je poriadny motor, keď do čínskych motorečiek dajú kosačkový motor, tak to tak aj vyzerá.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz