Právě je 27. 04. 2025, 01:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Označení válců
PříspěvekNapsal: 17. 10. 2009, 11:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 19:04
Příspěvky: 136
Bydliště: Brdy
Y-1, r.v. 1996,vložka, tryska 240, vykuchané koleno i koncovka, přívěra otevřená, spotřeba +-7l při ostré jízdě, na trati daleko víc :-) , 120km/h max.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Označení válců
PříspěvekNapsal: 18. 10. 2009, 19:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12. 05. 2009, 17:19
Příspěvky: 9
Tommy a pepper mají oba 2 označení Y-2 a oba2 mají rok 2004+
všichni co píšou že mají Y-1 mají starší DT (pod 2004),takže podle mě se označení Y-2 začalo dávat na novějši modely...jinak na youtubu jezdí borci po zadním na nových i starých modelech,
zde bude platit joraellův podpis :nejdůležitější součást na motorce je mezi sedlem a řidítky
(doufám že z této diskuze nakonec nevyplyne že DT s válcem Y-2 jede líp-to bych musel začít
šetřit)

Starší DT
http://www.youtube.com/watch?v=2X7LsenW ... re=related -perfektní wheelie
http://www.youtube.com/watch?v=ciQnvIFc ... re=related
Novější DT
http://www.youtube.com/watch?v=-7-MYLyYS6o

_________________
Když něco nejde silou,tak to jde ještě větší silou (:


Naposledy upravil toman dne 08. 03. 2011, 21:14, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Označení válců
PříspěvekNapsal: 19. 10. 2009, 13:06 
Offline

Registrován: 28. 09. 2009, 19:43
Příspěvky: 57
Bydliště: Nové Strašecí, okres-Rakovník
ja mam novejsi dt a mam oznaceni Y-1

_________________
YAMAHA DT125re
(Laděné koleno-DOMAA RACING,YEIS,otevřená přívěra)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Označení válců
PříspěvekNapsal: 19. 10. 2009, 13:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12. 05. 2009, 17:19
Příspěvky: 9
lyrics píše:
ja mam novejsi dt a mam oznaceni Y-1



hm tak to potom nevím... :) ...snad se zapojí i další uživatelé...

_________________
Když něco nejde silou,tak to jde ještě větší silou (:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Označení válců
PříspěvekNapsal: 19. 10. 2009, 20:15 
Offline

Registrován: 24. 03. 2009, 17:07
Příspěvky: 100
Tak já se zapojím;myslím si,že označení válců Y-1 resp. Y-2 je pouze označení kokily ve které se válec lil a nemá s časováním vložky nic společného. A podle mne nemá cenu to takto zjišťovat.Jediná cesta vede přes konstrukční oddělení Yamahy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Označení válců
PříspěvekNapsal: 19. 10. 2009, 20:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
pepa píše:
Tak já se zapojím;myslím si,že označení válců Y-1 resp. Y-2 je pouze označení kokily ve které se válec lil a nemá s časováním vložky nic společného. A podle mne nemá cenu to takto zjišťovat.Jediná cesta vede přes konstrukční oddělení Yamahy.


To s tím litím je taky možnost, takhle to asi k ničemu nepovede. Do konstrukčního od Yamahy se svou angličtinou a znalostí psát nebudu :lol:

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Označení válců
PříspěvekNapsal: 20. 10. 2009, 13:22 
Offline

Registrován: 24. 03. 2009, 17:07
Příspěvky: 100
Možná ještě jedna cesta. Sehnat někoho kdo jezdí profesionálně Yamahu a bude mít na vyšších technických postech podstatně lepší kontakty než my.Kdybys viděl, co se dá v boxech na závodech vyřídit..Nebo u večeře.Jo a zapomněl jsi na kompresní poměry.Je to pro všechny modely stejné? A teď to nejpodstatnější: co by mělo být výstupem této lopotné práce? Možná Ti budu moci změřit časování na Y-1,(2000),protože mladýmu z toho teče voda.Zjistil,že měl všechny 4 šrouby na válci povolený,protože na to sere.Ale tím to podle mne samozřejmě není; ten válec je prostě prasklej; tak až to bude nějak "řešit" a bude to otevřený mohu si na Tebe vzpomenout.Zatím to stále jede stejně jen spotřeba vody je trochu vyšší.Až do toho bude muset lejt antifreez za dlouhý peníze,tak to asi začne řešit...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Označení válců
PříspěvekNapsal: 20. 10. 2009, 20:11 
Offline

Registrován: 24. 12. 2008, 16:16
Příspěvky: 395
Bydliště: Černíkov (poblíž Klatov)
Btw: Jak se dá změřit časování ?? ..

_________________
YAMAHA DT 80 LC/II,zatim s úpravami od předchozího majitele, ale čeká jí plno jiných věcí
Vůle vítězit je integrovaná v DNA každého motocyklu YAMAHA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Označení válců
PříspěvekNapsal: 21. 10. 2009, 09:15 
Offline

Registrován: 24. 03. 2009, 17:07
Příspěvky: 100
martys píše:
Btw: Jak se dá změřit časování ?? ..

Proboha já se zblázním;takže rychlokurs. Někam na klikovou hřídel připevníš kruhový úhloměr (0-360°).Pak někam nějakou "packu" ze svářecího drátu nabroušenou u toho úhloměru do špičky abys mohl odečítat stupně.Sundáš hlavu a píst dáš do HÚ(horní úvrať).Ten úhloměr s "packou" znuluješ.Tzn. 0°.Začneš točit motorem. Horní hrana pístu míjí horní hranu výf.kanálu; zaznamenám hodnotu (třeba 38° - nevím,odhad), točím dál, horní hrana pístu míjí horní hranu přefuk.kanálů (třeba 45° - nevím odhad).Pak nastane pozice kdy je píst v DÚ (dolní úvrať) a mělo by to být na spodní hraně výfuk. kanálu a spodních hranách přefuků.Na úhloměru bude z pochopitelných důvodů 180°.Tím jsme vyřešili výfuk a přefuk.Teď sání.Vyhodit karburátor a klapky, abych se mohl podívat do sacího kanálu.Zaznamenám pozici kdy spodní hrana pístu míjí spodní hranu sacího kanálu.Můj odhad tak 50° před DÚ, aby to mělo alespoň nějakou "spodní kompresi".Opět by mělo platit, že při HÚ souhlasí spodní hrana pístu s horní hranou sacího kanálu.A tím máš časování zjištěno.Klapky neřeš.To je dynamické proudění a to je průser.Samozřejmě, že klapky resp. reedvalve "kecaj" do sání.Od toho tam taky jsou,ale to je samostatná kapitola.Rovněžtak do výfuku "kecá" přívěra.Od toho tam vlastně taky je. Takže to co zjistíš je tzv. "základní časování" a klapky s přívěrou si Tě ve finále namažou na chleba.Kdyby jsi se do toho chtěl pustit tak jsem Ti k dispozici na SZ a data předej marasovi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Označení válců
PříspěvekNapsal: 12. 05. 2010, 10:39 
Offline

Registrován: 11. 07. 2009, 13:37
Příspěvky: 13
zdravim , ja mam dt 125 r valec Y-2 ,rocnik 2000,otvorena privera, odskrtena krabickou od ignitechu, prevazne jazdena po cestach , ale dost sportova jazda, na zadne sa mi niekedz podari ale malo kedy, vpredu cestak plast, vzadu enduro , spotreba nepocital som ale na plnu 10l nadrz spravim okolo 170 km s jemnym plynom, olej do benzinu Repsol Sintetico 2T, pravidelne cistena privera, ladena koncovka vyfuku , prepazkz v kolene neviem ci su , som 2.majitel a tamteho som sa zabudol spytat, btw nema niekto original masku na dt ? komplet . moja je uz po smrti, diki moc


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz