Právě je 27. 04. 2025, 01:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: DT 125 LC a R
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 14:19 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Tak mě tak napadá, víte někdo, od kdy do kdy se vlastně tyhle modely vyráběly? DT 125 LC se podle mě začlo vyrábět kolem roku 1980 a DT 125R kolem roku 1990, víte to někdo přesně? Já se snažil to někde najít a nepovedlo se. Pro úplnost DT 125 R se dělalo do roku 2003 a od roku 2004 do 2007 se dělalo tzv. nové DT 125 RE, je to tak?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 125 LC a R
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 16:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
O LC to je malinko složitější, jak řikáš od roku 80 ( myslím že to byl rok 82 ) se dělaly starší modely, nemělo to v předu kotoučovku v zadu tu jinou kyvku a mělo to malinko jiný desing i motor! :) měly pouhých 11.7 kilowat, vážily pouhých 108 kilogramů, a maximálku měly 109 KM/H a 0-100 km/h to mělo za 10.1 vteřin ...pak se to v roce 84 změnilo na to mé, má to kotoučovku normální kyvku a větší chladič!( pro zajímavost, LC má kapacitu nádrže na 9 litrů přesně) A ty by se měly vyrábět jen do roku 1987
Vše nemám na stopro ověřené, ale mělo by to být tak.
A typy R by se měli vyrábět od roku 1991....
Mluvím tu jen o těchto typech ( LC a R)...Ale motocyklů řady DT je mnoho, 50-80-125-175-250-360-400 ...od nejrůznějších typů a desingů.
Tak zatím Bobo... :P


Naposledy upravil Mak dne 08. 05. 2009, 16:17, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 125 LC a R
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 16:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
;)


Přílohy:
Poznámka: Novější :)
DT125%2034X[1].jpg
DT125%2034X[1].jpg [ 74.48 KiB | Zobrazeno 5854 krát ]
Poznámka: První typ LC
yamaha_dt_125_lc_1982_1[1].jpg
yamaha_dt_125_lc_1982_1[1].jpg [ 28.88 KiB | Zobrazeno 5860 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 125 LC a R
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 16:13 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Tak už to asi vím, rok 1988 byl zlomový, už v tomto roce se vyrábělo i R, viz http://dt125.ic.cz/Testy%20DT/cmn1.JPG (v "Jen si zvyknout"), ale čelt jsem to na více místech. Tak teď jak to bylo s tím LC, v roce 1988 se ještě dělalo? A s novým RE mám snad pravdu...

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 125 LC a R
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 16:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
promiň..88? překlep, mělo tam být 87...opravim. :D :oops:

Mám něco lepšího
http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... %26hl%3Dcs


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 125 LC a R
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 16:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
s tím LC ti neporadím, ale podívej na můj profil tady, nebo na motorkari.cz )stejný nick) mám DT-R rv.2003 a mám tím pádem jedno z posledních klasických R, které se daly oživit jen pákou, o rok výše už to je jak říkáš RE se startérem...ale podle mně je lepší si to oživit kopancem:-D

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 125 LC a R
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 17:36 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Spíš než o startér jde o to, že od roku 2004 už je to ten novější typ podobný WR... :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 125 LC a R
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 18:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
no...podobný WR ono jde hlavně o ty plasty, a když jsi šikovný, tak si ty plasty dáš i na starší DT, jinak kromě těch plastů a startéru a umístní nádobky s olejem a toho že se to vyrábělo i v motardu, tam rozdíl není.

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 125 LC a R
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 18:17 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Já vím že ne... Ale přeci jen je to větší rozdíl (ten vzhled), než startér, který mají mimochodem i některá starší DT než je rok 2003, prostě vypadá jako to moje či Tvoje, ale má označení RE a má navíc startér. Tak proto reaguji, že rozdíl je spíše ve vzhledu než ve stratéru... ;) Jo a novější DT mají taky navíc katalyzátor...

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DT 125 LC a R
PříspěvekNapsal: 08. 05. 2009, 19:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
jj katalyzátor, který všichni okamžitě vyperou ven:-D jj startér měly i starší Dt čka, ale srovnával jsem to s tím klasickým Rkem,např jako mám já.

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz