| Yamaha DT125 fórum http://forum.dt125.cz/ | |
| točivý moment http://forum.dt125.cz/viewtopic.php?f=12&t=59 | Stránka 1 z 2 | 
| Autor: | DTkař [ 11. 01. 2009, 12:51 ] | 
| Předmět příspěvku: | točivý moment | 
| kolik by mělo plně otevřený dtčko točit mě to točí 10 tis a až to začnu přetahovat tak to má snahu jako zpomalovat    jak jste natom vy?? | |
| Autor: | Kubas [ 11. 01. 2009, 13:51 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: točivý moment | 
| točivý moment je něco jinýho, ten se udává v Nm, tebe asi zajímaj maximální otáčky. Nápovšdou ti může být červené pole na otáčkoměru, 10.000 je myslim +-maximum | |
| Autor: | Bobo [ 11. 01. 2009, 18:42 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: točivý moment | 
| To, že točivý moment je něco úplně jinéhu, už řekl Kubas... Jinak červené pole začíná na 10500ot/min, ale už nad 10000ot/min je to podle mne v podstatě oblast, kterou je zbytečné využívat: výkon už tam není a tím pádem ten motor zatěžuješ zbytečně. Mně to myslím taky točí max okolo těch deseti tisíc, ale jak říkám, mockrát jsem to nezkoušel, je přece lepší zařadit a rázem jsem v otáčkách, kde má DT maximální výkon. Mimochodem, je dobré poznamenat, že se tu bavím o DT bez laďáku, s laďákem se průběh výkonu posune. | |
| Autor: | Mak [ 11. 01. 2009, 19:52 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: točivý moment | 
|  No myslim že točivej momet je to: jak ti  táhne motor "od spoda" v malejch otáčkách je dobrej mít velkej točivej moment..Ale ten krouťák bohužel 2T moc nemají!   | |
| Autor: | viteka 32 [ 11. 01. 2009, 20:18 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: točivý moment | 
| Mak píše: :? No myslim že točivej momet je to: jak ti  táhne motor "od spoda" v malejch otáčkách je dobrej mít velkej točivej moment..Ale ten krouťák bohužel 2T moc nemají!   Bylo by lepší takovéto typy odpovědí ani nepsat. Pokud chceš někomu poradit, tak nepiš co si myslíš, jinak tvá odpověď je trochu mimo mísu. | |
| Autor: | Franta DT 125r [ 13. 01. 2009, 20:30 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: točivý moment | 
| Hele, otackomer mi nejde, ale to jak to prestane tahnout ve vysokejch, tak to bych skusil pridat bohatsi smes...Mozna ani ne veci trysku, pac pokud jde, coz u DT jde, tak by mohlo stacit pridat bohatost.. | |
| Autor: | maras [ 13. 01. 2009, 20:41 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: točivý moment | 
| Franta DT 125r píše: Hele, otackomer mi nejde, ale to jak to prestane tahnout ve vysokejch, tak to bych skusil pridat bohatsi smes...Mozna ani ne veci trysku, pac pokud jde, coz u DT jde, tak by mohlo stacit pridat bohatost.. No tak to je pěkná blbost. Co chceš ladit se směsí omg?   | |
| Autor: | Joraell [ 13. 01. 2009, 21:38 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: točivý moment | 
| Laicky: Tocivý moment je zatah motoru (ovlivnuje akceleraci) udava se v Nm (newtonmetr). Je castecne zavislí na otackách i kdyz u nej neplati ze cim vetsi otacky motor ma tim vetsi je tocivý moment. Zalezi na konstrukci motoru. U 2t treba plati ze moment roste spolu s otackami a výkonem u 4t je nastup momentu mnohem rychlejsi, ale vzhledem k velikosti setrvacniku, vaze ojnivce a pistu uz tolik nenarusta spolu s otackami (nezavodni motory). Idealni stav je kdy je moment nejvetsi hned od zacatku a jeho krivka je plocha (bez vykyvu az do omezovace) s tim ze vykon roste spolecne s otackami. Je to receno uplne polopaticky a jednoduse takze, ti co tomu vice rozumi se akorat pousmeji, protoze tahle velicina je zavisla na mnoha dalsich vlivech. | |
| Autor: | Franta DT 125r [ 18. 01. 2009, 14:08 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: točivý moment | 
| maras píše: Franta DT 125r píše: Hele, otackomer mi nejde, ale to jak to prestane tahnout ve vysokejch, tak to bych skusil pridat bohatsi smes...Mozna ani ne veci trysku, pac pokud jde, coz u DT jde, tak by mohlo stacit pridat bohatost.. No tak to je pěkná blbost. Co chceš ladit se směsí omg?  Dát jí bohatší...Pionýra šteluju podle barvy svíčky, a podle toho jak táhne ve vysokejch(čim větší tryska tim lepší vršek, samo do určitý míry) | |
| Autor: | Králík [ 20. 01. 2009, 18:51 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: točivý moment | 
| Franta DT125r: tak mez DT a pionýrem je velkej rozdíl a nevím, jak ty teda šteluješ pionýra, ale mě teda táhne nejvíc ve vrchu na 68 trysku, jehla uplně dole a točí to jako blázen...nedávno jsem jezdil v -9°C, jehla uplně dole a svíčka hnědá, zvedl jsem jehlu o dva zářezy výš a jelo to uplně jinak a moc netáhnul   dneska jsem udělal jinej filtr sání a přírubu ke karbecu + koupil 72 trysku, tak zítra budu testovat   | |
| Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ | |