Právě je 27. 04. 2025, 09:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: točivý moment
PříspěvekNapsal: 11. 01. 2009, 12:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:41
Příspěvky: 23
Bydliště: Zvole
kolik by mělo plně otevřený dtčko točit mě to točí 10 tis a až to začnu přetahovat tak to má snahu jako zpomalovat
:lol: :lol: jak jste natom vy??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: točivý moment
PříspěvekNapsal: 11. 01. 2009, 13:51 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 21. 12. 2008, 19:27
Příspěvky: 290
Bydliště: Hradecký kraj
točivý moment je něco jinýho, ten se udává v Nm, tebe asi zajímaj maximální otáčky. Nápovšdou ti může být červené pole na otáčkoměru, 10.000 je myslim +-maximum

_________________
YZ 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: točivý moment
PříspěvekNapsal: 11. 01. 2009, 18:42 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
To, že točivý moment je něco úplně jinéhu, už řekl Kubas... Jinak červené pole začíná na 10500ot/min, ale už nad 10000ot/min je to podle mne v podstatě oblast, kterou je zbytečné využívat: výkon už tam není a tím pádem ten motor zatěžuješ zbytečně. Mně to myslím taky točí max okolo těch deseti tisíc, ale jak říkám, mockrát jsem to nezkoušel, je přece lepší zařadit a rázem jsem v otáčkách, kde má DT maximální výkon. Mimochodem, je dobré poznamenat, že se tu bavím o DT bez laďáku, s laďákem se průběh výkonu posune.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: točivý moment
PříspěvekNapsal: 11. 01. 2009, 19:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
:? No myslim že točivej momet je to: jak ti táhne motor "od spoda" v malejch otáčkách je dobrej mít velkej točivej moment..Ale ten krouťák bohužel 2T moc nemají! :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: točivý moment
PříspěvekNapsal: 11. 01. 2009, 20:18 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:21
Příspěvky: 142
Bydliště: Hošťálková 397
Mak píše:
:? No myslim že točivej momet je to: jak ti táhne motor "od spoda" v malejch otáčkách je dobrej mít velkej točivej moment..Ale ten krouťák bohužel 2T moc nemají! :oops:


Bylo by lepší takovéto typy odpovědí ani nepsat. Pokud chceš někomu poradit, tak nepiš co si myslíš, jinak tvá odpověď je trochu mimo mísu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: točivý moment
PříspěvekNapsal: 13. 01. 2009, 20:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Hele, otackomer mi nejde, ale to jak to prestane tahnout ve vysokejch, tak to bych skusil pridat bohatsi smes...Mozna ani ne veci trysku, pac pokud jde, coz u DT jde, tak by mohlo stacit pridat bohatost..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: točivý moment
PříspěvekNapsal: 13. 01. 2009, 20:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Franta DT 125r píše:
Hele, otackomer mi nejde, ale to jak to prestane tahnout ve vysokejch, tak to bych skusil pridat bohatsi smes...Mozna ani ne veci trysku, pac pokud jde, coz u DT jde, tak by mohlo stacit pridat bohatost..


No tak to je pěkná blbost. Co chceš ladit se směsí omg? :?:

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: točivý moment
PříspěvekNapsal: 13. 01. 2009, 21:38 
Offline
Zkušený rádce
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 15:38
Příspěvky: 235
Laicky: Tocivý moment je zatah motoru (ovlivnuje akceleraci) udava se v Nm (newtonmetr). Je castecne zavislí na otackách i kdyz u nej neplati ze cim vetsi otacky motor ma tim vetsi je tocivý moment. Zalezi na konstrukci motoru. U 2t treba plati ze moment roste spolu s otackami a výkonem u 4t je nastup momentu mnohem rychlejsi, ale vzhledem k velikosti setrvacniku, vaze ojnivce a pistu uz tolik nenarusta spolu s otackami (nezavodni motory). Idealni stav je kdy je moment nejvetsi hned od zacatku a jeho krivka je plocha (bez vykyvu az do omezovace) s tim ze vykon roste spolecne s otackami.

Je to receno uplne polopaticky a jednoduse takze, ti co tomu vice rozumi se akorat pousmeji, protoze tahle velicina je zavisla na mnoha dalsich vlivech.

_________________
Na motocyklu je nejdůležitější součást mezi sedlem a řidítky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: točivý moment
PříspěvekNapsal: 18. 01. 2009, 14:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
maras píše:
Franta DT 125r píše:
Hele, otackomer mi nejde, ale to jak to prestane tahnout ve vysokejch, tak to bych skusil pridat bohatsi smes...Mozna ani ne veci trysku, pac pokud jde, coz u DT jde, tak by mohlo stacit pridat bohatost..


No tak to je pěkná blbost. Co chceš ladit se směsí omg? :?:





Dát jí bohatší...Pionýra šteluju podle barvy svíčky, a podle toho jak táhne ve vysokejch(čim větší tryska tim lepší vršek, samo do určitý míry)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: točivý moment
PříspěvekNapsal: 20. 01. 2009, 18:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 19:04
Příspěvky: 136
Bydliště: Brdy
Franta DT125r: tak mez DT a pionýrem je velkej rozdíl a nevím, jak ty teda šteluješ pionýra, ale mě teda táhne nejvíc ve vrchu na 68 trysku, jehla uplně dole a točí to jako blázen...nedávno jsem jezdil v -9°C, jehla uplně dole a svíčka hnědá, zvedl jsem jehlu o dva zářezy výš a jelo to uplně jinak a moc netáhnul ;)
dneska jsem udělal jinej filtr sání a přírubu ke karbecu + koupil 72 trysku, tak zítra budu testovat :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz