čau, mám dost záludnej problém s DTčkem. Jelikož už má nalítáno 29 tisíc bez výbrusu, pomalu ztrácelo výkon, nešlo do otáček, nedrželo volnoběh a změnil se zvuk motoru ( náznaky zadření) tak sem se chtěl podívat na píst. Takže sem odendal víko od hlavy a kouknul na píst. Jsou tam sice vidět malinký škrábance kolem válce, píst je taky trochu "mázlej" ale kroužky v cajku, píst nemá vůli a ještě by to mělo něco vydržet. (jezdil sem s daleko horšíma). No a teď k problému : Dal sem to všechno dohromady, jel se projet a zjistil sem, že najednou když ho chci vytočit, tak začne při nějakejch odhadem 6-7tisících (nevím mam RE bez otáčkoměru) ..prostě v momentu kdy se má přivěra otervírat do plna.. tak začne vynechávat. Jako když nastartujete a hned jedete na studeným Dtečku, přesně to samý prskání jako když není ohřátá. Dělá to jen když jedete na nějakou rychlost. Na neutrál jde normálně vytočit do 10 tisíc+. což mi připadá hodně divný. baterka dobrá, přívěra to nedělá ( zkoušel sem jí mít i zaseklou v otevřený pozici) karburátor čistej, filtr v cajku, vejfuk vypálenej, svíčka dobrá. fakt nevím co by to mohlo dělat. Jako jediná možnost už mě napadá snad jen elektrika, jestli sem neštrejch omylem o nějakej drát nebo tak. Nemáte s tím někdo zkušenost?
|