Právě je 16. 04. 2025, 18:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Triska na karburatore
PříspěvekNapsal: 16. 10. 2009, 15:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 06. 2009, 10:52
Příspěvky: 21
Zdravim chcel by som vycistit trisku len neviem kde sa nachadza a nechcem to rozstelovat tak prosim poradte mi kde je dakujem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Triska na karburatore
PříspěvekNapsal: 16. 10. 2009, 16:33 
Offline

Registrován: 28. 09. 2009, 19:43
Příspěvky: 57
Bydliště: Nové Strašecí, okres-Rakovník
http://dt125.ic.cz/
Tuning->Podrobný návod na výměnu trysky

_________________
YAMAHA DT125re
(Laděné koleno-DOMAA RACING,YEIS,otevřená přívěra)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Triska na karburatore
PříspěvekNapsal: 16. 10. 2009, 16:42 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
přímý odkaz + obrázek

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Triska na karburatore
PříspěvekNapsal: 16. 10. 2009, 20:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 06. 2009, 10:52
Příspěvky: 21
diky moc ste mi pomohli fuuu a nejako jednoduchšie sa to neda aby som nemusel povolovat ten filter?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Triska na karburatore
PříspěvekNapsal: 16. 10. 2009, 20:17 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
tunerDT píše:
diky moc ste mi pomohli fuuu a nejako jednoduchšie sa to neda aby som nemusel povolovat ten filter?

Jo, vem si nějakou bankovku a zajeď do servisu... ;) :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Triska na karburatore
PříspěvekNapsal: 17. 10. 2009, 14:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 06. 2009, 10:52
Příspěvky: 21
zase az taka lama som neni:Dmno ale ci by sa to nedalo aj bez toho rozoberania toho boxu kde je filter


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Triska na karburatore
PříspěvekNapsal: 17. 10. 2009, 15:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
tunerDT píše:
zase az taka lama som neni:Dmno ale ci by sa to nedalo aj bez toho rozoberania toho boxu kde je filter


Zajdi do garáže a podívej se ne? Není na tom nic těžkého, aspoň tě to donutí vyčistit airbox a když to budeš mít rozhozené tak můžeš vyčistit kontakty a další úkony aby byla ready na jaro.

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Triska na karburatore
PříspěvekNapsal: 19. 10. 2009, 15:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 06. 2009, 10:52
Příspěvky: 21
No ved hej akurat zajtra sa chystam nato ale len tak bocne ma napdlo keby na tom karbeci odtiahnm tie eskapasky co ho drzia a pootocim ho aby ta spodna časť bola dostupna to by sa aj dalo nie? teda neviem ci ked ho rozoberem v tom smere ze ci za odtial nieco nerosype a este jednu otazocku mam no ked uz to pojdem rozobrat co podla vas by bolo dobre nechat tam pôvodnu trisku alebo ju zamenit za niaku inu poradte za aku a ci by sa potom musel aj karbik dolaďovať a ci to voobec aj pomoze a ci sa to neodrazi moc na spotrebe diky chalani.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Triska na karburatore
PříspěvekNapsal: 19. 10. 2009, 17:39 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
tunerDT píše:
No ved hej akurat zajtra sa chystam nato ale len tak bocne ma napdlo keby na tom karbeci odtiahnm tie eskapasky co ho drzia a pootocim ho aby ta spodna časť bola dostupna to by sa aj dalo nie? teda neviem ci ked ho rozoberem v tom smere ze ci za odtial nieco nerosype a este jednu otazocku mam no ked uz to pojdem rozobrat co podla vas by bolo dobre nechat tam pôvodnu trisku alebo ju zamenit za niaku inu poradte za aku a ci by sa potom musel aj karbik dolaďovať a ci to voobec aj pomoze a ci sa to neodrazi moc na spotrebe diky chalani.

O volbě trysky se dočteš zde: viewtopic.php?f=14&t=8&start=0

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz