Právě je 19. 07. 2025, 22:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 05. 12. 2011, 08:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25. 06. 2009, 20:50
Příspěvky: 198
Bydliště: domažlice
kvůli špatný směsi by motor drkal spíš na volnoběh tohle bude určitě ložiskem

_________________
Co když mi ujíždí zadní kolo? Přidej plyn!! A když vjíždim do brodu? Přidej plyn!A tady? Drž plyn furt drž plyn.!!
blbej bejt můžeš, ale musíš si umět poradit
rv 99- plná palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 10. 12. 2011, 14:53 
Offline

Registrován: 10. 10. 2010, 18:43
Příspěvky: 31
OK OK na jaře to horní ložisko vyměním. a jeětě neco jaká se dává tryska když mám celej laděnej výfuk Gianneli? nebo jako která je taková standartní pro ladáky ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 10. 12. 2011, 15:03 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
240 - 260.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 15. 07. 2013, 20:00 
Offline

Registrován: 05. 10. 2012, 14:31
Příspěvky: 14
Dobrý večer, v motoru mi při určitých otáčkách (konkrétně kolem 7 tisíc) jakoby párkrát cinkne, jako klíče o sebe. Výbrus s pístní sadou jsem delal před 1500km. myslíte že by to mohly být kroužky ? nebo mám počkat až se to více projeví ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 17. 07. 2013, 10:35 
Offline

Registrován: 10. 04. 2013, 08:17
Příspěvky: 57
Překontorloval si po výbrusu případný přesah přívěry do válce při jejím zavření? Je to dost častá chyba.

Musí tam být vůle minimálně 0,5mm. Kvůli úsadám karbonu, které se na přívěře postupně zachytávají.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 17. 07. 2013, 18:35 
Offline

Registrován: 05. 10. 2012, 14:31
Příspěvky: 14
Ne to jsme nekontroloval, dá se to zjistit dírou přes výfuk ? A ješte v tom občas jakoby klepne když je motorv tahu třeba na 5,6 rychlost. Pokuď by nebyla ta mezera správná tak by to bylo videt na pístu ne ? a ten píst se zdá být v pořádku.. jinak tedka je v tom momentálně píst o velikosti 56,75mm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 19. 07. 2013, 16:00 
Offline

Registrován: 05. 10. 2012, 14:31
Příspěvky: 14
tak asi máte pravdu, opravdu je to dost na tesno.. možna ani ne 1 mm. omlouvám se ale nejde mi sem vložit obrázek. http://www.jpeg.cz/images/2013/07/19/IrVHq.jpg snad bude tadyv tomto odkazu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 19. 07. 2013, 19:29 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Ano, to je asi hodně na těsno. Teď se však ptám já i za sebe – jak se tohle řeší? S přívěrou nijak hnout nejde... :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 22. 07. 2013, 10:00 
Offline

Registrován: 10. 04. 2013, 08:17
Příspěvky: 57
Správně by se měla dát výbrusová přívěra. Za objednacím číslo se přidávají písmena A-D.

Nic méně já to řeším pravítkem a leštícím kotoučem ,před smontováním a montáží válce.
I bez broušení to jde,ale stačí trochu karbonu a už to cinká.

To klepání co si popisoval by mohlo být i detonačním hořením (malá tryska,nebo velký předstih). Ale poku máš vše origo,přikláněl bych se k té přívěře.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 25. 07. 2013, 18:30 
Offline

Registrován: 05. 10. 2012, 14:31
Příspěvky: 14
Dekuju, jo prave sem ji ubrousil tak nejak sem se snažil přesně. Je tam vůle asi 1mm Ale tedka už to neklepe tolik jako před tím, ale spíš to začalo víc cinkat, ale furt a stále od 6 do 7 tisíc otáček a pak to občas klepne vytočené v 8,9 tisících a v tom klepnutí je znát jakoby ztráta výkonu že to trošinku cukne.ale to poznám až zase na tu 6 rychlost když už ten motor je takovej mrtvější a otáčky tak rychle nelezou nahoru. Mělo by být vše originál a hlavně před tím to vubec nedelalo. Měl bych to ješte jednou vyndat a trošku přebrousit ?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz