Právě je 21. 11. 2024, 14:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra(spotřeba)
PříspěvekNapsal: 09. 09. 2012, 09:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07. 02. 2009, 12:39
Příspěvky: 134
tak robil mi to kamaratov kamarad :D tak to bude mozno tym :) ... ale nemohol som vybrat dynamo a stahovak nato nemam tak pokial som si spravil podomacky vyrobeny tak som sa to snazil vseliako vypacit tak je mozne ze ten chalan to aj dobre vyvazil len ja som to jemne skrivil(to dynamo som potreboval vytiahnut este raz po tom ako som zlozil motor) (ale tu uz piseme odveci :) nech bobo nenadava :) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra(spotřeba)
PříspěvekNapsal: 24. 05. 2014, 21:31 
Offline

Registrován: 24. 05. 2014, 19:06
Příspěvky: 3
suter píše:
tak chvilku mi to trvalo ale predsa :) ... tak ked mam vypnuty motor tak priveru mam otvorenu(ten "zasez" je zarovno s tu dierku)... po otoceni klucikom sa privera zavre a vrati sa do otvorenej polohy... a ked nastartujem tak sa potom zavre(samozrejme presnejsie privre :)) a otaca sa mi smerom hodinovych ruciciek(v tedy sa zatvara) ... a ked potom pridam na 4-5 tisic otacok tak sa postupne otvara(v protismere hodinovych ruciciek) do polohy ako ked je motorka vypata


Dnes jsem to řešil také a naprostý souhlas se suter. Přívěra me chodí naprosto stejně jak popsal. Mam k dispozici dvě DT otevřené i zavřené, takže informaci lze brát jako ověřenou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra(spotřeba)
PříspěvekNapsal: 30. 05. 2014, 21:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07. 12. 2013, 15:54
Příspěvky: 19
Bydliště: Chotíkov
Psal jsem to už všude možně...dost lidí dělá chybu v nasazování plastového kolečka na hřídel přívěry. Dá se nasadit dvěma způsoby, protože hřídel tam zapadá ve směru úhlopříček obdélníka na plastovéme kolečku a úhlopříčky jsou dvě ;) V jedné poloze výkone nastupuje cca v 5.5-6.5 tisících a v druhé až kolem 7-7.5 - pravda, tady to pak jede jako prase, ale mně se s tim jezdí úplně na prdel, protože to je vlna výkonu a pak zase nic a chvíle čekání. Nehledě na to, že spotřeba je pak jako u auta s 4x4 a v terénu to pekelně kope ze zatáček.

_________________
To co plechovkář vyklepe, ty už nemusíš rozchodit!
Sere se to, po tutom už nikdy žádnou starou vránu nechci...DT ale budu držet při životě, dokud to půjde :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz