Právě je 05. 11. 2025, 12:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 07. 11. 2009, 18:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
jo, a slyšel jsem že nikasil vydrží asi čtyři písty, a tady slyšim že vydrží míň jak výbrus, tak proč se vlastně nikasil dělá?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 07. 11. 2009, 21:18 
Offline

Registrován: 07. 11. 2009, 17:42
Příspěvky: 12
Bydliště: Víchová u Jilemnice
Franta DT 125r píše:
jo, a slyšel jsem že nikasil vydrží asi čtyři písty, a tady slyšim že vydrží míň jak výbrus, tak proč se vlastně nikasil dělá?


dělá se proto, že už by nešel udělat další výbrus např. když ti zbyde už jen tenoučká vložka!

_________________
SIMSON po maxi tuningu!!!!
Investice 25 tis korun, bohužel už omrzel a teď myslím na yamahu DT 125R (99rv)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 07. 11. 2009, 21:19 
Offline

Registrován: 07. 11. 2009, 17:42
Příspěvky: 12
Bydliště: Víchová u Jilemnice
neříkám, že mám výdy pravdu, ale myslím, že takhle to je ;)

_________________
SIMSON po maxi tuningu!!!!
Investice 25 tis korun, bohužel už omrzel a teď myslím na yamahu DT 125R (99rv)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 07. 11. 2009, 21:54 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Speedy_James: To co píšeš, je, že to tak musím říct, vážně nesmysl. Když je vložka moc vybroušená, dá se místo ní vložka nová a s nikasilem to pořád nemá nic společného.
Oba dva si přečtěte téma o tom, co to je nikasil. ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 07. 11. 2009, 22:17 
Offline

Registrován: 07. 11. 2009, 17:42
Příspěvky: 12
Bydliště: Víchová u Jilemnice
Bobo píše:
Speedy_James: To co píšeš, je, že to tak musím říct, vážně nesmysl. Když je vložka moc vybroušená, dá se místo ní vložka nová a s nikasilem to pořád nemá nic společného.
Oba dva si přečtěte téma o tom, co to je nikasil. ;)


omlouvám se tedy za to, že jsem tu vykládal nesmysly ale takto jsem to pochopil od mistra na nasi motodilne! :cry: :|

_________________
SIMSON po maxi tuningu!!!!
Investice 25 tis korun, bohužel už omrzel a teď myslím na yamahu DT 125R (99rv)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2009, 11:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Franta DT 125r píše:
Tak tady mi něco nesedí ;) , nejsem si jist, ale dovolim si oponovat :)

1. Mám pocit že na vložku nicasil udělat nejde, páč proč by tam jinak nebyl, myslim že kvůli materíálu, protože proč jinak by se normálně z válce všechno sundavalo (všechno kovový mám zato), dyď se nicasil nanáší jakoby chrom..

2. Po nicasilu dát originální píst, to je taky trochu divný, když nicasil je tlustej asi 0,2mm a jeden výbrus je 0,25mm když rozdíl 1.-poslední je tedy asi 2mm

Něco mi tu nesedí, ale netvrdim že mám pravdu ;)


Nikasil je tvrdší, proto vydrží více ;) Když už nelze udělat výbrus válec se znova vyvložkuje a pak se dává zase 1. píst

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2009, 12:22 
Offline

Registrován: 07. 11. 2009, 17:42
Příspěvky: 12
Bydliště: Víchová u Jilemnice
Teď teda nesouhlasím já, nekasil není v žádném případě tvrdší, se koukněte na krosky třeba husqvarna 125 nebo honda cr 125 a tam se dělá GO motoru každou sezónu, když se jezdí pravidelně závody!!! S nikasilem je to možná lepší co se týče výkonu, protože lépe odvádí teplo, ale myslím, že tvrdší není, hlavně vložka je z té šedé litiny a ta má dost špatný mechanické vlastnosti a proto vydrží docela dost!!! :geek:

(Alespoň myslím, že je to tak) ;)

_________________
SIMSON po maxi tuningu!!!!
Investice 25 tis korun, bohužel už omrzel a teď myslím na yamahu DT 125R (99rv)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2009, 15:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
A ty snad čekáš že kdyby ji mély z litiny tak jim vydrží více? :-D To že líp odvádí teplo je pravda

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2009, 18:30 
Offline

Registrován: 07. 11. 2009, 17:42
Příspěvky: 12
Bydliště: Víchová u Jilemnice
myslím, že jo! Ale asi by jim klesl výkonností poměr :D

_________________
SIMSON po maxi tuningu!!!!
Investice 25 tis korun, bohužel už omrzel a teď myslím na yamahu DT 125R (99rv)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2009, 19:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Speedy_James píše:
myslím, že jo! Ale asi by jim klesl výkonností poměr :D


Už jen kvůli tomu odvodu tepla to vydrží více ;)

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz