Právě je 19. 07. 2025, 22:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 30. 07. 2013, 10:39 
Offline

Registrován: 10. 04. 2013, 08:17
Příspěvky: 57
A byly vidět stopy na přívěře po kontaktu s kroužky?

Být tebou tak prvně s kouknu směs. Klepe ti to jen v tahu když máš úplně plný plyn? Jestli ano,dej radši větší trysku.

Jde o to že u DT se detonační hoření projevuje opravdu hodně hlasitým klepáním. Měl jsem tu jednu motorku po rádoby GO, kdy cinkaly kroužky o hranu výfukového kanálu, do toho ťukaly o přívěru a zároveň tam byl větší karbík,co nebyl doladěn a při plném plynu motor hrozně klepal. Tak jsem borcovi srazil hrany, upravil přívěru a navrhl výměnu trysek. Borec nechtěl čekat na to až přijdou trysky a jezdil, že za to přestane tahat když se ozve klepání. Světe div se, propálil píst :-( . Nu nic, udělal jsem mu další výbrus, tak jak se má, doladil karbec , radši trošku víc do bohata a už nic neklepe.
Jezdí už pár týdnů bez závady. Když teda pominu ohlé vidle, buchlý ráfek, ohlý řidítka apod. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 02. 08. 2013, 11:19 
Offline

Registrován: 05. 10. 2012, 14:31
Příspěvky: 14
jojo, No možná malinké stopy tam na hraně přivěry byli. tedka tam je mezera mezi pistem a přivěrou lehce přes 1mm.. takže už to asi nechám :-) nevím jak je to možné ale dřive byla svíčka cihlové barvy.. nejak sem s ničim nehýbal krom nastavování tý přívěry.. když nebyla zbroušená ta přívěra tak to klepalo když sem měl pul plynu a lechtal sem ji s kopce.. aby nestrácela na rychlosti a zaroven aby nejela rychlejc.. ted už to nedelá díky tý přívěře tolik.. tedka to dělá jako tim spalováním. Tak sem skusil obohatit směs poposadil sem jehlu u zářez aby byla výš díky barve svíčky (v odkazu) a chod motoru se v nižších otáčkách bych řekl zlepšil už to tolik nezakopává. Tedka za studena teda víc hulí.. a hlavně stačí mít půl plynu a v pohode lítám přes příveru jako bych měl třičtvrte a víc plynu. Nedá se nejak ubrat aby tam šlo méně vzduchu ? A to občasný klepnutí se projevuje dál v 8,9 ticících otáček. Možná ale méně znatelně. odkaz: http://imageshack.us/photo/my-images/194/rxst.jpg/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 22. 08. 2013, 10:51 
Offline

Registrován: 10. 04. 2013, 08:17
Příspěvky: 57
Ahoj.
Jak ti drží volnoběh? Dle barvy svíce se blížíš k chudé směsi. Mrkni radši na gufero pod zápalkem.
Sundej zápalko a stříkni védéčko na gufero, pak protoč motorem a koukej na gufero. Pokud uvidíš bublinky je jasno.

Máš origo cdi,nebo nějakou náhradu? Může to totiž dělat moc velký předstih.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 22. 08. 2013, 11:41 
Offline

Registrován: 05. 10. 2012, 14:31
Příspěvky: 14
Čau, volnoběh drží celkem dobře až na nejakou malou výchylku. Za studena bývá rafička tesne nad 1,5 tisíc otáček a za tepla občas zustane a nekdy klesne těsne pod 1,5 tisíc otáček.. jak bych měl sundat to zapalování ? stahovák nemám.. možná bych ho nejak vyrobil :D a nemusim si nečeho všímat ? nejak nastavovat předstih ? Cdi je originál


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 23. 08. 2013, 13:59 
Offline

Registrován: 10. 04. 2013, 08:17
Příspěvky: 57
Potřebuješ stahovák. Je víc typů magnet, tak nevím jaký potřebuješ.

Magneto je na klínku (woodrufovu peru) , takže přesadit nejde. Jedině snad pamatovat na řádné usazení a utažení magneta př zpětnéi montáži.

Pod magnetem je pak deska s cívkami a snímačem, před demontáží si poznač její pozici (fixem). Pak to dej úplně stejně zpět.


Možná by si mohl zkusit pootočit deskou cívek a snímače kousek po směru hodinových ručiček,tím zmenšíš předstih a klepání by mohlo úplně přestat. Před pokusem si ale poznač její pozici,aby si to měl kam vrátit.

Jinak mrkni na video níže, zajímá tě čas 1:46 .

http://www.youtube.com/watch?v=xFrLH_kREsw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 25. 08. 2013, 17:54 
Offline

Registrován: 05. 10. 2012, 14:31
Příspěvky: 14
Jéé, do toho se asi vrhnu až v zimě, protože ted neni čas. Ješte zkusim ubrousit tu přívěru protože to furt cinká od 6 do 7,5 tisíc otáček.. A jestli bych se mohl ješte zeptat kde seženu to spodní bílí voditko řetezu a ten plast u motoru jak po nem jezdí řetez ? hledal jsem to a vubec to nemužu nikde sehnat.. tak jestli nevíte nahodou o nejaký stránce kde to maji ? byl bych vám vděčnej.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 25. 08. 2013, 22:16 
Offline

Registrován: 24. 05. 2012, 20:48
Příspěvky: 46
Adamstast píše:
Ahoj.
Jak ti drží volnoběh? Dle barvy svíce se blížíš k chudé směsi. Mrkni radši na gufero pod zápalkem.
Sundej zápalko a stříkni védéčko na gufero, pak protoč motorem a koukej na gufero. Pokud uvidíš bublinky je jasno.

Máš origo cdi,nebo nějakou náhradu? Může to totiž dělat moc velký předstih.

Tím WDčkem na ty gufera si nejsu moc jistý :? vím že védéčko rozežírá manžety, tak aby to stejně nefungovalo aj na gufera... :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cvakání v motoru
PříspěvekNapsal: 28. 08. 2013, 08:13 
Offline

Registrován: 10. 04. 2013, 08:17
Příspěvky: 57
TIP TOP MOTO [dilylevne@seznam.cz] .Napiš mu, nebo si to dej do gůglu a vyskočí ti jeho telef číslo. Je to fakt supr borec, jeho kolega umí i nové díly.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz