A byly vidět stopy na přívěře po kontaktu s kroužky?
Být tebou tak prvně s kouknu směs. Klepe ti to jen v tahu když máš úplně plný plyn? Jestli ano,dej radši větší trysku.
Jde o to že u DT se detonační hoření projevuje opravdu hodně hlasitým klepáním. Měl jsem tu jednu motorku po rádoby GO, kdy cinkaly kroužky o hranu výfukového kanálu, do toho ťukaly o přívěru a zároveň tam byl větší karbík,co nebyl doladěn a při plném plynu motor hrozně klepal. Tak jsem borcovi srazil hrany, upravil přívěru a navrhl výměnu trysek. Borec nechtěl čekat na to až přijdou trysky a jezdil, že za to přestane tahat když se ozve klepání. Světe div se, propálil píst

. Nu nic, udělal jsem mu další výbrus, tak jak se má, doladil karbec , radši trošku víc do bohata a už nic neklepe.
Jezdí už pár týdnů bez závady. Když teda pominu ohlé vidle, buchlý ráfek, ohlý řidítka apod.
