Právě je 05. 11. 2025, 10:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2009, 19:24 
Offline

Registrován: 07. 11. 2009, 17:42
Příspěvky: 12
Bydliště: Víchová u Jilemnice
OK, už radši mlčim :?

_________________
SIMSON po maxi tuningu!!!!
Investice 25 tis korun, bohužel už omrzel a teď myslím na yamahu DT 125R (99rv)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2009, 21:22 
Offline

Registrován: 28. 04. 2009, 08:22
Příspěvky: 74
Hoši je to takhle Nicasil je tvrdší proto se dáva do soutěžáku při permanetních GO se mění jen píst. Jinak DT má litinovou vložku a Nicasil na Litinu použít nejde musi se udelat hliniková vložka.

_________________
Yamaha DT r.v.2000 otevřené(přívěra,vykuchanej výfuk,provrtany YEIS na 11mm ), 520 řetězovka, sahara na chladiči.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 09. 11. 2009, 16:02 
Offline

Registrován: 16. 01. 2009, 16:11
Příspěvky: 17
Už je to skoro správně, nicasil se opravdu na litinu nedá nanést. Dodám pouze, že válce s nicasilem nemají ž á d n o u vložku, celý válec - tedy pracovní plocha pro píst i plášť pro vodní chlazení - je jeden odlitek z hliníkové slitiny, na pracovní plochu se galvanicky nanese tenká tvrdá vrstva nicasilu. Proto tento systém lépe odvádí teplo, každý přechod mezi materiály udělá tzv. teplotní bariéru. Další výhodou je rozměrová stálost při ohřevu a chladnutí, jeden materiál znamená pouze jeden koeficient tepelné roztažnosti. Samozřejmě má nicasilová vrstva lepší třecí vlastnosti k pístu a kroužkům a zároveň větší odolnost proti opotřebení. Poslední výhodou je úspora hmotnosti válce.
Proč nemá DT 125 nicasil ? Je to prostě jednodušší na výrobu, jednodušší na opravy a při výkonu 11 kW litinová vložka v pohodě vyhovuje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 09. 11. 2009, 16:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
:D :D :D 11KW..Kolik procent řidičů DT jezdí na 11kw? :lol: ..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 09. 11. 2009, 17:36 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Franta DT 125r píše:
:D :D :D 11KW..Kolik procent řidičů DT jezdí na 11kw? :lol: ..

Myslím, že to bylo řečeno tak nějak obecně, že na malý výkon to stačí, a jestli je to 11kW nebo 15kW už je celkem jedno... ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 09. 11. 2009, 17:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Jasný, já to nemyslel doslovně, ale docela mě to pobavilo.. ;) :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 18. 03. 2010, 21:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18. 03. 2010, 21:19
Příspěvky: 2
Zdarec bejci,chci se zeptat jakej je rozdil (krome ceny) mezi kovanym a litym pistem? a jestli je pri vymene pistu lepsi vyndat uplne motor nebo ne?dikes ;) :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 18. 03. 2010, 22:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
sobně jsem motor nechával na rámu, když sem dělal vršek. Jinak mi bylo řečeno od chytrýho chlapíka z brusírny že kovaný píst stojí za ho**, že aď dám klasickej, že to bohatě stačí, nebo něco v tom stylu. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 18. 03. 2010, 23:06 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:03
Příspěvky: 122
Bydliště: Dvorce u Bruntálu
Tak je to celkem i o financích .. :) určitě je lepší kovaný, více vydrží, a motorka s ním i líp jede. Kovaný píst je vlastně zušlechtěný na stroji který ho "ková" myslím že i zde na fóru bylo někde video o výrobě kovaných pístů. pokaždé když jsem měnil píst jsem nechal motor v rámu, dá ti to celkem zabrat pak nasadit kroužky do zámků správně, ale to se poddá :) Osobně bych určitě dával kovaný píst, pokud na to máš finance

_________________
Co neubrzdíš, to neukecáš !!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výbrus + nový píst
PříspěvekNapsal: 19. 03. 2010, 16:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27. 12. 2008, 21:53
Příspěvky: 141
Bydliště: Tábor
Menil ste nekdo originalni pist? Nevite jak je oznacenej na pistu mam ho ted venku a zajima me jestli je to bez vybrususu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz