Právě je 19. 04. 2025, 15:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 31. 03. 2011, 18:18 
Offline

Registrován: 30. 03. 2011, 19:43
Příspěvky: 12
Jo přesně tak ...:-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 31. 03. 2011, 22:16 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
No tak ještě by to mohla být leda tak totálně vysypaná převodovka, ale vidím to na to zadření. Co se stalo při poslední jízdě?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 04. 04. 2011, 19:52 
Offline

Registrován: 30. 03. 2011, 19:43
Příspěvky: 12
Ale když dám neutrál tak jde protočit... Tak proto si myslím že s převodovkou nic nebude ... uvidím no zavezu to jednomu mechanikovi at mi poradi :-) Chtel jsem se rozjet a komplet se too zaseklo :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 04. 04. 2011, 21:32 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Jestli jde protočit na neutrál, tak to není zadřené... ;) Vidím to na zalepené lamely, zkus to pořádně roztlačit a kopnout tam rychlost. :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 28. 06. 2011, 14:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21. 06. 2010, 12:47
Příspěvky: 34
Nazdar,
musel som robiť GO, ked som po zime zistil, ze moto nenakopnem. Asi este v jeseni som to pridrel a teraz ziadna kompresia. Predtým tam bol piest 56.50. Piest aj valec som poslal do firmy jsproject.sk, odkial mi poslali novy Wiseco rovno az na 57.50. Podla katalogu by to malo mať teraz objem 132ccm. Problemom je, že moto mi pred vybrusom sla tych 125-130, s ladenym kolenom a vsetkymi upravami (240) tryska. Teraz ale mam zabehane cca 300km, ale z moto viac ako 115 nevytiahnem, od 9000 sa jej do 11000 tisic nechce. Filter vypraty, sviecka vypalena svetlo tehlovo. V com je problem...jedine ma napada vymenit trysku za vacsiu ??..koli objemu..:(
inak ako zistim ci moja moto mala NIcasil alebo vlozku, podla anglickeho fora mam kod motora 3MB, ktory ma nikasil..no urobili vraj vybrus??

_________________
Komplet DEP Pipes, tryska 240, otvorená prívera, YEIS 10 mm, karbónové membrány
Piest Wiseco pri 40000km :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 28. 06. 2011, 15:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05. 08. 2010, 18:26
Příspěvky: 180
Bydliště: Děčín
já maximálku moc neměřil , ale 110km je tam hned a pak už to leze pomalinku , já sem myslim jel maximálně 118km , ale když si to půjčil táta tak prej jel 125km/h , tak nevim no :) , mám origo trysku 210 , směs je dobrá , svíčka má světle hnědou barvu , jen blbě startuje za studena a za tepla někdy dobře , někdy špatně , ale na 99% je to elektrika , je to tam celý divný

_________________
Yamaha DT 125 RE, r.v.2005 , je vyvýšená, otevřená přívěra ,kovaný píst Wössner ,provrtaný YEIS , tryska 240 , kompletní laďák Giannelli


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 28. 06. 2011, 16:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21. 06. 2010, 12:47
Příspěvky: 34
obmedzovac bol montovany len na 80km/h..a ten som nikdy nemal. A osobne co poznam DT z okolia, dobre zoradene a plne odškrtene dt idu 125-130 vsetky, vytocia 10500-11000. Pokial tak nebehali, boli tesne pred GO, alebo slaba kompresia...a tvoja pokial nestartuje za zimna a za tepla ide, vidim to na skoru vymenu piestu. Mne to robilo tiez ku koncu zivotnosti a mohol som stelovat kolko chcel..:)...tak babo rad !
Ja to vidim jedine na potrebu vacsej trysky...aj ked zmes mi to nepotrvdzuje..zrejeme je chudona len okolo 9500-11000??
..inak predtym ked som kupil DEP, na 210 tryske to vobec neslo cez 8 tisic..

_________________
Komplet DEP Pipes, tryska 240, otvorená prívera, YEIS 10 mm, karbónové membrány
Piest Wiseco pri 40000km :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 28. 06. 2011, 17:37 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
dano125 píše:
Ja to vidim jedine na potrebu vacsej trysky...aj ked zmes mi to nepotrvdzuje..zrejeme je chudona len okolo 9500-11000??

Ano to je možné, otestuj to dle návodu: http://www.dt125.cz/servis/karburator.html

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 28. 06. 2011, 19:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05. 08. 2010, 18:26
Příspěvky: 180
Bydliště: Děčín
tak nakonec sem zjistil že mám chudou směs , ještě že sem nepropálil píst , svíčka úplně bílá , pomocí jehly jsem přidal trochu benzín a motorka se úplně změnila , hned nastartovala a když sem to projel tak šla ochotně a plynule za plynem , 100km/h tam bylo ještě dřív než předtím , takže taky doporučuju se podívat na tu směs ;)

_________________
Yamaha DT 125 RE, r.v.2005 , je vyvýšená, otevřená přívěra ,kovaný píst Wössner ,provrtaný YEIS , tryska 240 , kompletní laďák Giannelli


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GO motoru...
PříspěvekNapsal: 28. 06. 2011, 20:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Dvoutakt jede nejlépe před smrtí :D

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz