Právě je 22. 11. 2024, 04:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 05. 10. 2010, 19:24 
Offline

Registrován: 13. 06. 2009, 11:31
Příspěvky: 44
zdar mam problem , na neutral mi motor jede tak 5 sekund pak se snizi otacky k minimu a motor zhasne , bez sytice to nenastartuji , svička je cihlově zbarvena . DT komplet ladak Dep Pipes , otevrena privera , tryska 240 , YEIS 11mm , zkusil jsem vyprat a naimpregnovat filtr , pohral sem si ze stelovanim karbce a vyfuk je OK je na nim najeto 4000km. Motorka ma este org. pist najeto 11000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 05. 10. 2010, 20:11 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
respiro píše:
zdar mam problem , na neutral mi motor jede tak 5 sekund pak se snizi otacky k minimu a motor zhasne , bez sytice to nenastartuji , svička je cihlově zbarvena . DT komplet ladak Dep Pipes , otevrena privera , tryska 240 , YEIS 11mm , zkusil jsem vyprat a naimpregnovat filtr , pohral sem si ze stelovanim karbce a vyfuk je OK je na nim najeto 4000km. Motorka ma este org. pist najeto 11000km

A tohle ti dělá studená, nebo i po zahřátí?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 06. 10. 2010, 14:03 
Offline

Registrován: 13. 06. 2009, 11:31
Příspěvky: 44
za studena i za provozni teploty motoru


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 06. 10. 2010, 15:07 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
respiro píše:
za studena i za provozni teploty motoru

A se sytičem nebo bez? Promiň, ale prostě z toho není poznat, jakým postupem motorku startuješ, tak to zkus popsat ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 18. 10. 2010, 21:38 
Offline

Registrován: 13. 06. 2009, 11:31
Příspěvky: 44
startuju ze sytičem , start je vzdy napoprve.kdyz motor bezi se zapnutym syticem na volnobeh za studena tak po 20 sec motor zhasne , při provozni teplotě motoru bez sytiče motor zhasne na volnoběh po 5 sec . pri jizde za studena ze syticem pri pridani plynu z nizkych otacek to reaguje dobře , pri zahratem motoru bez sytice pri prudkem pridani plynu motor chcipne .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 18. 10. 2010, 21:47 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
respiro píše:
startuju ze sytičem , start je vzdy napoprve.kdyz motor bezi se zapnutym syticem na volnobeh za studena tak po 20 sec motor zhasne , při provozni teplotě motoru bez sytiče motor zhasne na volnoběh po 5 sec . pri jizde za studena ze syticem pri pridani plynu z nizkych otacek to reaguje dobře , pri zahratem motoru bez sytice pri prudkem pridani plynu motor chcipne .

Chcípnutí motorky se sytičem po dvaceti vteřinách je normální, to ostatní už normální ale není. Chcípnutí motorky na volnoběh se mi občas taky stává, tam bych doporučil nastavit vyšší volnoběžné otáčky. Ovšem chcípnutí při zahřátém motoru po přidání plynu, to mi nejde do hlavy. Jak ti může chcípnout motor, který je roztočen (při jízdě) na několik tisíc otáček?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 19. 10. 2010, 07:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Mě teda studený motor po 20 sec. nechcípá. A to s tím přidáním plynu měl na mysli podle mě, že z volnoběžných otáček popřidání plynu chcípne. Tohle mě trápí teďka na DT taky, ale DT je před GO, tak to přisuzuju pístu :lol:

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 19. 10. 2010, 09:48 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
maras píše:
Mě teda studený motor po 20 sec. nechcípá.

Ne? Když necháš sytič, tak ti za chvíli nechcípne?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 19. 10. 2010, 11:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
ne :) vydrží na něm klidně i přes minutu :)

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 21. 10. 2010, 22:25 
Offline

Registrován: 13. 06. 2009, 11:31
Příspěvky: 44
nevim nemam oteckomer , ale kdyz jedu tak na 2 - 3000 ot/min při zahřatem motoru ( bez sytice ) a prudce pridam plny plyn tak to chcipne ale kdyz souvisle pridavam plyn tak motor normalne nabira otacky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz