Právě je 08. 04. 2025, 08:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nový píst
PříspěvekNapsal: 24. 02. 2009, 19:42 
Offline

Registrován: 24. 02. 2009, 19:17
Příspěvky: 42
čau lidi, potřeboval bych poradit od nakejch profíků co tomu fakt rozumej ,mam problem v tom že když moje dt 80 má větší otačky tak mě příde jako by v tom něco stršně brnělo pak sem sundal s mim kámošem válec a hlavu a podíval se v jakym je stavu píst ,píst měl ve valci velkou vůli co si myslim že asi nemá bejt ten by tam měl bejt správně na těsno , to sami čep v pístu a ložisko na klice taky mají vůli tak sem se rozhod že koupim pístní sadu + vybrousit válec . tak sem se jen chtěl zeptat jestli mi to přestane brnět když na to dám nový výbrus . Nejhorší bylo že když sem to pak chvíli protach tak to pak brnělo ještě víc , časem už to začlo brnět až tak že sem ratši přestal jezdit a sundal válec a hlavu + pist . doufam lidi že mě někdo pomůžete :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nový píst
PříspěvekNapsal: 24. 02. 2009, 20:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 10:29
Příspěvky: 129
Bydliště: okres Náchod
brnělo? Necinkalo to spíše? To brnění = vybrace a ty jsou nejčastěji způsobený něčím, co rotuje.... - jak je na tom klikovka?

_________________
Cagiva Tamanaco 125ccm
2T v TP 18kW. komplet GO motoru... je to můj SLON

prodáno:
Derbi Senda R
Kovaný píst BARIKIT, větší kompresní poměr a podobné capiny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nový píst
PříspěvekNapsal: 24. 02. 2009, 20:13 
Offline

Registrován: 24. 02. 2009, 19:17
Příspěvky: 42
no ono to prostě jen brní nebo spíš se to klepe když zvíšim otáčky ,když v klidu jedu tak to je v poho pak zatáhnu za plyn a brnito jako svině taky sem skoušel pořádně utáhnout motor ale stejně to tomu nepomohlo nevim čim to může bejt ale asi nejspíš tim pístem nebo se má klepat píst ve valci ?? to pochybuju asi to je tim, jen sem se chtel ujistit jestli mi to někdo zvás potrvrdí že to je tim pístem . a taky mi to blbě chytá a to si myslim že je to taky tim pístem protože tam vznika blbej tlak když se ten píst ve válci klepe . ja moc motorkám nerozumim tak se právě potřebuju poradit s váma


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nový píst
PříspěvekNapsal: 24. 02. 2009, 20:26 
Offline

Registrován: 24. 02. 2009, 19:17
Příspěvky: 42
klikovka nemá vůli nahoru ani do stran kdaž sni kroutim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nový píst
PříspěvekNapsal: 24. 02. 2009, 21:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 10:29
Příspěvky: 129
Bydliště: okres Náchod
neumim si přestavit takovouhle vůli :lol: ale jestli je to jak říkáš, tak 100% výbrus udělej, pístní kroužky už asi moc netěsněj a tlak ve válci ti jde z části pod píst.... proto to taky blbě startuje a výkon jde taky dolu...

_________________
Cagiva Tamanaco 125ccm
2T v TP 18kW. komplet GO motoru... je to můj SLON

prodáno:
Derbi Senda R
Kovaný píst BARIKIT, větší kompresní poměr a podobné capiny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nový píst
PříspěvekNapsal: 25. 02. 2009, 13:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
Ten kamarád jak jsem to s nim rozebíral jsem já :lol:
On má hlavně vůli na horním pístním ložisku,to mu docela klepe,a už má vyšlapanej i čep,ten tam šel dost z lehka :x
A i píst,když sem sundal u něho válec, a z pístu kroužky,tak sme ho (ten píst) prospustil samo spádem skrz válec,když to je OK. tak tam nemá ten píst tak lehce proběhnout...Takže si osobně myslim,žek dyž hodí new píst kroužky a ložisko + víbrus.
Že to bude dobrý ;)
Ale ještě mam jednu otázku... :)
Kde má sehnat na yamahu DT 80 Lc RV.84. Horní pístní ložisko.
Na DT 125, vim že se dá u Geloše,ale na 80ku :cry: nevim nevim.
Hledal sjem to docela dost,tak kdyby si to náhodou přečetl Geloš,tak nemáš ho na skladě? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nový píst
PříspěvekNapsal: 25. 02. 2009, 16:08 
Offline

Registrován: 24. 12. 2008, 16:16
Příspěvky: 395
Bydliště: Černíkov (poblíž Klatov)
Maku možná je to blbost ale řekl bych že na 125 lc a na 80 lc by to mohlo bejt stejný, a kdyžtak napis do marimota ;) http://www.marimoto.cz

_________________
YAMAHA DT 80 LC/II,zatim s úpravami od předchozího majitele, ale čeká jí plno jiných věcí
Vůle vítězit je integrovaná v DNA každého motocyklu YAMAHA


Naposledy upravil martys dne 25. 02. 2009, 18:06, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nový píst
PříspěvekNapsal: 25. 02. 2009, 16:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 10:29
Příspěvky: 129
Bydliště: okres Náchod
si to ložisko přeměř a budeš hned vědět :roll:

_________________
Cagiva Tamanaco 125ccm
2T v TP 18kW. komplet GO motoru... je to můj SLON

prodáno:
Derbi Senda R
Kovaný píst BARIKIT, větší kompresní poměr a podobné capiny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nový píst
PříspěvekNapsal: 25. 02. 2009, 19:12 
Offline

Registrován: 24. 02. 2009, 19:17
Příspěvky: 42
díky hoši za rady aspon sem si už pořádně jistej že to je tim pístem a maku myslim že když to odvezu do te Jilemnice tak ten chlápek mi určitě sežene to ložisko ;) jinak fakt moc dík


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nový píst
PříspěvekNapsal: 25. 02. 2009, 19:19 
Offline

Registrován: 24. 02. 2009, 19:17
Příspěvky: 42
tetka budu svojí yamahu dt 80 lakovat sem zjedav jak to dopadne , ale mak mi nastesti to pak pomůže složit spět, nemam stim takové skušenosti jako on :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz