Yamaha DT125 fórum http://forum.dt125.cz/ |
|
Voda ve valci pres karbec? http://forum.dt125.cz/viewtopic.php?f=14&t=139 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Johnyppe [ 27. 02. 2009, 15:24 ] |
Předmět příspěvku: | Voda ve valci pres karbec? |
Tak jsem dneska po zime vytahnul DT. Nastartuju, chvili to turuju a pak to lehce projizdim po ulici. A po chvilce jsem si vsimnul, ze ze spoje mezi kolenem a koncovkou kape voda, kdyz pridam vic plynu. Taky to nejak divne smrdelo. Voda se zacala ztracet. Prvni jsem si myslel, ze to bylo jen tim, ze jsem daval novou kapalinu, takze si to tam jeste sedalo, ale nejspis to vali vsechno do valce. Jenze je divne, ze to zacalo delat ted, protoze s hlavou jsem nic nedelal. Ale menil jsem trysku v karbecu a tam je chladici okruh. Takze je mozne, ze by se voda do valce dostala pres karbec? Diky za rady. |
Autor: | martys [ 27. 02. 2009, 17:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voda ve valci pres karbec? |
chladící okruh v karbeci? ![]() ![]() |
Autor: | Mak [ 27. 02. 2009, 18:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voda ve valci pres karbec? |
JJ v karburátoru je taky chladící okruh,myslim že jak se ohřeje voda v chladiči,tak ohřeje i alivo v karburátoru a to líp chytá... A podle mě je blbost přes karburátor,přes válec,a pak do kolena a výfuku.... Jinak by ti to skoro neáhlo kdyby byla ve válci vody,by to moc nespalovalo. A s tim chladícím okruhem,když tak mě opravžte,někde jsme to slyšel,tak to sem píšu.... ![]() |
Autor: | Jimmy [ 27. 02. 2009, 18:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voda ve valci pres karbec? |
Taktéž mi to dělalo, voda se ztrácela, škvařila se i s těma jinejma sr... z provozu u spoje kolena k válci, pak mi začala týct do převodovky, koupil jsem nový gufero k vodní pumpě, ale ještě jsem ho nevyměnil.S tím těsněním si nejsem jistej, protože jsem nic s motorkou nedělal ( stalo se to před zimou ) po týdnu sem ji vytáhl, a najednou to začalo dělat, je to divné, protože jsem přijel, vypl motor, a do té doby bylo vše v pořádku...Až týden potom to začalo dělat po nastartování, a za ten týden jsem s motorkou nic nedělal. |
Autor: | Johnyppe [ 27. 02. 2009, 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voda ve valci pres karbec? |
Tak to gufero u pumpy muzu asi vyloucit - tece me urcite pod hlavou primo do valce. Jenom me zarazilo, v jakem mnozsvi.. Proste pridam vic plynu a v tom spoji mezi kolenem a koncovkou to zacne kapat.. Ale je mozne, ze uz to dela delsi dobu, protoze kdyz jsem po sezone sundal koncovku vyfuku, tak jsem vylil nekolik deci vody, ale nezda se me to, protoze to jezdilo uplne normalne. |
Autor: | martys [ 27. 02. 2009, 19:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voda ve valci pres karbec? |
No ale tak když říkáš že jsi s těsnením pod hlavou nic nedělal tak nechapá jak to těsnění mohlo bez tvého zásáhu odejít.. ![]() |
Autor: | viteka 32 [ 27. 02. 2009, 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voda ve valci pres karbec? |
Vůbec se tomu nedivte. Stajné je to i u aut, kde u některých se ztrácí voda přes těsnění pod hlavou. Holt časem se naruší a začne propuoštět vodu, zprvu neznatelně a postupem času stále víc. Koupit nové těsnění s nanesenou pryžovou hmotou , ne nějaký šmejd a vyměnit. |
Autor: | Králík [ 27. 02. 2009, 20:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voda ve valci pres karbec? |
Viteko ty jsi to přesně rozsekl. Je to tak, že jak je na těsnění ta hmota, tak ta se propálí... já měl nějakou "china náhražku" těsnění taky pod hlavou a propálilo se to, chce to dát jedině originální! Jo a tipuju, že pod válcem mám taky nějakou druhovýrobu, protože to už slušně pučí ![]() |
Autor: | Johnyppe [ 27. 02. 2009, 22:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voda ve valci pres karbec? |
Diky za rady, rozdelam to a vymenim, jen me prislo divne, ze to bylo zrovna kdyz jsem to nastartoval po zime, ale asi nahoda. Akorat se bojim, aby uz nebyl tou vodou poniceny pist a valec ![]() |
Autor: | hOOrNeT [ 27. 02. 2009, 22:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voda ve valci pres karbec? |
čistě teoreticky... co udělá voda pístu a válci? Jasně, kdyby jsme šli do extrému tak by se dalo říct, že voda chladí víc než benzín protože se vypařuje při vyšších teplotách a kdyby nějakým způsobem "chladila" v jednom bodě na pístu, tak by tam byl píst chladnější a docházelo by k velkému pnutí které by mohlo dopustit, že by píst puknul. Ale my jsme realisti, tohle je nemožný - to byl pouze teoretický extrém, samozřejmě že voda nemuže ve spalovacím prostoru působit jen na jeden bod, ale je prostě "ve směsi", takže já osobně bych si s tímto hlavu opravdu nelámal. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |