Právě je 09. 05. 2025, 19:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Max velikost válce na orig. přívěru
PříspěvekNapsal: 15. 02. 2014, 18:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07. 12. 2013, 15:54
Příspěvky: 19
Bydliště: Chotíkov
Zdravím chlapi (dámy?),

nemáte někdo info, jaký je rozměr pístu, kdy už se musí upravit přívěra, aby se nepotkala s pístem ? Na mé DT se bude dávat píst 57,90, tak mě to teď napadlo :roll:

Díky
Whirvy

_________________
To co plechovkář vyklepe, ty už nemusíš rozchodit!
Sere se to, po tutom už nikdy žádnou starou vránu nechci...DT ale budu držet při životě, dokud to půjde :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Max velikost válce na orig. přívěru
PříspěvekNapsal: 19. 02. 2014, 11:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01. 07. 2010, 17:25
Příspěvky: 38
Bydliště: Žirovnice / Vysočina
Čau, já měl na DT vrtání 58,40 při otočení přívěry o 180° to už naráželo, jinak ne. :twisted:

_________________
Husaberg FE 400 E rv. 2000

Moje bývalá:
Yamaha DT 125 R rv. 1998 - plně odškrcená, laděná koncovka DEP PIPES, blatník YZ, offroad převod 15/57

Yamaha DT 80 LC 2 rv. 1992
Úpravy: Laděný výfuk Giannelli, zvětšená hlavní tryska, převod 16z/51z


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Max velikost válce na orig. přívěru
PříspěvekNapsal: 20. 02. 2014, 00:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07. 12. 2013, 15:54
Příspěvky: 19
Bydliště: Chotíkov
Bugs píše:
Čau, já měl na DT vrtání 58,40 při otočení přívěry o 180° to už naráželo, jinak ne. :twisted:


Bonjorno :) Díky za příspěvek. Nezbyde nic jiného, než to vyzkoušet, někdo udává už hodnotu pod 57,00 ;)

Hezkej den a smrt zimě
Whirvy

_________________
To co plechovkář vyklepe, ty už nemusíš rozchodit!
Sere se to, po tutom už nikdy žádnou starou vránu nechci...DT ale budu držet při životě, dokud to půjde :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Max velikost válce na orig. přívěru
PříspěvekNapsal: 27. 02. 2014, 18:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07. 02. 2009, 12:39
Příspěvky: 134
mam k tym piestom jednu otazku. po vymene piesta mi motorka stale vybruje, ze cim to moze byt?... ojnica je vycentrovana dobre tak ma napadlo ci to nieje sposobene tym ze väcsi piest ma o malinko väcsiu vahu a vyvazovak to uz nevyvazuje dostatocne alebo to moze sposobovat aj spojkovy kos? ked som ho davnejsie meral tak hadzal cca o 0,5 mm +/- nepametam si to uz dobre


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz