Yamaha DT125 fórum
http://forum.dt125.cz/

Píst, kroužky....
http://forum.dt125.cz/viewtopic.php?f=14&t=343
Stránka 1 z 1

Autor:  StyF [ 16. 07. 2009, 20:34 ]
Předmět příspěvku:  Píst, kroužky....

Zdravim... tak sem chtěl otevřít přívěru a když jsem jí otočil tak se při jízdě zjistilo že už otevřená byla, takže jsem jí vlastně zavřel. Nicméně se to po dnu pomalé jízdy v motoru začlo jeb.. .Začli chrastit kroužky, asi i píst na tom nebude nejlíp. Neřekl bych že to je z toho ,,uzavření '' , protože píst je tam prý ještě originál a najeto to má kolem 25 tis. , počítám že to je prostě životností ? No a co by ste radili dál? Nový píst a výbrus by stačil ? nebo ještě ojnici plus ložiska a kliku ? :cry:

Autor:  Mak [ 16. 07. 2009, 21:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Píst, kroužky....

StyF píše:
Zdravim... tak sem chtěl otevřít přívěru a když jsem jí otočil tak se při jízdě zjistilo že už otevřená byla, takže jsem jí vlastně zavřel. Nicméně se to po dnu pomalé jízdy v motoru začlo jeb.. .Začli chrastit kroužky, asi i píst na tom nebude nejlíp. Neřekl bych že to je z toho ,,uzavření '' , protože píst je tam prý ještě originál a najeto to má kolem 25 tis. , počítám že to je prostě životností ? No a co by ste radili dál? Nový píst a výbrus by stačil ? nebo ještě ojnici plus ložiska a kliku ? :cry:



No píst,kroužky,výbrus a horní ojniční ložisko URČITĚ!
Ale sám zkus jestli máš vůli na klice, do strany může být.. ale na horu nesmí být ani trošku!Jinak zkus chytit magneto a cukat s ním do boku, jestli bude mít malinko vůli tak máš i v prdeli ložiska na klice a musíš je vyměnit... ale pdole to bude dobrý... já jsem měl originál ojnici a ložiska na klice a mělo to najeto přes 55 tisíc... a posledních 5 tisíc v těžším terénu :oops: a co to nalítalo před tím, to nikdo neví :( :P

Autor:  StyF [ 17. 07. 2009, 10:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Píst, kroužky....

Takže normálně rozpůlit motor a kouknout dovnitř ? ještě nevim co je to magneto nebo aspon kde to je.

Autor:  Mak [ 17. 07. 2009, 13:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Píst, kroužky....

StyF píše:
Takže normálně rozpůlit motor a kouknout dovnitř ? ještě nevim co je to magneto nebo aspon kde to je.


Snad to půlit nemusíš, a nedoporučoval bych ti to rozpůlit když nevíš kde je magneto( rotor) :mrgreen: sundej kryt od zapálka, a máš tam to kolo od zapalování, snim cukej jestli nemá vůli do stran.. jestli jo, tak máš vůli na ložiskáh a je to v prdeli.. musíš půlit a dát zrovna i nový gufera :( a za ojnici si zatahej když áš sundanej válec a hlavu.. nemusíš to ani vyndávat z rámu.. :ugeek:
Ať dobře uděláš... :x

Autor:  StyF [ 17. 07. 2009, 16:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Píst, kroužky....

POkusim se.. ještě, špatný kroužky poznám tak že jsou prostě volný a kvrdlaj se tam ?

Autor:  balw [ 17. 07. 2009, 19:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Píst, kroužky....

Špatný kroužky poznáš tak, že motor jakoby cinká př ipřidání a následném ubrání plynu.

Autor:  StyF [ 17. 07. 2009, 20:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Píst, kroužky....

KOukal sem na kroužky i píst, všechno vypadá dobře. Zkusil sem tu přívěru zase otevřít a je po problému. NIc necinká tak nechápu čim to bylo.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/