Yamaha DT125 fórum
http://forum.dt125.cz/

Loziska na kľuku
http://forum.dt125.cz/viewtopic.php?f=14&t=455
Stránka 1 z 1

Autor:  Blatomil [ 12. 12. 2009, 19:17 ]
Předmět příspěvku:  Loziska na kľuku

Zdar.Kupil som loziska SKF6305 a su o 1mm sirsie,mozem ich tam dat? Popripade ma stim niekto skusenost? Dik.

Autor:  Jimmy [ 12. 12. 2009, 20:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Loziska na kľuku

Mám mají 17 mm že ? origo je 16mm myslím. Od majitele co to měl, než sem si to koupil, tak ty ložiska byly zbrousené na 16 mm. ale to bych nedoporučoval dělat, raději bych sehnal originál rozměr i ložiska

Autor:  koll [ 25. 12. 2009, 14:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Loziska na kľuku

psal sem to tu nedávno ať nekupujete SKF protože sou o 1 mm širší než originál KYOTO a ještě tu ze mně mam pocit někdo dělal debila že když maj stejný číslo tak musí bejt stejný i rozměry.. SKF stojí jedno tak 200 ale kyoto stojí 560 za kus.. je to atypizovaný ložisko. a zbrušovat ložisko o 1 mm je totální pakárna motorku s takovou prasečinou na klice bych asi nechtěl.. pokud tam dáš ložiska každý o 1 mm širší tak tim pádem až dáš kartery k sobě tak mězi nima budeš mít 2 mm mezeru a už s tim nehneš, budeš na to čumět asi jako sem čuměl já

Autor:  maras [ 25. 12. 2009, 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Loziska na kľuku

To mi pak vysvětlete proč mám ložiska SKF a podle mě zabrušované nebyly...a jestli jo tak motorka jezdí třetím rokem na tyhle ložiska :lol: :lol:

konkrétně SKF 6305-2RS1/C3

Autor:  koll [ 26. 12. 2009, 14:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Loziska na kľuku

maras píše:
To mi pak vysvětlete proč mám ložiska SKF a podle mě zabrušované nebyly...a jestli jo tak motorka jezdí třetím rokem na tyhle ložiska :lol: :lol:

konkrétně SKF 6305-2RS1/C3


buď nemáš tyhle skf nebo je máš zabroušený, tenhle typ má šířku 17mm a v motoru maj bejt 16mm dva milimetry místa navíc tam fakt nejsou.. neříkam že to a ně jezdit nemůže ale je to prasečina, může to jezdit pět let ale může se to taky třeba po 20 km kousknout a když se ti rafnou ložiska na klice tak seš jasnej

Autor:  maras [ 26. 12. 2009, 17:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Loziska na kľuku

koll píše:
buď nemáš tyhle skf nebo je máš zabroušený, tenhle typ má šířku 17mm a v motoru maj bejt 16mm dva milimetry místa navíc tam fakt nejsou.. neříkam že to a ně jezdit nemůže ale je to prasečina, může to jezdit pět let ale může se to taky třeba po 20 km kousknout a když se ti rafnou ložiska na klice tak seš jasnej


Nechceš třeba scan ůčtu? :shock: Tyhle ty mám, a jestli chceš vědět jak zní DT s origo ložisky po 25 000Km a pak porovnat s tím jak zní tyhle SKFka po 13 000km tak si řekni, linky ti dám do PM. ;)
Nejsem obhájcem broušení, ani nevím jak to mechanik vyřešil, je mu 56 let, celý život se hrabe ve dvoutaktech a nejen v nich a já sem spokojene a DT si jen přede...teď začínám šetřit na píst a výbrus, protože už bude mít svoje za sebou
Vysvětli to tvoje rafnutí ložisek...jaký vliv na to by mohlo mít to zabroušení...to sem fakt zvědavej.

Autor:  pepa [ 27. 12. 2009, 09:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Loziska na kľuku

maras píše:
koll píše:
buď nemáš tyhle skf nebo je máš zabroušený, tenhle typ má šířku 17mm a v motoru maj bejt 16mm dva milimetry místa navíc tam fakt nejsou.. neříkam že to a ně jezdit nemůže ale je to prasečina, může to jezdit pět let ale může se to taky třeba po 20 km kousknout a když se ti rafnou ložiska na klice tak seš jasnej


Nechceš třeba scan ůčtu? :shock: Tyhle ty mám, a jestli chceš vědět jak zní DT s origo ložisky po 25 000Km a pak porovnat s tím jak zní tyhle SKFka po 13 000km tak si řekni, linky ti dám do PM. ;)
Nejsem obhájcem broušení, ani nevím jak to mechanik vyřešil, je mu 56 let, celý život se hrabe ve dvoutaktech a nejen v nich a já sem spokojene a DT si jen přede...teď začínám šetřit na píst a výbrus, protože už bude mít svoje za sebou
Vysvětli to tvoje rafnutí ložisek...jaký vliv na to by mohlo mít to zabroušení...to sem fakt zvědavej.

Tady bych souhlasil s kollem(až na to rafání ,20km,atd) Ta ložiska(6305-2RS1) tam vážně být nemohou.Jsou to ložiska s oboustranným krytím z plastu a jejich "Bezugsdrehzahl" je pouze 7500 1/min.Největší problém tkví ve větě " ani nevím jak to mechanik vyřešil", což znamená,že u skládání motoru jsi nebyl.Mechanik měl dle mne tři možnosti:1) sehnat origo (jenže by prodělal) 2) vyloupnout ty plasty a ložiska přebrousit (viz níže) 3) protočit na fréze kartery+ samozřejmě vyloupnout ty plasty.(dost na hovno práce; nemluvě o ceně). Co se týká broušení; já bych se moc necukal.Záleží na preciznosti práce a hlavně "VYMYTÍ" ložiskových drah od bordelu. A taky na ceně brusiče,aby to nebylo dražší než originál.Pokud brusič není zrovna strejda, bývá to obvykle bolestné. Flexou to fakt nepůjde.Myslím,že tohle je obchodní dohoda Yamaha vs. ložiskárna. Dávají jim ložiska za levno do serie a pak si to vybírají na zvýšené ceně ND.Proto ten atyp a celé tohle vlákno.

Autor:  maras [ 27. 12. 2009, 12:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Loziska na kľuku

pepa> Však jo, já vím že se tam nevlezou, jenom sem poukazoval na to že je tam mám, pravděpodobně zbroušené a fungují 3tím rokem ;)

Autor:  koll [ 02. 01. 2010, 12:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Loziska na kľuku

maras píše:
koll píše:
buď nemáš tyhle skf nebo je máš zabroušený, tenhle typ má šířku 17mm a v motoru maj bejt 16mm dva milimetry místa navíc tam fakt nejsou.. neříkam že to a ně jezdit nemůže ale je to prasečina, může to jezdit pět let ale může se to taky třeba po 20 km kousknout a když se ti rafnou ložiska na klice tak seš jasnej


Nechceš třeba scan ůčtu? :shock: Tyhle ty mám, a jestli chceš vědět jak zní DT s origo ložisky po 25 000Km a pak porovnat s tím jak zní tyhle SKFka po 13 000km tak si řekni, linky ti dám do PM. ;)
Nejsem obhájcem broušení, ani nevím jak to mechanik vyřešil, je mu 56 let, celý život se hrabe ve dvoutaktech a nejen v nich a já sem spokojene a DT si jen přede...teď začínám šetřit na píst a výbrus, protože už bude mít svoje za sebou
Vysvětli to tvoje rafnutí ložisek...jaký vliv na to by mohlo mít to zabroušení...to sem fakt zvědavej.


problém rafnutí po broušení je v tom že to ložisko snad nikdy nevymeješ úplně dokonale dočista.. stačí s tim ložiskem o pár setin mm pohnout a máš to tam vyškráblý

Autor:  Peca.Pepik [ 06. 03. 2010, 17:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Loziska na kľuku

jaky mate skušenosti s těma ložiskama na kliku co nabízí Gelnar, masůlim že jsou za 560, chlapek co mi to zpravuje tak řikal že jednu bude stat kolem 1500, je to možný? nebo to od Gelnara je nějaka náhražka?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/