Právě je 05. 11. 2025, 10:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: startování za tepla
PříspěvekNapsal: 21. 06. 2010, 19:07 
Offline

Registrován: 13. 06. 2010, 10:46
Příspěvky: 2
Zdravim, mam takový problém. Když je DT studený a stojí třeba den, tak k němu přijdu a na nějakej pátej kick ho nahodim. Jenže mam problém se startováním za tepla. Jedu třeba 10-20 minut, pak motor vypnu (občas i chcípne po zastavení sám, což dost dobře nechápu, protože karburace se seřizovala před 14 dny v servise) a motorku na 3 minuty postavim na stojan. Po těch 3 minutách to prostě nikdy nemůžu nahodit, nechápu to. Myslel jsem, že by to mělo bejt spíš naopak. Nejde nahodit ani se sytičem ani bez..prostě to ani nezabublá. Přijde mi to jako kdyby byla přechcaná, na roztlačení chytne v pohodičce. A taky by mě zajímalo jestli je normální, že mi motorka jela v pohodě necelou stovkou a po tejdnu stání v garáži jsem z ní po 15 minutách zahřátí sotva vytáhl 80. Poraďte prosím, díky.
btw:na motorky jsem naprostej laik, tak buďte tolerantní :X


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startování za tepla
PříspěvekNapsal: 21. 06. 2010, 23:02 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
exith píše:
Zdravim, mam takový problém. Když je DT studený a stojí třeba den, tak k němu přijdu a na nějakej pátej kick ho nahodim. Jenže mam problém se startováním za tepla. Jedu třeba 10-20 minut, pak motor vypnu (občas i chcípne po zastavení sám, což dost dobře nechápu, protože karburace se seřizovala před 14 dny v servise) a motorku na 3 minuty postavim na stojan. Po těch 3 minutách to prostě nikdy nemůžu nahodit, nechápu to. Myslel jsem, že by to mělo bejt spíš naopak. Nejde nahodit ani se sytičem ani bez..prostě to ani nezabublá. Přijde mi to jako kdyby byla přechcaná, na roztlačení chytne v pohodičce. A taky by mě zajímalo jestli je normální, že mi motorka jela v pohodě necelou stovkou a po tejdnu stání v garáži jsem z ní po 15 minutách zahřátí sotva vytáhl 80. Poraďte prosím, díky.
btw:na motorky jsem naprostej laik, tak buďte tolerantní :X

Ohledně startování zahřáté motorky si sice netroufnu říct, čím to je, ale máš jednoduchou práci - motorku vrať do servisu a reklamuj seřízení karburátoru.
No a co se týče malé rychlosti po týdnu stání, tak mě napadá taková zdejší klasika: máš nabitou baterku (neboli funguje ti přívěra)?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startování za tepla
PříspěvekNapsal: 23. 06. 2010, 13:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Mám takové tušení že problém nebude v karburaci :|

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startování za tepla
PříspěvekNapsal: 23. 06. 2010, 14:08 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
maras píše:
Mám takové tušení že problém nebude v karburaci :|

A kde teda? :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startování za tepla
PříspěvekNapsal: 23. 06. 2010, 14:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Ve spalovacím prostoru :-D
Kolik to má najeto? Měnilo se na tom něco? Pokles výkonu a špatné startování bude předzvěst nečeho zlého :-D

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startování za tepla
PříspěvekNapsal: 23. 06. 2010, 20:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27. 12. 2008, 21:53
Příspěvky: 141
Bydliště: Tábor
Nemuzou to bejt spatny gufera na klice?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startování za tepla
PříspěvekNapsal: 23. 06. 2010, 21:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Těžko soudit motýla! Ale první co mě napadlo, tak bych to viděl na píst. Dochází k ztrátě komprese, motor nelze seřídit, špatné startování, po chytnutí vyběhne do otáček za pár sekund chcípne, atd. Po internetu to, ale nikdo nespraví.

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startování za tepla
PříspěvekNapsal: 24. 06. 2010, 05:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
tomashoj> můžou

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startování za tepla
PříspěvekNapsal: 27. 06. 2010, 09:16 
Offline

Registrován: 13. 06. 2010, 10:46
Příspěvky: 2
gufery se měnily. Najeto to má asi tak 30 k, nicméně bych čekal, že když to dam do servisu, tak se na to nevyserou a dají to do kupy. Servisák mi tvrdil, že motor je v pohodě, vyměnil mi akorát pár ložisek a seřídil motor. Tenhle problém už jsem jednou měl, odvezl jsem mu to tam a seřídil mi to, prej že to bylo přesycený, tak to trošku ochudil, nicméně nechápu jak se mi to může po 14 dnech posrat znova.
OnBa píše:
Těžko soudit motýla! Ale první co mě napadlo, tak bych to viděl na píst. Dochází k ztrátě komprese, motor nelze seřídit, špatné startování, po chytnutí vyběhne do otáček za pár sekund chcípne, atd. Po internetu to, ale nikdo nespraví.
Přesně tohle mi to dělá no.. Při poslední projíždce mi to navíc cukalo při přechodu z nižších do vyšších otáček. Takže podle toho co píšete, s tim asi nic neudělam a budu muset najít jinej servis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startování za tepla
PříspěvekNapsal: 27. 06. 2010, 14:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Asi ti nezbývá nic jiného než jít od nejjednodušího dál. Filtr, plíce, karbec, klapky, píst, svíčka, klika...

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz