| Yamaha DT125 fórum http://forum.dt125.cz/ |
|
| startování za tepla http://forum.dt125.cz/viewtopic.php?f=14&t=562 |
Stránka 1 z 1 |
| Autor: | exith [ 21. 06. 2010, 19:07 ] |
| Předmět příspěvku: | startování za tepla |
Zdravim, mam takový problém. Když je DT studený a stojí třeba den, tak k němu přijdu a na nějakej pátej kick ho nahodim. Jenže mam problém se startováním za tepla. Jedu třeba 10-20 minut, pak motor vypnu (občas i chcípne po zastavení sám, což dost dobře nechápu, protože karburace se seřizovala před 14 dny v servise) a motorku na 3 minuty postavim na stojan. Po těch 3 minutách to prostě nikdy nemůžu nahodit, nechápu to. Myslel jsem, že by to mělo bejt spíš naopak. Nejde nahodit ani se sytičem ani bez..prostě to ani nezabublá. Přijde mi to jako kdyby byla přechcaná, na roztlačení chytne v pohodičce. A taky by mě zajímalo jestli je normální, že mi motorka jela v pohodě necelou stovkou a po tejdnu stání v garáži jsem z ní po 15 minutách zahřátí sotva vytáhl 80. Poraďte prosím, díky. btw:na motorky jsem naprostej laik, tak buďte tolerantní :X |
|
| Autor: | Bobo [ 21. 06. 2010, 23:02 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: startování za tepla |
exith píše: Zdravim, mam takový problém. Když je DT studený a stojí třeba den, tak k němu přijdu a na nějakej pátej kick ho nahodim. Jenže mam problém se startováním za tepla. Jedu třeba 10-20 minut, pak motor vypnu (občas i chcípne po zastavení sám, což dost dobře nechápu, protože karburace se seřizovala před 14 dny v servise) a motorku na 3 minuty postavim na stojan. Po těch 3 minutách to prostě nikdy nemůžu nahodit, nechápu to. Myslel jsem, že by to mělo bejt spíš naopak. Nejde nahodit ani se sytičem ani bez..prostě to ani nezabublá. Přijde mi to jako kdyby byla přechcaná, na roztlačení chytne v pohodičce. A taky by mě zajímalo jestli je normální, že mi motorka jela v pohodě necelou stovkou a po tejdnu stání v garáži jsem z ní po 15 minutách zahřátí sotva vytáhl 80. Poraďte prosím, díky. btw:na motorky jsem naprostej laik, tak buďte tolerantní :X Ohledně startování zahřáté motorky si sice netroufnu říct, čím to je, ale máš jednoduchou práci - motorku vrať do servisu a reklamuj seřízení karburátoru. No a co se týče malé rychlosti po týdnu stání, tak mě napadá taková zdejší klasika: máš nabitou baterku (neboli funguje ti přívěra)? |
|
| Autor: | maras [ 23. 06. 2010, 13:48 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: startování za tepla |
Mám takové tušení že problém nebude v karburaci |
|
| Autor: | Bobo [ 23. 06. 2010, 14:08 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: startování za tepla |
maras píše: Mám takové tušení že problém nebude v karburaci A kde teda? |
|
| Autor: | maras [ 23. 06. 2010, 14:11 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: startování za tepla |
Ve spalovacím prostoru Kolik to má najeto? Měnilo se na tom něco? Pokles výkonu a špatné startování bude předzvěst nečeho zlého |
|
| Autor: | tomasahoj [ 23. 06. 2010, 20:37 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: startování za tepla |
Nemuzou to bejt spatny gufera na klice? |
|
| Autor: | OnBa [ 23. 06. 2010, 21:46 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: startování za tepla |
Těžko soudit motýla! Ale první co mě napadlo, tak bych to viděl na píst. Dochází k ztrátě komprese, motor nelze seřídit, špatné startování, po chytnutí vyběhne do otáček za pár sekund chcípne, atd. Po internetu to, ale nikdo nespraví. |
|
| Autor: | maras [ 24. 06. 2010, 05:35 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: startování za tepla |
tomashoj> můžou |
|
| Autor: | exith [ 27. 06. 2010, 09:16 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: startování za tepla |
gufery se měnily. Najeto to má asi tak 30 k, nicméně bych čekal, že když to dam do servisu, tak se na to nevyserou a dají to do kupy. Servisák mi tvrdil, že motor je v pohodě, vyměnil mi akorát pár ložisek a seřídil motor. Tenhle problém už jsem jednou měl, odvezl jsem mu to tam a seřídil mi to, prej že to bylo přesycený, tak to trošku ochudil, nicméně nechápu jak se mi to může po 14 dnech posrat znova. OnBa píše: Těžko soudit motýla! Ale první co mě napadlo, tak bych to viděl na píst. Dochází k ztrátě komprese, motor nelze seřídit, špatné startování, po chytnutí vyběhne do otáček za pár sekund chcípne, atd. Po internetu to, ale nikdo nespraví. Přesně tohle mi to dělá no.. Při poslední projíždce mi to navíc cukalo při přechodu z nižších do vyšších otáček. Takže podle toho co píšete, s tim asi nic neudělam a budu muset najít jinej servis.
|
|
| Autor: | OnBa [ 27. 06. 2010, 14:21 ] |
| Předmět příspěvku: | Re: startování za tepla |
Asi ti nezbývá nic jiného než jít od nejjednodušího dál. Filtr, plíce, karbec, klapky, píst, svíčka, klika... |
|
| Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|