Yamaha DT125 fórum http://forum.dt125.cz/ |
|
Píst zničený od přívěry? http://forum.dt125.cz/viewtopic.php?f=14&t=743 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zapo940 [ 27. 03. 2011, 00:15 ] |
Předmět příspěvku: | Píst zničený od přívěry? |
Ahoj,tak mám takovej menší problém,mám Derbi GPR 125 vím že tam je motor z DT ![]() Dneska jsem to jel project a kousek od baráku hrozná rána a už to vubec nechtelo chytnout,došlo mi že to bude v motoru. Tak sem jel domu rozebral to a kousek pístu odštíplej,tak sem hleda tu záhadu a viděl sem že píst vzal o přívěrový nůž,když jsem otevřel víčko přívěry tak bylo jedno lanko vytáhlé,Je možné že se to vše stalo kuli jednomu lanku? Zítra obejdnávám novou pístní sadu,a nevím kde seženu novej přívěrovej nůž nevíte? Děkuju moc ![]() |
Autor: | Bobo [ 27. 03. 2011, 01:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst zničený od přívěry? |
A má to i stejnou přívěru jako DT? Koukni sem: http://www.dt125.cz/servis/cisteni_privery.html Já si totiž myslím, že ať přívěru natočím jakkoli, nikdy do ní nemůže narazit píst... Mimochodem "přívěrový nůž" je ta hlavní část přívěry, neboli ta, co přivírá? ![]() |
Autor: | zapo940 [ 27. 03. 2011, 13:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst zničený od přívěry? |
tak sme to rozebral,má to i stejnou přívěru,ta bude v pohodě:)) Tak nejspíše t ovypadá že prasknul pístní kroužek zavadil o přívěru potkalo se to s pístem:( A este sem se chtel zeptat jestli se musí po každý měnit těsnění? |
Autor: | Bobo [ 27. 03. 2011, 14:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst zničený od přívěry? |
Takže přívěra poničená není? Jinak těsnění se musí měnit při každém sundavání hlavy či válce, protože se při tom poškodí. |
Autor: | zapo940 [ 27. 03. 2011, 15:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst zničený od přívěry? |
Nene ta byla jenom lízlá,tak sem jí jemne vzal šmirglem a vypadá jak nová jako ne že bych jí ošmirgloval víš jak to myslím ![]() ![]() Dobře tak koupím i těsnění co se dá dělat ![]() ![]() ![]() |
Autor: | OnBa [ 28. 03. 2011, 11:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Píst zničený od přívěry? |
Bobo, klepnutí o přívěru je úplně bežný a je to velká část zadření. Z tohoto důvodu výrobce uvádí preventivní výměnu pístu, protože vznikají vůle ve válci, které utěsňují kroužky a moto je pořád "stejně", ale v maximální poloze může dojít k takzvanému klepnutí pístu. Určitě udělej výbrus, danou pístní sadu, nové těsnění, nech přeměřit ovalitu přívěry, vyčisti přívěru, zkontroluj kliku a vymej jí od úštěpků pístu, zkontroluj klapky, vyčisti karbec, plíce a filtr. Ještě bych vypálil výfuk. Čus |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |