Právě je 05. 11. 2025, 12:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: straca sa voda
PříspěvekNapsal: 22. 06. 2011, 20:56 
Offline

Registrován: 11. 10. 2010, 15:51
Příspěvky: 99
cavko mam taky to poroblem nalial som vodu do chladica aj do expanzky rano pozriem voda je tam steko vpohode ale ked sa vozim tak ked teplota vyjde do stredu zeleneho pola voda zacne vriet a straca sa a motorka pritom dimi na bielo neviete kde je chyba? preco to tak dimi.. neviem co stym ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: straca sa voda
PříspěvekNapsal: 28. 06. 2011, 13:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2011, 19:33
Příspěvky: 68
Bydliště: Praha 5
Dým nejde z motorky, ale z vejfuku žejo. Možná těsnení pod hlavou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: straca sa voda
PříspěvekNapsal: 16. 07. 2011, 15:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07. 02. 2009, 12:39
Příspěvky: 134
nejaky takyto problem mam aj ja...pomaly sa mi straca voda, ale zistil som ze ked pridam prudsie plyn tak nad expandnu nadrzu je dierka v kostre a odtial mi strieka voda( pokial viem tak je to robene cez kostru ako odtok vody alebo ako(ak je to inak mozte ma opravit budem rad ) a ked otvorim vyko (vrchnak) chladica tak ide od tial dym...najskor som si myslel ze to je para ale za studenej moto tazko. tak som sa snazil k tomu privonat (sice mam momentalne (cez leto) nadku) tak boli to vyfukove plyny. tak som to ties hned tipol na tesnenie pod hlavou. tak to najblizsie dni rozoberem a pozrem sa nato. ak by ste nahodou niekto mali s niecim takym skusenosti tak budem rad ked poradite ak to je niecim inym :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: straca sa voda
PříspěvekNapsal: 16. 07. 2011, 15:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07. 02. 2009, 12:39
Příspěvky: 134
a este soms a chcel na jedno spytat. co je to umele ozubene kolecko na cerpadielko chladiacej kvapaliny z vnutra na pravom vyku da sa to kupit? popripade kolko to stoji? lebo ho mam uplne vydrate ale mam to uz vydrate asi 2 roky a hladi to stale :D az teraz co mam s tym tesnenim pod hlavu problem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: straca sa voda
PříspěvekNapsal: 18. 07. 2011, 11:01 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
http://www.dt125.cz/informace/ceny.html :evil:

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: straca sa voda
PříspěvekNapsal: 09. 08. 2011, 11:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01. 07. 2010, 17:25
Příspěvky: 38
Bydliště: Žirovnice / Vysočina
Ahoj kluci, nechci zakládat nové téma, tak to napíšu sem.

Začala se mi ztrácet voda z chladiče. Tak jsem ji pořád doléval (cca týden), protože potřebuju jezdit do práce a auto je na vyvaření prahů... Chvíli potom mi nešlo za studena ani řadit a spojka nevypínala. Tak jsem vypustil olej a zjistil jsem, že je pěkně šedivý, smíchaný s vodou. Podezření padlo na gufero u vodní pumpy 10x31x13.5-2. Nevíte kde ho sehnat kromě Yamahy? Nebo bude pasovat nějaké bežně dostupné?

Ještě bych se chtěl zeptat jestli je normální že se mi "vrtulka" vodní pumpy protáčí na té hřídelce? Jestli ne, jak to opravit? Myslel jsem, že bych doprostřed vyvrtal díru a dal tam šroub a zajistit ho lepidlem, aby se nemohla protáčet.

_________________
Husaberg FE 400 E rv. 2000

Moje bývalá:
Yamaha DT 125 R rv. 1998 - plně odškrcená, laděná koncovka DEP PIPES, blatník YZ, offroad převod 15/57

Yamaha DT 80 LC 2 rv. 1992
Úpravy: Laděný výfuk Giannelli, zvětšená hlavní tryska, převod 16z/51z


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: straca sa voda
PříspěvekNapsal: 09. 08. 2011, 11:29 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
To gufero podle mě jinde neseženeš, Daniel_cz ho teď taky kupoval v Yamaze...

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: straca sa voda
PříspěvekNapsal: 11. 09. 2011, 18:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25. 06. 2009, 20:50
Příspěvky: 198
Bydliště: domažlice
zdar lidi mam jednu věc k vykoumání. ztrácí se mi voda, vytejká rámem... příklad: ráno doleju cca 300 ml vody do chladiče jezdim celej den a večer je zase půlka chladiče prázdná. nádobka vzadu se pořád naplňuje vodou až přeteče, neznam příčinu. zkoušel sem už i vodu vypustit komplet a dolejt znova ale dělá to pořád. voda není v převodovce ani neteče do válce. a teď babo raď :D

_________________
Co když mi ujíždí zadní kolo? Přidej plyn!! A když vjíždim do brodu? Přidej plyn!A tady? Drž plyn furt drž plyn.!!
blbej bejt můžeš, ale musíš si umět poradit
rv 99- plná palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: straca sa voda
PříspěvekNapsal: 11. 09. 2011, 19:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 10. 2009, 15:28
Příspěvky: 635
Bydliště: Mariánské Lázně
Zkouším si vybavit schéma chlazení. Je to správně a jakým směrem proudí voda? Viděl bych to na ucpaný chladič, nefunční vodní pumpa nebo termostat...


Přílohy:
Náčrtek.jpg
Náčrtek.jpg [ 31.8 KiB | Zobrazeno 4574 krát ]

_________________
Yamaha DT, aneb hvězdné nebe nade mnou, seřízený motor pode mnou!
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: straca sa voda
PříspěvekNapsal: 11. 09. 2011, 22:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25. 06. 2009, 20:50
Příspěvky: 198
Bydliště: domažlice
chladič ucpanej bejt nemůže to by z něj voda neodtejkala, kdyby nefungovala vodní pumpa tak by se to nechladilo vůbec a termostat určitě funguje.. a jak vlastně může nefungovat vodní pumpa... voda cirkuluje nejspíš z chladiče dolu na pumpu do motoru přes termostat nahoru a do chladiče.
nu prostě mam toho už plný zuby zejtra ráno to celý rozeberu a nejspíš hodim ze skály :D
btw u kawasaki kmx se dal oběh vody odvzdušnit, u dt ale taková možnost není ne? to mi napadlo jako první že je tam třeba bublina někde a při ohřátí se natlakuje a brání správnýmu oběhu vody vznikaj tlaky přetlaky podtlaky a voda teče dozadu a ven ale odvzdušnit se to nedá, nejspíš

_________________
Co když mi ujíždí zadní kolo? Přidej plyn!! A když vjíždim do brodu? Přidej plyn!A tady? Drž plyn furt drž plyn.!!
blbej bejt můžeš, ale musíš si umět poradit
rv 99- plná palba


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz