Yamaha DT125 fórum
http://forum.dt125.cz/

Opotrebeni pistu
http://forum.dt125.cz/viewtopic.php?f=14&t=91
Stránka 1 z 1

Autor:  Johnyppe [ 25. 01. 2009, 23:10 ]
Předmět příspěvku:  Opotrebeni pistu

Kdyz je zima, tak furt premyslim, co vymenit a nevymenit, abych se tim nemusel pak v sezone zabyvat. Jak poznate, ze pist doslouzil a je treba dat novy? Vim, ze je nejlepsi sundat hlavu a vsechno promerit, ale do toho se mi zrovna nechce. Podle nejakych servisnich intervalu to asi taky nepujde, protoze se to hodne lisi - nekteri meni pist v 15 tisicich, nekteri az ve 30ti. Mam najeto 17 500 km, takze to snad bude jeste ok, ale kdovi, projevuje se to nejakou vyraznou ztratou vykonu nebo klepanim? Nebo jste to poznali az kdyz jste zadreli? Dik za rady.

Autor:  Kubas [ 25. 01. 2009, 23:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Opotrebeni pistu

"Vim, ze je nejlepsi sundat hlavu a vsechno promerit, ale do toho se mi zrovna nechce"

co ti na to mám říct....vyser se na to....jinak sundej hlavu, omrkni opotřebení válce a kdyžtak jen vyčistit dno a vrch pístu od karbonu a překroužkovat...

Autor:  Prdo [ 26. 01. 2009, 14:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Opotrebeni pistu

ja osobne som uz kupil DT co mala znacne opotrebovany piest, bolo to pocut tym ze klepal jak pri malich otackach tak aj pri maximalnych, dal som dole hlavu valca a bolo videt ze piest je o dobry 1 mm mensi, stacilo sa ho chytit a skusit vůli dopredu, dozadu. Alebo potom zhod cely valec pozri na piest ci neni zakarbonovany za druhym kruzkom, tak vies ze uz slabo tesnia kruzky.

Autor:  Johnyppe [ 26. 01. 2009, 15:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Opotrebeni pistu

Prdo> Zatim jsem se jenom dival skrz vyfukovy kanal a zakarbonovany okolo krouzku trochu je, ale nevim jestli uz i za druhym krouzkem. Pred 2500km jsem se taky dival a zakarbonovany vubec nebyl. Takze je mozne, ze uz ty krouzky mozna blbe tesni. Tak to vypada, ze to rozdelam a jak rika Kubas, vymenim krouzky.

Autor:  martys [ 26. 01. 2009, 17:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Opotrebeni pistu

překroužkování je podle me ničemu nejlepší by bylo počkat nez budes mit najeto tech 20 000km a potom vymenit...jestli moto pouzivas jeenom na normalni jizdu a sem tam nakej ten terenek tak do tech 20 000km musi vydrzet, teda vydrzi podle stylu jizdy jeste víc ale prevence je prevence... ;)

Autor:  Králík [ 26. 01. 2009, 17:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Opotrebeni pistu

Mě to taky dost vrtá hlavou... vyměnit-nevyměnit :?: neklepe, výkon nijak neztrácí, okem znatelný rýhy v pístu nejsou :?
[img][IMG]http://img144.imageshack.us/img144/9559/03082008322wl4.th.jpg[/img][/img]


Zase když jsem viděl někde na fotkách píst po smrti, tak byl černý odzhora až dolů :lol:

Autor:  Johnyppe [ 26. 01. 2009, 19:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Opotrebeni pistu

Dneska taky pridam foto pistu, ale tedka se me to nechce nahrat na imageshack, tak pockam, az to pojede.

EDIT: Takze tady je foto mojeho pistu.

Obrázek

Autor:  Mak [ 21. 02. 2009, 20:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Opotrebeni pistu

podle mě je nejlepšá způsob ten,že sundáš válec hlavu a okolní drobnosti.
A když seš v tom,tak si zrovna zkus zatahat za píst směrem nahoru,jestli nemá vůli.
Takže sundáš píst,sundáš z něho kroužky, dáš válec na zem,a pustíš do něho ten píst,když propadne rychle,,tak to je špatný,když jen tak pomalu proklouzne,tak to je optimální.
To podle mě je dobrý...a když je dobrej,tak si vyčisti drážky na kroužky od karbonu...a celí to pročisti od karbonu ;)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/