Právě je 08. 04. 2025, 04:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: popis elektrodílů DT
PříspěvekNapsal: 07. 01. 2009, 21:55 
Offline

Registrován: 24. 12. 2008, 16:16
Příspěvky: 395
Bydliště: Černíkov (poblíž Klatov)
Zdravim...chtel bych se zeptat jak se nazyvá a k čemu slouží taková ta ožebrovaná krabička ktera je prišroubovana pod nádrží k rámu a vedou k ní asi 3 kablíky...a jeste takova cerna krabicka pred civkou (myslim ze to je naky relé zapalování,ale nejsem si jist)...díky moc ;)

_________________
YAMAHA DT 80 LC/II,zatim s úpravami od předchozího majitele, ale čeká jí plno jiných věcí
Vůle vítězit je integrovaná v DNA každého motocyklu YAMAHA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: popis elektrodílů DT
PříspěvekNapsal: 07. 01. 2009, 22:18 
Offline

Registrován: 04. 01. 2009, 00:35
Příspěvky: 177
Jestli myslis krabicku s chladicem, tak to by mel byt regulator dobijeni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: popis elektrodílů DT
PříspěvekNapsal: 08. 01. 2009, 16:09 
Offline

Registrován: 24. 12. 2008, 16:16
Příspěvky: 395
Bydliště: Černíkov (poblíž Klatov)
jj dík...a jestě neco,dá se ňák vyzkoušet in. cívka jinak než na motorce..?dik

_________________
YAMAHA DT 80 LC/II,zatim s úpravami od předchozího majitele, ale čeká jí plno jiných věcí
Vůle vítězit je integrovaná v DNA každého motocyklu YAMAHA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: popis elektrodílů DT
PříspěvekNapsal: 10. 01. 2009, 08:54 
Offline

Registrován: 24. 12. 2008, 16:16
Příspěvky: 395
Bydliště: Černíkov (poblíž Klatov)
nu tak dá se ňák vyzkoušet...?mužů do ní skusit pustit normalně 12V -+ z baterky...? :?:

_________________
YAMAHA DT 80 LC/II,zatim s úpravami od předchozího majitele, ale čeká jí plno jiných věcí
Vůle vítězit je integrovaná v DNA každého motocyklu YAMAHA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: popis elektrodílů DT
PříspěvekNapsal: 10. 01. 2009, 15:01 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:21
Příspěvky: 142
Bydliště: Hošťálková 397
To bych ti nedoporučoval, tak nejlépe můžeš cívku odrovnat. Primární vinutí bude vlastně ve zkratu a procházející proud se musí přemění na teplo. Za provozu jdou do cívky pouze proudové pulzy z řídící jednotky a ty pak v sekundárním vinutí indukují vysoké napětí pro svíčku.
Můšeš max. nějakým multimetrem zjistit, zda není probitá, jinak funkci jako laik odzkoušíš jedině na motorce. Nebo si ji nech odborně přeměřit i nějaké elektrodílně.
Zatím jsi ale nenapsal, jaký máš vlastně problém.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz