Právě je 03. 06. 2025, 02:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Slabá jiskra
PříspěvekNapsal: 16. 09. 2010, 17:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01. 07. 2010, 17:25
Příspěvky: 38
Bydliště: Žirovnice / Vysočina
Zdravím. Mám problém s DT 80 LC2. Motorka mi začala blbě startovat a táhnout do kopců, tak jsem pátral a zjistil jsem, že mi svíčka dává strašně malou až skoro neviditelnou jiskru. Předtím byla taková pěkná modrá a pěkně to luplo když se objevila. Svíci mám NGK BR9ES, zkoušel jsem i jiné svíčky i měnit jejich vzdálenost kontaktů. Vyměnil jsem indukční cívku, ale pořád stejné. Baterka je nabitá a funkční. Co má u DT vliv na sílu jiskry? Je tam nějaký kondenzátor podobně jako u pionýra? Jezdit se v pohodě dá, ale je to prostě cítit že nemá takový šmrnc jako předtím.

_________________
Husaberg FE 400 E rv. 2000

Moje bývalá:
Yamaha DT 125 R rv. 1998 - plně odškrcená, laděná koncovka DEP PIPES, blatník YZ, offroad převod 15/57

Yamaha DT 80 LC 2 rv. 1992
Úpravy: Laděný výfuk Giannelli, zvětšená hlavní tryska, převod 16z/51z


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabá jiskra
PříspěvekNapsal: 16. 09. 2010, 21:04 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Bugs píše:
Zdravím. Mám problém s DT 80 LC2. Motorka mi začala blbě startovat a táhnout do kopců, tak jsem pátral a zjistil jsem, že mi svíčka dává strašně malou až skoro neviditelnou jiskru. Předtím byla taková pěkná modrá a pěkně to luplo když se objevila. Svíci mám NGK BR9ES, zkoušel jsem i jiné svíčky i měnit jejich vzdálenost kontaktů. Vyměnil jsem indukční cívku, ale pořád stejné. Baterka je nabitá a funkční. Co má u DT vliv na sílu jiskry? Je tam nějaký kondenzátor podobně jako u pionýra? Jezdit se v pohodě dá, ale je to prostě cítit že nemá takový šmrnc jako předtím.

A fajfku máš v pohodě, tedy nezpuchřelou a dobře těsnící?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabá jiskra
PříspěvekNapsal: 17. 09. 2010, 20:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01. 07. 2010, 17:25
Příspěvky: 38
Bydliště: Žirovnice / Vysočina
Tak už jsem na to přišel. Mám tu od přechozího majitele různé konektory a čokolády omotané izolepou. Tak jsem to všechno prošel a kontakty byly zoxidované a čokolády byly nějaký rozteklý. Místo těch spojů jsem si pohrál s pájkou a vše sletoval. Už to zase hází pořádnou jiskru. :)

_________________
Husaberg FE 400 E rv. 2000

Moje bývalá:
Yamaha DT 125 R rv. 1998 - plně odškrcená, laděná koncovka DEP PIPES, blatník YZ, offroad převod 15/57

Yamaha DT 80 LC 2 rv. 1992
Úpravy: Laděný výfuk Giannelli, zvětšená hlavní tryska, převod 16z/51z


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz