Yamaha DT125 fórum
http://forum.dt125.cz/

Řidicí jednotka Yamaha DT125R 1998 (asi z německa)
http://forum.dt125.cz/viewtopic.php?f=15&t=936
Stránka 1 z 1

Autor:  Spectre [ 23. 12. 2011, 11:56 ]
Předmět příspěvku:  Řidicí jednotka Yamaha DT125R 1998 (asi z německa)

Zdravím,

prosím o názor a pomoc ohledně zapalování na Yamahu DT125R 1998. Staré se usmažilo a na můj ročník a verzi motoru 4BL nejde CDI sehnat. CDI mám umístěné na olejové nádržce nad motorem.
Jiné verze DT mají CDI upevněnou na rámu a některé mají i stejné konektory, jen jiný tvar samotné krabičky - je dle vás možné zaměnit zapalování když prostě sednou konektory?
Yamaha TZR má motor stejný jako DT, konektory ze zapalování taky sedí, ale zase tvarově jiné, myslíte, že je možné takové zapalování použít?

Nevím jestli má moje DT omezovač nebo nějakou horší řidicí jednotku, když je tak výjimečná, jestli schválně nemám koupit jinou - ty úzké řidicí jednotky bývají bez omezovače? Někde jsem četl, že pokud je tam stříbrná izolace, bývají bez omezovačů.

Díky za jakékoli názory a rady, pěkné Vánoce přeji pánové a dámy:)

Přílohy:
Poznámka: Jednotka z DT 125 okolo roku 2004
891434.jpg
891434.jpg [ 86.65 KiB | Zobrazeno 3359 krát ]
Poznámka: Jednotka z TDR - jiná krabice, stejné konektory, stejný motor
$(KGrHqR,!mIE64)mQ35QBO6ThI3mfQ~~60_12.JPG
$(KGrHqR,!mIE64)mQ35QBO6ThI3mfQ~~60_12.JPG [ 44.95 KiB | Zobrazeno 3359 krát ]
Poznámka: Zřejmě mám i omezovač
22122011261.jpg
22122011261.jpg [ 445.05 KiB | Zobrazeno 3359 krát ]
Poznámka: Moje jednotka
22122011259.jpg
22122011259.jpg [ 982.66 KiB | Zobrazeno 3359 krát ]

Autor:  suter [ 29. 12. 2011, 14:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řidicí jednotka Yamaha DT125R 1998 (asi z německa)

tak v tom sa teda nevyznam....ale myslim si ze zakedy ti sedia konektory tak by to malo byt ok.... kedze to je na ten isty motor tak asi len ta riadiaca jednotka ma iny tvar...

Autor:  Spectre [ 09. 01. 2012, 13:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řidicí jednotka Yamaha DT125R 1998 (asi z německa)

Ještě mě napadlo - motory jsou téměř totožné, předstih bude stejný, přívěra stejná. Když nesedí konektory, měly by jít přece předělat, no ni? Akorát nevím, jestli prostě třeba černo-hnědý konektor je na každém DT (1997 / 2002) stejný. A tak dále... Stejná barvička napříč ročníkama znamená to samé nebo ne? Tonoucí se stébla chytá a jednotka za 1000 starší je lepší než ignitech za 4000,- :idea:

Autor:  Bobo [ 09. 01. 2012, 15:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řidicí jednotka Yamaha DT125R 1998 (asi z německa)

Souhlasím, já bych to risknul...

Autor:  Spectre [ 09. 01. 2012, 22:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řidicí jednotka Yamaha DT125R 1998 (asi z německa)

Dost naprd je, že abych mohl kablíky přepájet jak se mi hodí, potřeboval bych manuál/servisku k DT 4BL 1997/1998 (německá) a k tomu kousku, který bych předělával na svou. A bohužel jsem na svou motorku manuál nenašel, všechno univerzální 93 - 02 nebo tak nějak, jsou tam různé modely, ale můj bohužel ne.

Takže včil mudruj, pánové, někdo disponujete nejlépe barevným manuálem pro 97/98 Dt125 4BL motor, CDI umístěné na olejové nádržce? Potřebuji kvalitní nákres elektriky, ty co jsou na motorkářích většinou nejdou ani přečíst jaká zkratka barvy kabelu to je + na můj typ tam prostě pdf není.

Střelit se do hlavy už :D Budu vděčný za cokoli, díky:)

Autor:  suter [ 15. 01. 2012, 00:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řidicí jednotka Yamaha DT125R 1998 (asi z německa)

tak to ti poradim asi tolko: pozeraj kablik po kabliku :D a prajem pevne nervy :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/