Johnyppe píše:
Mr.babetta> Tak to s tebou asi pekne vyjebal, protoze origo tryska na DT je 210ka a daji se objednat vsechny rozmery od 210ky, viz.
http://www.motogelnar.cz. Nehlede na to, ze 260ka tryska je podle me uplne zbytecna. Zadne razantni zvyseni vykonu necekej, ja jsem dal trysku 240, oddelal prirubu od vzduchace a v podstate jsem zadny rozdil nepoznal, az na lepsi zvuk. Kamarad ma ladak, koupil si 260ku trysku a bylo to uz proste moc, tak dal 250ku a je to ok. Nevim, no zkus ji tam dat, ale myslim si, ze to budes mit zbytecne moc a jediny vysledek bude velka spotreba. Zkus to a pak napis.
no hele,nevim jestli se mnou vyjedal,ale podle počítače je tam origo 240:....tak nevim.....ale co,mám 260,tak já tam zkusim.....už mě sere jak ta motorka vůbec netáhne,líně se vytáčí a jede maximálně 90 Km/h...........nedávno jedem s kámošem,má taky Dt,kryt na filtru lehce provrtanej,já to drtim na 5 kolem 85 km/H na plnej plyn a von v dálce za mnou.....a najednou koukám a předjíždí mě.....naprosto lehce bez nákýho velkýho točení......já sundám kryt filtru a motorka se dusí....tak doufám že s větší tryskou už to pojede bez krytu normálně.....jinak už fakt nevim co muže způsobovat můj nevýkon motoru