Právě je 19. 07. 2025, 22:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Razatní tuning
PříspěvekNapsal: 19. 05. 2009, 21:07 
Offline

Registrován: 28. 04. 2009, 08:22
Příspěvky: 74
Zkoušel nekdo od DT narvat motor z YZ 125 :) :)

_________________
Yamaha DT r.v.2000 otevřené(přívěra,vykuchanej výfuk,provrtany YEIS na 11mm ), 520 řetězovka, sahara na chladiči.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Razatní tuning
PříspěvekNapsal: 19. 05. 2009, 21:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09. 03. 2009, 16:02
Příspěvky: 354
Bydliště: Olomoucký kraj
O nikom zatím nevím, ale můžeš být první :D

_________________
Jak se o koně postaráš - tak tě taky povozí!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Razatní tuning
PříspěvekNapsal: 19. 05. 2009, 21:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15. 01. 2009, 20:39
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha
Na youtubu sem viděl jak tam narval z KXka :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=ivJeFP9V5Sc

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Razatní tuning
PříspěvekNapsal: 20. 05. 2009, 11:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14. 05. 2009, 15:28
Příspěvky: 15
dej tam radeji dep ladak, 170cc athena válec( italove) trochu ho naportuj, dej velkej karbec třeba koso PWK 32 nebo i 34ku, hlavně pořádný ložiska na kliku, lepší ojnici, pořádný ojniční ložisko a užívej si pořádnýho zážitku :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=3BpysiBy404

_________________
Racing scooter...Aerox MHR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Razatní tuning
PříspěvekNapsal: 20. 05. 2009, 12:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
Curado- a kde by se měla ta "lepší klika" sehnat na DT?
Ale s těma ložisky na klice, to by jako nestačily ty jak má geloš za 600/ks...jsou z Japoncka a příjdou mi dobrý...už jen za tu cenu :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Razatní tuning
PříspěvekNapsal: 20. 05. 2009, 14:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14. 05. 2009, 15:28
Příspěvky: 15
no celou kliku asi ne, jen ojnici, v německu je takovejch obchodů si myslím docela dost...ale hledal jsem a nenašel jsem, hledal jsem jen narychlo, až budu mit čas tak mrknu...jinak ty ložiska budou nejspíš koyo, pokud jsou japonci :)
edit: tak jsem jen tak lehce koukal, a kliku jsem našel nějakou za 300e, a asmotný ojnice okolo od 30-80e ...

_________________
Racing scooter...Aerox MHR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Razatní tuning
PříspěvekNapsal: 23. 05. 2009, 11:03 
Offline

Registrován: 28. 04. 2009, 08:22
Příspěvky: 74
Hmm a nakolik by přišel ten válec to je tak aspon 20 000 :) a všechny dalši upravy tkay nebudou levný to tam radis dám krosovej motor

_________________
Yamaha DT r.v.2000 otevřené(přívěra,vykuchanej výfuk,provrtany YEIS na 11mm ), 520 řetězovka, sahara na chladiči.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Razatní tuning
PříspěvekNapsal: 23. 05. 2009, 11:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
wrap píše:
Hmm a nakolik by přišel ten válec to je tak aspon 20 000 :) a všechny dalši upravy tkay nebudou levný to tam radis dám krosovej motor


Myslím že válec a hlava stojí 11 000,- a myslím že tam je i pístní sada a tak.. :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Razatní tuning
PříspěvekNapsal: 23. 05. 2009, 14:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14. 05. 2009, 15:28
Příspěvky: 15
komplet jak je na fotce 13500,-
Obrázek

_________________
Racing scooter...Aerox MHR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Razatní tuning
PříspěvekNapsal: 24. 05. 2009, 11:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
Curado- Nevíš, jakej bych měl objem válce, kdybych dal úplně poslední výbrus?

Napadlo mě že bych si to dal převrtat na 130 nebo na 140... na tu 130 si myslim, že by to měla nová origo ojnice vydržet!
A ještě že by to origo karburátor s triskou 230 nebo 240 ukrmil...
Ale kdybych si to chtěl dát na 140 nebo rovnou 150 tak že bych musel dát jinej karburátor, jinej vejfuk, jinou ojnici a ložiska na kliku...
Ložiska a ojnici bych klině dal tu tuning, ale nechce se mi to objednávat až někde z prdele...třeba z Německa to je strašný poštovný.
Co ty na to?Myslíš že 150 s tuning ložisky na klice a s tuning ojnicí by to kartéry a převodovka vydržela?Nechtěl bych si ho hnedka za sezónu zhuntovat jak je teďka.. :(
Díky za od. :x zatím :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz