Yamaha DT125 fórum
http://forum.dt125.cz/

Odstraneni priruby vzduch. filtru
http://forum.dt125.cz/viewtopic.php?f=18&t=49
Stránka 1 z 8

Autor:  Johnyppe [ 06. 01. 2009, 17:55 ]
Předmět příspěvku:  Odstraneni priruby vzduch. filtru

Zkousel jsem oddelat prirubu vzduchace - nemyslim samozrejme prirubu mezi vzduchacem a karbecem, ale myslim tu, ktera je na horni strane vzduchace pod sedlem. Bylo to za ucelem zlepseni zvuku, je to o dost lepsi, ale nevim, o kolik se ochudila smes a jestli bude potreba vetsi tryska. Mozna by stacilo obohatit smes jenom na jehle. Jestli jste to nekdo zkouseli a pak serizovali karbec, tak prosim poradte.

Autor:  Jimmy [ 06. 01. 2009, 19:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru

Na prvním DT jsem to tak měl, koupil sem nový píst (nebyl kovaný) a propálil se, kovaný vydržel...Je pravda že to má o dost lepší tah a je daleko živější motor, ale chce to přidat do směsi benzín, nech si seřídit karbec určo :)

Autor:  Johnyppe [ 06. 01. 2009, 20:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru

Zvlastni, to jsi musel mit hodne chudou smes, myslim si, ze jenom vyndani ten priruby to nezpusobilo. Po kolika kilometrech se ti pist propalil? Protoze nevim, jestli se mi bude chtit rozdelavat karbec a davat novou trysku, je to drbacka, nez vysteluju idealni smes a zase davat to do servisu se mi nechce. Asi to zatim necham tak a kdybych v budoucnu koupil ladak, oddelam to a necham to seridit cele. Kamos ted jezdi s ladakem a ma tu prirubu oddelanou a origo tryska. Nejspis. Zatim se nic nestalo, ale rikal jsem mu, at ten karbec co nejdriv seridi.

Autor:  Jimmy [ 06. 01. 2009, 21:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru

po 120-150km no... 2 dny přesně :-D

Autor:  Johnyppe [ 06. 01. 2009, 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru

No tak kamos ma najetych nejakych 500km a zatim mu to drzi, tak su zvedavy.. A myslim si, ze ten predchozi majitel s tim taky jezdil.. A jsi si jisty, ze to bylo kvuli tomu, ze jsi vytahnul tu prirubu? Protoze jenom samotnym vytazenim by se ta smes jenom tak neochudila, preci jenom to neni jako kdyby jsi dal otevreny filtr.

Autor:  Jimmy [ 06. 01. 2009, 22:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru

Bavil sem se s p. Gelnarem, dělá to buď maximální otvor v airboxu, nebo když máš moc blbou směs...tím pádem když nemáš víko airboxu, tak ti tam jde moc vzduchu...

Autor:  Joraell [ 07. 01. 2009, 05:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru

Stejnej baznecht byl i na kmx tam jsem to dal pryc na karbecu otocil smes jenom na pul az 3/4 otacky a jehlu co nejvise a bylo to vice nez citelne na zatahu. Kdyz jsem to pak nasadil zpatky kdyz jsem to chtel prodat, tak jsem se az divil jak ta motorka umrela tak jsem to zase sundal s tim ze jestli novej majitel bude chtit at si to nasadi, nenasadil koupil jeste ladak a pak to jelo jeste lepe.

Autor:  Bobo [ 07. 01. 2009, 12:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru

Jenže tady přece nejde jen o to seřídit směs volnoběhu (nízkých otáček), ale je třeba i hýbat s jehlou, ne?

Autor:  Joraell [ 07. 01. 2009, 12:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru

vdit jsem to naspal a o volnobehu jsem nepsal vubec nic :) nauc se cist :)

Autor:  Jimmy [ 07. 01. 2009, 13:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstraneni priruby vzduch. filtru

Joraell : jj taky sem se divil jak "líný" je ten druhý motor, když tam to víko mám viz.: s prvním motorem se DT zvedalo i na dvojku s plynem a menším škubnutím za řidítka, a teď musím fakt zabrat za řidítka aby šlo... :-) celkem i na rychlosti je to poznat...

Stránka 1 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/