Právě je 09. 05. 2025, 23:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: moje DT
PříspěvekNapsal: 05. 01. 2009, 14:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
Skus si eště koupit laděný koleno, konvovku a hlavně si vyvrtej yeis..mě too docela pomohla v průběhu výkonu :twisted: a nahoře to mělo víc kuráže..trošku víc to cuklo..ale já mam normální převody(16 56) jede mi to moc zbytečně rychle..ale když sem jel ve dvouch na houby :lol: a někam sem potřeboval rychle..tak se mi to zvedlo na jednničko docela dost ve dvouch..ale bylo to docela prudký no:) :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: moje DT
PříspěvekNapsal: 05. 01. 2009, 14:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
:arrow: A eště tak to te´dka přes zimu trošku polaď..a pak napiš jak ti to dopdlo a dyštak si kup do předu o jeden zoubek menší kolečko..taky to bude malinko znát 8-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: moje DT
PříspěvekNapsal: 05. 01. 2009, 20:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 19:06
Příspěvky: 141
kluci co myslíte skusim dát dát převodový kolečko buď 14 zubů ,,,nebo 15 zubů ....Ale když dám 14 aby se to zas nezvedalo moc :lol: Ale myslim že to asi nehrozí ..Takže bych měl převod 14-57 nebo 15-57 ;)

_________________
KTM EXC 125 'SIX DAYS '


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: moje DT
PříspěvekNapsal: 05. 01. 2009, 21:52 
Offline
Zkušený rádce
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 15:38
Příspěvky: 235
mel jsem kmx s prevodem 13/54 slo i na 2ku a jelo max 130 10500 ot. DT je na tom stejne.

_________________
Na motocyklu je nejdůležitější součást mezi sedlem a řidítky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: moje DT
PříspěvekNapsal: 07. 01. 2009, 15:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Joraell píše:
mel jsem kmx s prevodem 13/54 slo i na 2ku a jelo max 130 10500 ot. DT je na tom stejne.



Celkem stará věc ale KMX má o dost delší převody oproti DT, proto jede 130 jak nic ;)

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: moje DT
PříspěvekNapsal: 08. 01. 2009, 21:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 12. 2008, 20:05
Příspěvky: 107
Bydliště: kousek od Opavy
srovnávat civilní endurko DT s crosskou cr85 je trochu blbost sou to upe rozdílné motorky.
ps: pořád nechápu, k čemu je to zvedání toho kola do vzduchu...když se to zvedne plynem ok...ale u DT musíš prospojčit a stojí ti to za to mrvit spojku atd.

_________________
DT r.v.2003
Do každé zatáčky jet tak. jako kdyby z tama měla vyjet Tatra s vlekem...a ona tam jednou bude!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: moje DT
PříspěvekNapsal: 15. 01. 2009, 18:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13. 01. 2009, 15:33
Příspěvky: 48
Bydliště: Liptovsky Mikulas
No kluci ja by som sa chcel tiež pochváliť. Mám Yamahu DT125R rv. 2001 Je na drapákoch. Zatial spokojnosť. ;)

_________________
http://offroad-lm.szm.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: moje DT
PříspěvekNapsal: 31. 01. 2009, 22:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01. 01. 2009, 21:43
Příspěvky: 61
Bydliště: Hradec králové
já mám na mím dtčku převod 15/57 a na zadní to jde i za dva bez spojky(za 3 taky ale to uz se tomu musí pomoct spojkou) a jede to 115 a mám ho otevřený, vyvrtaná yeis, zrušenej katalizátor a upravenou koncovku z cr 125


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: moje DT
PříspěvekNapsal: 25. 02. 2009, 19:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25. 02. 2009, 18:56
Příspěvky: 17
Bydliště: Úvaly u Prahy
Zdarec.Ja mam na detecku 14/57 a jde za dva bez spojku ze to clovek dokaze zahodit.Mam na tom klasika drapaky tak proto se tomu na silnici tolik nechce ale jinak by slo mozna i za tri.S klasikou 16/57 jde za dva ale to se musim kurva snazit:-D.Ale stejnak lepsi je pouzit spojku(mas pak vetsi spektrum pouzitelnych otacek pro jizdu po zadnim). Kdyz jsem mel vzadu mitasku E-09 tak s prevodem 16/57 jezdila libove po zadnim.Hezky za dva ji pres spojku zhoupnout a uz se jelo.Dal se takle ujet docela ranec:-).Kdybych na tom mel nejaky galusky tak by se stim jezdilo hnedka jinak.Drapak ma neuveritelnej odpor a proto kratsi prevod aby to aspon an silnici jelo:-D.Budete se divit ale stimle kratsim prevodem jedzit stejne rychle jako stim delsim:-Dsice asi o 2 tis vejs ale zas to ma silu:-).Jel jsem snim asi 130 na dalnici s vitrem v zadech!Jinak mam komplet ladeny vyfuk Dep pipes, sportovni filtr, 240 trysku, vrtany YEIS.Kamos mel otevreny dt ale bez tunningu a ani za jedna se tomu nechtelo.Hodne dela ten ladacek:-)!Kazdopadne bez zkusenosti to nepujde.Taky mi to chvily trvalo nez jsem se to naucil!Nezapomente na zadni brzdu neni to velkej 4takt kterej brzdi motorem jako krava:-)!!


Přílohy:
Poznámka: Takle se jezdí:-D
20090220142109-1887_jpgresize_800x600__type_jpg_.jpg
20090220142109-1887_jpgresize_800x600__type_jpg_.jpg [ 42.81 KiB | Zobrazeno 2632 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: moje DT
PříspěvekNapsal: 25. 02. 2009, 22:05 
Offline

Registrován: 04. 01. 2009, 00:35
Příspěvky: 177
Pekne foto. Ale mala chybka, spadnes a v takovych hadrach nedopadnes zrovna nejlip ;)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz