Právě je 01. 06. 2025, 20:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Vysoká kouřivost
PříspěvekNapsal: 21. 08. 2011, 20:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2011, 19:33
Příspěvky: 68
Bydliště: Praha 5
Taky mi to nadměrně kouří a nemůžu na to přijít. Je to modrej dým. Čerpadlo sem vyndal. Ještě vypálim vejfuk, jinak nevim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoká kouřivost
PříspěvekNapsal: 22. 08. 2011, 15:22 
Offline

Registrován: 16. 08. 2011, 20:06
Příspěvky: 17
nene jen když je studený...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoká kouřivost
PříspěvekNapsal: 22. 08. 2011, 15:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05. 08. 2010, 18:26
Příspěvky: 180
Bydliště: Děčín
SN!P3R píše:
nene jen když je studený...

tak to neřeš , to je úplně normální u 2T :lol: ;)

_________________
Yamaha DT 125 RE, r.v.2005 , je vyvýšená, otevřená přívěra ,kovaný píst Wössner ,provrtaný YEIS , tryska 240 , kompletní laďák Giannelli


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoká kouřivost
PříspěvekNapsal: 22. 08. 2011, 17:45 
Offline

Registrován: 16. 08. 2011, 20:06
Příspěvky: 17
to já vím že 2T kouřej ale předtim než jsem udělal ty oleje tak to tolik nekouřilo... :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoká kouřivost
PříspěvekNapsal: 22. 08. 2011, 19:14 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Tak třeba ten novej olej kouří víc no. Jestli chceš mít jistotu, kup si zase ten původní olej a nalej ho tam místo toho, co tam máš teď... :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoká kouřivost
PříspěvekNapsal: 22. 08. 2011, 23:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25. 06. 2009, 20:50
Příspěvky: 198
Bydliště: domažlice
každej olej kouří jinak a při jiný teplotě. u 2t je určitě lepší když to hulí než kdyby to nekouřilo vůbec ;) jinak z vlastní zkušenosti při mazání čerpadlem - čim hustší olej tim víc hulí ale tim víc km vydrží, řidší hulí míň a spraskáš ho rychlejš ale zato motorka jede líp

_________________
Co když mi ujíždí zadní kolo? Přidej plyn!! A když vjíždim do brodu? Přidej plyn!A tady? Drž plyn furt drž plyn.!!
blbej bejt můžeš, ale musíš si umět poradit
rv 99- plná palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoká kouřivost
PříspěvekNapsal: 03. 03. 2013, 19:55 
Offline

Registrován: 15. 07. 2012, 19:44
Příspěvky: 6
modrý dým je příčinou ze mas vodu ve válci špatné těsnení pod hlavou


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoká kouřivost
PříspěvekNapsal: 18. 03. 2013, 23:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01. 07. 2010, 17:25
Příspěvky: 38
Bydliště: Žirovnice / Vysočina
Souhlasím s bulvou, stalo se mi to samé. Dělá to voda která teče do válce, časem odejde i svíčka. Dal jsem pod válec a pod hlavu červený Lukopren a vše v pořádku. 8-)

_________________
Husaberg FE 400 E rv. 2000

Moje bývalá:
Yamaha DT 125 R rv. 1998 - plně odškrcená, laděná koncovka DEP PIPES, blatník YZ, offroad převod 15/57

Yamaha DT 80 LC 2 rv. 1992
Úpravy: Laděný výfuk Giannelli, zvětšená hlavní tryska, převod 16z/51z


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz