Právě je 19. 04. 2025, 09:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Převodový olej
PříspěvekNapsal: 08. 03. 2011, 16:37 
Offline

Registrován: 04. 06. 2009, 08:13
Příspěvky: 56
díky ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodový olej
PříspěvekNapsal: 11. 03. 2011, 22:56 
Offline

Registrován: 27. 09. 2010, 20:46
Příspěvky: 8
čo vravíte na tento olej http://olejposta.sk/r_1864.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodový olej
PříspěvekNapsal: 16. 03. 2011, 18:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20. 02. 2011, 19:33
Příspěvky: 68
Bydliště: Praha 5
Má to bejt 10W30 ne 40. Hodně dobrej je třeba Motorex.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodový olej
PříspěvekNapsal: 16. 03. 2011, 23:57 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Pravda, je to v manuálu.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodový olej
PříspěvekNapsal: 21. 03. 2011, 21:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05. 08. 2010, 18:26
Příspěvky: 180
Bydliště: Děčín
Prpko píše:
čo vravíte na tento olej http://olejposta.sk/r_1864.html

Nebrat !!! , jeden chlápek mi ho vnutil když sem potřeboval nutně olej do DT a pak se furt lepily lamely takže sem dal Motorex 10W/30 a pohoda ;)

_________________
Yamaha DT 125 RE, r.v.2005 , je vyvýšená, otevřená přívěra ,kovaný píst Wössner ,provrtaný YEIS , tryska 240 , kompletní laďák Giannelli


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodový olej
PříspěvekNapsal: 01. 04. 2011, 20:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12. 03. 2011, 18:54
Příspěvky: 96
Bydliště: Brno
čau kluci chtěl sem se zeptat jestli když ten olej vypustím tak jestli to mám aji nějak propláchnou nebo to stačí nechat pořádně vykapat a nalit novej? ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodový olej
PříspěvekNapsal: 02. 04. 2011, 10:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05. 08. 2010, 18:26
Příspěvky: 180
Bydliště: Děčín
Mara píše:
čau kluci chtěl sem se zeptat jestli když ten olej vypustím tak jestli to mám aji nějak propláchnou nebo to stačí nechat pořádně vykapat a nalit novej? ;)

stačí jen nechat vykapat :) , já to vypláchl jinym olejem , něákym obyčejnějším , protože sem měl v převodovce emulzi :( ;)

_________________
Yamaha DT 125 RE, r.v.2005 , je vyvýšená, otevřená přívěra ,kovaný píst Wössner ,provrtaný YEIS , tryska 240 , kompletní laďák Giannelli


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodový olej
PříspěvekNapsal: 02. 04. 2011, 17:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12. 03. 2011, 18:54
Příspěvky: 96
Bydliště: Brno
2stroke píše:
Mara píše:
čau kluci chtěl sem se zeptat jestli když ten olej vypustím tak jestli to mám aji nějak propláchnou nebo to stačí nechat pořádně vykapat a nalit novej? ;)

stačí jen nechat vykapat :) , já to vypláchl jinym olejem , něákym obyčejnějším , protože sem měl v převodovce emulzi :( ;)

ok dík...uvidím co z teho vyteče a podle toho to udělám nebo ne ;-) dík :geek:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodový olej
PříspěvekNapsal: 23. 04. 2011, 11:08 
Offline

Registrován: 17. 04. 2011, 20:32
Příspěvky: 36
Čau kupoval sem převodový olej Motul transoil 10W30)doporučení). Chtěl sem se jen zeptat jaky je rozdíl mezi těmito aleji 10W30 a 10W40 od motulu. Ten 10W40 je dražší tak by mě zajímalo proč a v čem je lepší. Obojí je do 2T


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodový olej
PříspěvekNapsal: 23. 04. 2011, 11:33 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Stačí pohledat a najdeš třeba toto: "Viskozita vyjadřuje míru vnitřního tření kapaliny a velmi silně závisí na teplotě. Podle klasifikace SAE se označuje kódem (např. 5W-40), kde první část označuje zimní třídu (5W) a druhá část letní třídu (40)." (http://www.liqui-moly.cz/informace/znac ... vych-oleju) ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz