Yamaha DT125 fórum http://forum.dt125.cz/ |
|
Shell V-Power Racing http://forum.dt125.cz/viewtopic.php?f=22&t=267 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | baty [ 05. 05. 2009, 22:09 ] |
Předmět příspěvku: | Shell V-Power Racing |
čau,jezdíte nekdo na benzín shell v-power racing?jestli jo tak jak to snim jede oproti normal n95 |
Autor: | Joraell [ 06. 05. 2009, 06:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: shell v-power racing |
vyhozene penize motor jako je v DT, nedokaze tu vetsi vyhrevnost vyuzit na to by jsi musel zvetsit kompresi a jeste dalsi veci aby to melo smysl, tento benzin bude met mozna nejakej prinos u novejch 4t ale nejakej extra narust bych urcite necekal. |
Autor: | pepa [ 06. 05. 2009, 08:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: shell v-power racing |
Joraell píše: vyhozene penize motor jako je v DT, nedokaze tu vetsi vyhrevnost vyuzit na to by jsi musel zvetsit kompresi a jeste dalsi veci aby to melo smysl, tento benzin bude met mozna nejakej prinos u novejch 4t ale nejakej extra narust bych urcite necekal. 95% souhlas s Tebou;je to jako házet perly sviním.Těch 5% jsem si nechal na tu výhřevnost.Podle mne mají benzíny zhruba stejnou výhřevnost,ale liší se oktanovým číslem, což je odolnost proti detonačnímu hoření.Na to ,aby se fakt využil je potřeba zvětšit kompresi,jinak načasovat,atd.atd. jak píšeš.Pokud jde o volbu benzínu resp.jeho oktanového čísla měl bych následující(vyzkoušenou) radu dle provozních podmínek:1) vlhko/mlhy,zima(cca 7°C,nehoním to(jaro,podzim) klidně n91; 2) sucho,horko (třeba 30°C),nakládačka někde na trati; potom Shell Power (asi 100 oktanů?).Jinak ještě příklad:V Power do nádrže(mladej byl u toho)-výsledek "to jede jak svině";potom jsem to tam nalil a on to neviděl - výsledek "jede to úplně normálně!!). Takže v podstatě lidská psychologie.Poznal kulový.Ať si to každý zkusí sám;těch pár litrů ho nezabije. P.S. Nejdůležitější část motocyklu je mezi stupačkami a řídítky resp.ta koule, co je pod přilbou;seděj na tom jen dědkové |
Autor: | Joraell [ 06. 05. 2009, 08:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: shell v-power racing |
Je to samozrejme mysleno obrazne .-) |
Autor: | pepa [ 06. 05. 2009, 12:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: shell v-power racing |
Joraell píše: Je to samozrejme mysleno obrazne .-) Vždyť já vím,že to bylo obrazně;buď v klidu. |
Autor: | jeleva [ 07. 05. 2009, 18:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: shell v-power racing |
J je to tak jak říkáte, je jasné, že benzín tomu zas až tak nepomůže, neříkám,že pořád jezdím "jen" na 95ku, taky občas dávám 98-100(benzina,omw) ale nejvíc jezdím na klasiku od shell- nat 95, ptz ten slavný V-power je obyč. 95, která má v sobě nějaké aditiva.(a kdo ví jestli), takže beru buď nat.95, nebo když už lepší shell, tak racing, ale jak sem řekl...je to spíše pro pocit. rozdíl v tom téměř není, možná to trochu líp reaguje na přidání plynu:-) |
Autor: | tomasahoj [ 09. 08. 2009, 20:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: shell v-power racing |
No do tý nádrže nikdo nevidí. Může tam bejt taky ta 95 |
Autor: | balw [ 10. 08. 2009, 08:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: shell v-power racing |
Může, ale to by asi prodejci neriskovali. Sám mám odzkoušeno, že Shell V-power je akorát pro dobro mysli, že motorce koupíš jednou něco lepšího, ale změna na výkonu ani žádná jiná v tom není. Osvědčilo se mi ale tankovat na Agipu, dojedu s tím benzínem víc, než na nějakých neznačkových. |
Autor: | baty [ 16. 08. 2009, 00:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: shell v-power racing |
podle mě sou všechny benzinky značkový |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |