Právě je 21. 11. 2024, 14:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 103 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk DEP Pipes pro DT 125
PříspěvekNapsal: 21. 01. 2009, 19:17 
Offline

Registrován: 16. 01. 2009, 16:11
Příspěvky: 17
Tak jsme dnes potrápili DT-čko na motorové brzdě. Graf výkonu (červeně) a krouťáku (modře) ukazuje provnání výfuku DEP a originálního. Do 7.000 ot/min je na tom originál malinko lépe, ve vyšších otáčkách DEP naprosto jednoznačně vede. I když je rozdíl v max.hodnotách výkonu jen 1,8 PS, zásadně se změnil průběh výkonu, třeba při 8.000 ot/min je nárust o 4 PS (tj.25%). Kdo tyto grafy zná, asi ví vo co gou. Hlavní tryska 260, bohatost podle lambda sondy O.K. Zdraví Geloš
Graf ve větším formátu zde
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk DEP Pipes pro DT 125
PříspěvekNapsal: 21. 01. 2009, 20:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 10:29
Příspěvky: 129
Bydliště: okres Náchod
Na tenhle graf jsem čekal, v 7000 ot/min se to láme a DEP je na tom o dost lépe...
Jen jsem čekal, že do těch 7000 ot/min bude ten DEP o víc horší oproti origu...

_________________
Cagiva Tamanaco 125ccm
2T v TP 18kW. komplet GO motoru... je to můj SLON

prodáno:
Derbi Senda R
Kovaný píst BARIKIT, větší kompresní poměr a podobné capiny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk DEP Pipes pro DT 125
PříspěvekNapsal: 21. 01. 2009, 20:37 
Offline
Zkušený rádce
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 15:38
Příspěvky: 235
hlavne je pekny narust kroutaku

_________________
Na motocyklu je nejdůležitější součást mezi sedlem a řidítky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk DEP Pipes pro DT 125
PříspěvekNapsal: 22. 01. 2009, 19:04 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Super, za sebe moc děkuji. Kromě toho, že víme, jaký je výkon s laďákem, je super, že je konečně změřen i výkon běžného otevřeného DT! A ta výkonová díra v oblasti 7-8000ot/min je s originál výfukem vážně cítit...

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk DEP Pipes pro DT 125
PříspěvekNapsal: 28. 01. 2009, 09:22 
Geloš píše:
Tak jsme dnes potrápili DT-čko na motorové brzdě. Graf výkonu (červeně) a krouťáku (modře) ukazuje provnání výfuku DEP a originálního. Do 7.000 ot/min je na tom originál malinko lépe, ve vyšších otáčkách DEP naprosto jednoznačně vede. I když je rozdíl v max.hodnotách výkonu jen 1,8 PS, zásadně se změnil průběh výkonu, třeba při 8.000 ot/min je nárust o 4 PS (tj.25%). Kdo tyto grafy zná, asi ví vo co gou. Hlavní tryska 260, bohatost podle lambda sondy O.K. Zdraví Geloš
Graf ve větším formátu zde
Obrázek

Zdravím Tome;jsem rád,že se svým odhadem 15-20% jsem se docela trefil.Na starýho dědka a ještě na silnici bych řekl,že docela dobrý.Zajímá mě pár věcí:1) korekce na teplotu a tlak vzduchu,2) palivo(doufám,že ne něco jako WRC-100 a více oktanů),takže "komerční ",olej? 3)předpokládám,že tohle je jak říkáme my němci "volles program" neboli "plnej"-zkoušeli jste i částečné zatížení např.80% resp.60%? 4) spotřeba v g/kw/hod resp.poměr k ser.výfuku-tady to všichni stále řeší.Brzdili jste i serii na 260?5)údaj z lambda sondy-jak se to mění s otáčkami? Kdyby se měřila částečná zatížení tak kde byla jehla-zářez? Zajímal by mne i typ brzdy,jak jste to chladili?Přes chladič(větrák) nebo okruh?Brzdili jste na šestku nebo jinej kvalt?My brzdíme MZ na šestku kvůli otáčkám brzdy. Tady mám problém-mám šestku spočítanou jako "oddechovku" a on ji drtí jak blázen.Nezlob se,že otravuji.Mike


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk DEP Pipes pro DT 125
PříspěvekNapsal: 28. 01. 2009, 09:54 
ještě pro Toma;já dávám 260 jen na zimu kvůli teplotě.Říjen až březen;jinak 240.A pro ostatní:ten výfuk je sice poniklovaný,ale fakt to rezne;asi to ti američané dělají někam do pouště,kde ani neprší.A je z tenčího plechu,takže jen lehké "položení" do trávy kde je kámen znamená "kosmetickou vadu";a že jich mladej vyrobil.To,že tam není ten kryt nebudu řešit;doufám,že tu není nikdo takový jantar, aby jezdil DT v kraťasech...Mike


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk DEP Pipes pro DT 125
PříspěvekNapsal: 28. 01. 2009, 14:50 
Offline

Registrován: 16. 01. 2009, 16:11
Příspěvky: 17
MMM píše:
Zdravím Tome;jsem rád,že se svým odhadem 15-20% jsem se docela trefil.Na starýho dědka a ještě na silnici bych řekl,že docela dobrý.Zajímá mě pár věcí:1) korekce na teplotu a tlak vzduchu,2) palivo(doufám,že ne něco jako WRC-100 a více oktanů),takže "komerční ",olej? 3)předpokládám,že tohle je jak říkáme my němci "volles program" neboli "plnej"-zkoušeli jste i částečné zatížení např.80% resp.60%? 4) spotřeba v g/kw/hod resp.poměr k ser.výfuku-tady to všichni stále řeší.Brzdili jste i serii na 260?5)údaj z lambda sondy-jak se to mění s otáčkami? Kdyby se měřila částečná zatížení tak kde byla jehla-zářez? Zajímal by mne i typ brzdy,jak jste to chladili?Přes chladič(větrák) nebo okruh?Brzdili jste na šestku nebo jinej kvalt?My brzdíme MZ na šestku kvůli otáčkám brzdy. Tady mám problém-mám šestku spočítanou jako "oddechovku" a on ji drtí jak blázen.Nezlob se,že otravuji.Mike

Ahoj Miku,
vemu to tak heslovitě a trochu v jiném pořadí.
Brzda je od českého výrobce Motocomtest, klasický zátěžový válec pro akcelerační zkoušku bez možnosti nastavovat částečné zatížení, ztrátový výkon se počítá z doběhu.
Palivo z běžné obchodní sítě, olej Motul 2T 710, mazání čerpadlem. Zjištění měrné spotřeby jsme nedělali, stejně každého zajímá kolik to bere na 100 km v provozu a to je trochu jiný údaj.
Korekce na teplotu a tlak se nepočítala, zajímalo mě vzájemné porovnání výfuků, takže ty absolutní hodnoty jsou druhořadé, ale myslím, že celkem v rozumných mezích.
Akcelerační zkouška probíhala na 6.rychlost, sekundár tuším 16/55, chlazení ventilátorem u chladiče.
Bohatost měřená sondou v koncovce s průběžným záznamem z celého cyklu. Airbox byl s oběma výfuky bez vstupní tlumicí hubice, jehla 2."nejbohatší" zářez, na sér.výfuk tryska 250 (takhle ta motorka odjezdila sezonu), na DEP tryska 260, v obou případech bohatost "naběhla" poměrně rychle, tzn. v rozmezí 7-10.000 ot/min se držela konstantně. Průser nastal, když jsme zkusili nechat cca 4 mm škvíru u bočního víka airboxu vložením podložek, markantní zvětšení sacího průřezu se radikálně projevilo na bohatosti, která se ustálila až od 9.000 ot/min, nárust byl velmi pomalý a hodnota jednoznačně chudá. Potvrdila se proslulá citlivost 2-taktu a mohlo by to být varováním před amatérskými zásahy do sacího systému. Graf lamdy dole na obrázku
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk DEP Pipes pro DT 125
PříspěvekNapsal: 22. 02. 2009, 13:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01. 01. 2009, 21:43
Příspěvky: 61
Bydliště: Hradec králové
hooj, tak uz mám konecne taky ten výfuk DEP pipes a vzhled je lepší o 100% nez s origo výfukem a zvuk taky a jeste se tesím az malinko roztaje sníh a já to pujdu pořádně prubnout jak to jede ale zatim sme to meřili na brzde a tam nám to viplivlo ze to má s výfukem DEP 28 koní tak si myslim ze to bude docela mazec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk DEP Pipes pro DT 125
PříspěvekNapsal: 28. 02. 2009, 13:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26. 02. 2009, 14:15
Příspěvky: 36
Bydliště: Strakonice
Chci se jen zeptat da se sehnat nejakej ladak na srary dt LC? dik. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuk DEP Pipes pro DT 125
PříspěvekNapsal: 28. 02. 2009, 19:54 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:21
Příspěvky: 142
Bydliště: Hošťálková 397
Pochybuji, ale my jsme tam dali otevřenou koncovku a jelo to s tím a poznání líp.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 103 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz