Právě je 21. 11. 2024, 16:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Spotreba s vetsi tryskou
PříspěvekNapsal: 26. 01. 2009, 19:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 19:06
Příspěvky: 141
Johnyppe píše:
Honzys> Taky mam vsechno otevrene a spotreba je takova, jaka je. Kdyby me to zralo 7 litru tak me to sezere zaziva ta motorka :D Ne, vazne, to je na DT nejak moc. Kamaradovi zere DT 6,5 litru a to tam ma ladak a 240ku trysku a cumeli jsme, jaktoze ma tak velkou spotrebu. Pak jsme se divali na svicku a ma silene bohatou smes, takze kdyz se poradne seridi karbec tak by ta spotreba mela klesnout.

A jeste k tomu pistu, davas jenom preventivne nebo jsi zadrel?


dávám píst a new výbrus kvůli tomuhle

viewtopic.php?f=14&t=53&start=10


jinak přírubu z airboxu mám taky vyndanou 8-)

_________________
KTM EXC 125 'SIX DAYS '


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotreba s vetsi tryskou
PříspěvekNapsal: 26. 01. 2009, 21:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 19:06
Příspěvky: 141
jo kluci jinak až tam dám trysku 240 tak se ladí karbec tim šroubkem úplně vpravo u airboxu ?? Je to malinekj šroubek ..Když se na to podívate tak je jakobi zapuštěnej v tom karbeci ..Je to on ???díky 8-)

_________________
KTM EXC 125 'SIX DAYS '


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotreba s vetsi tryskou
PříspěvekNapsal: 26. 01. 2009, 21:48 
Offline

Registrován: 04. 01. 2009, 00:35
Příspěvky: 177
Tim ladis jenom volnobeznou smes. Smes se ladi zmenou polohy jehly. Prvni tam hod tu trysku a nic nenastavuj a zkus to projet a podivat se na svicku a podle toho uvidis, jak mas pousnout jehlu. Precti si ten navod na serizeni karbecu od Mika, je to tam vsecko.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotreba s vetsi tryskou
PříspěvekNapsal: 26. 01. 2009, 22:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 19:06
Příspěvky: 141
je tu nekdo kdo dal trysku 240 a nemusel na karbeci nic upravovat ? :)

_________________
KTM EXC 125 'SIX DAYS '


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotreba s vetsi tryskou
PříspěvekNapsal: 26. 01. 2009, 22:58 
Offline

Registrován: 04. 01. 2009, 00:35
Příspěvky: 177
Tak ono je to dost individualni, u kazdeho motoru je to jinak. To znamena, ze zrovna u tvojeho motoru muze byt smes idealni s jehlou tak, jak ji mas zrovna nastavenou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotreba s vetsi tryskou
PříspěvekNapsal: 31. 01. 2009, 17:37 
Offline

Registrován: 22. 12. 2008, 15:45
Příspěvky: 16
čau..moje dt taky žere tak těch 7 litrů a zdá se mi to hodně...mam tam otevřenou přívěru,vykuchaný koleno,trysku 240,provrtanou díru v tom yeis.Kamarád měl na svym TDR úprav více,ale měl tam carbonové membrány a já sem se ho na to ptal a říkal že ty membrány sníží spotřebu prej tak nwm......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotreba s vetsi tryskou
PříspěvekNapsal: 31. 01. 2009, 19:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 19:04
Příspěvky: 136
Bydliště: Brdy
Možná se spotřeba zmenší, ale uřčitě né o litr nebo 2/100km ;)
...že vůbec řešíte! prostě, když chci jezdit, tak jezdit budu :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotreba s vetsi tryskou
PříspěvekNapsal: 17. 03. 2010, 21:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Hoší, koukám že tu řešíte spotřebu a podobně. Já dřív jezdil za zhruba 8l/100km na silnici, a v terénu kolem 10l/100km.. Od podzimu sem měl spotřebu na silnici hraničící s 10l/100km, a byl sem z toho docela nešťastnej, tak sem to ale ňákou dobu neřešil, pak se oteplilo, a zkusil sem karbec del orto (28) z TDR-145 tryska, a i s YEIS z TDR, a spotřeba o fous klesla, pak jsem kouknul na klapky a zjistil že přiruna vypadá příšerně zevnitř a klapky žádná sláva netěsní, tak jsem dal jetý ale zdáli se trochu lepší a přeci spotřeba o další fous klesla. Pak jsem začal mít z ničehoš nic špatnej vršek, jakoby nešla přívěra, ale po otočení klíčkem motůrek šel, zjistil sem že se mi povolila kladka přímo na přívěře, tak sem jí dotah, ale pořád nic moc, sundal sem výfuk a zjistil že přívěra je ňáká špatně nastavená, tak sem jí seřídil. Chybělo jí do 100% otevření cca 3-4mm. Výkon šel nahoru docela znatelně, ikdyž sem jí kdysi seřizoval a bez výsledku, tak teďkon to jezdí jako nikdy předtim. A spotřeba šla tyky dolu, zatím to vypadá že jako kdysi..cca 8l/100km na silnici.. :D

Jinak mám laďák gianelli, yeis origo TDR, del orto (28-origo TDR).. Výkon za dva přes spojku na zadní, a po rovině něco kolem 120km/h (plná pět 105-110km/h)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotreba s vetsi tryskou
PříspěvekNapsal: 12. 04. 2011, 19:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01. 07. 2010, 17:25
Příspěvky: 38
Bydliště: Žirovnice / Vysočina
Ahoj, nechci zakládat nové vlákno, tak se zeptám zde. Na DT 80 jsem si koupil laďák Giannelli - naprostá spokojenost. A teď k mému problému. V karburátoru Mikuni VM 20 SS mám originální trysku 110 a směs je dost chudá, proto bych chtěl koupit trysku větší, ale nevím o kolik větší než původní 110. Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost? Samozřejmě by bylo nejlepší koupit všechny velikosti, ale vzhledem k ceně pohybující se kolem 100-250 Kč za kus je to pro mě nemožné.

_________________
Husaberg FE 400 E rv. 2000

Moje bývalá:
Yamaha DT 125 R rv. 1998 - plně odškrcená, laděná koncovka DEP PIPES, blatník YZ, offroad převod 15/57

Yamaha DT 80 LC 2 rv. 1992
Úpravy: Laděný výfuk Giannelli, zvětšená hlavní tryska, převod 16z/51z


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotreba s vetsi tryskou
PříspěvekNapsal: 12. 04. 2011, 19:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Muj odhad je o deset věčí? Já sem měl směs taky chudou, tak sem dal myslim o 5. A docela to stačilo. Kdyžtak se to doladí jinde.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz